Hier op het balkon helaas wel wind vandaag. Ook wat wolken af en toe.
gohya
Geplaatst: 30-09-13 17:31
Nou ik stond echt in de wind hoor op de wei,maar het was écht heerlijk warm.
_Femkeeex
Geplaatst: 30-09-13 17:31
Ik vind het klimaat in Nederland zo benauwd en nat. Hier is het dan wel warm, maar nooit benauwd. 2 weken geleden is hier 40 mm regen gevallen Nu is het weer warm, ga dadelijk voetballen hopelijk is het een beetje uit tehouden.
gohya
Geplaatst: 30-09-13 17:43
Paardjes45 schreef:
Ik vind het klimaat in Nederland zo benauwd en nat. Hier is het dan wel warm, maar nooit benauwd. 2 weken geleden is hier 40 mm regen gevallen Nu is het weer warm, ga dadelijk voetballen hopelijk is het een beetje uit tehouden.
Nee, maar er is 20 m van ons vandaan een voetbalveld, waar ik met vrienden speel. Er zijn wel voetbalclubs in de buurt, maar ik denk niet dat ik daar onder ga.
unihorses
Geplaatst: 30-09-13 18:57
mooie lucht hier
edit: nu het zo helder is valt de lucht hier iedere x in brokken uitelkaar en bij zonsopgang gaat het roodkleuren... zo zag het er net uit: http://tinypic.com/r/1eorvq/5 zat dus helemaal klaar om de dan wat verder uitelkaar gedreven wolken op de foto te zetten... is de lucht opgelost en helder blauw maar... de wind is weg
Neuh, dat niet zo zeer, maar had een dun truitje aan en een poncho. En ik heb heel lang op de trein moeten wachten, in het zonnetje (heerlijk), maar ook in de volle wind. Eigenwijs noemen ze dat geloof ik.
vond het vanochtend wel warm ookal was het nu kouder dan gisteren... die wind was eindelijk weg. regen is ook niet erg. misschien groeit er nog iets gras