Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Jullie weten dat de laarzen van Uggs gemaakt worden van konijnenbont? Konijnen die levend gevild worden om kosten en tijd te besparen?
Just to let jou know
Citaat:UGGS are UGLY....
Misschien wist u het nog niet maar voor deze UGGS (zie foto) worden in China honden levend gevild vanwege de adrenaline die door hun angst en pijn vrijkomt. Het doel van het levend villen is dat hun vacht dan sneller loslaat. Dat klinkt gruwelijk en dat is het ook! Aan deze UGGS die jouw voeten in de wintermaanden warm houden kleeft dus een gruwelijk dierenleed! Ik neem aan dat degene die overwegen deze boots te kopen dit toch wel graag zouden willen weten. Elk paar UGGS dat verkocht wordt in Europa, houdt deze allerwreedste en barbaarse praktijken in China in stand.
Laat uw gevoel voor het weerloze dier spreken want als u dat doet dan is er maar een beslissing mogelijk namelijk.... Geen UGGS kopen alstublieft want UGGs zijn in alle opzichten UGLY!
ook hele fijne uggs en door de hoogte iets warmer als de bailey's xMarloes schreef:http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/
Misschien dat je nu geen uggs meer wilt?! Hoef je ook niet te kiezen
Zitosh schreef:sharoontje schreef:Ik heb 1 paar, de grijze halfhoge. Ik ga dit jaar voor een nieuwe paar Uggs kijken, maar zit te twijfelen over de voetmaat. Ik heb 38 en heb de grijze Uggs ook in 38 gekocht, maar ze zijn te groot (smalle voet). Nu hoorde ik van een vriendin (heeft hetzelfde probleem, maat 38 met smalle voeten), dat zij maat 36 had gekocht (kindermaat) en dat zat perfect. Hebben jullie hier ervaring mee? Vind het zonde om die maat te kopen, en dat ze vervolgens te klein zijn.
*edit*
Dit stond op de site van mooieschoenen.nl : maat 33 t/m 36 valt twee maten groter dan gemiddeld.
36 valt dus als 38 ?
Misschien even in een winkel in de buurt passen? Dan weet je het meteen
maar bedoelde meer iemand die hetzelfde probleem heeft en een kleinere maat heeft gekocht. Ze zitten toch eerst strak om de voeten als ze nieuw zijn. Citaat schreef:UGG Australia® gebruikt enkel het meest verfijnde en luxueuze Twinface sheepskin ter wereld. Enkel Twinface sheepskin van de beste kwaliteit die buitengewoon zacht, dicht en buigzaam is, komt in aanmerking.

maar oke kan aan mij liggen. En voor de rest.. laten we vooral de zeikerds hier negeren. Allemaal offtopic ge***. Open daar lekker een ander topic voor. Dagg
lepolight schreef:Malima schreef:o nu ook al herten?
dus we hebben al uggs van: herten, honden, schapen en konijnen
hier heb ik maat 39 van uggs terwijl ik normaal 40 heb.
in het begin zitten ze wat strakker maar ze lopen echt uit.
Ja dat is wat mij verteld is geweest.![]()
Van wat zijn ze dan gemaakt , als ik mag vragen ?
xMendy schreef:Mensen die beweren dat Uggs van herten/honden/konijnen zijn hebben naar mijn idee nooit Uggs van dichtbij gezien. Lijkt me toch duidelijk schapenvachtmaar oke kan aan mij liggen. En voor de rest.. laten we vooral de zeikerds hier negeren. Allemaal offtopic ge***. Open daar lekker een ander topic voor. Dagg
marjan19 schreef:Mijn Uggs heb ik in februari op Curacao gekocht met 32 graden![]()
Heb er verder geen verstand van, maar ze hebben 1 knoop![]()
Discussie gaat er niet om waar ze van zijn gemaakt, dus maak daar zelf maar een nieuw topic over..
Surfers hielden zo hun voeten warm tussendoor tijdens het surfen. Jij hebt de Bailey Buttons