Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar goed, er moet wat te klagen blijven he

Als ik de was ga doen, ga ik ook even naar de slaapkamer om te kijken of er nog iets van hem ligt. (soms ligt er nl. ook nog een paar sokken van mij van de avond voordien) Zijn hemden was ik sowieso en sokken of ondergoed zal ik ook even oprapen als ik het zie liggen, maar ik ga niet op zoek naar vuile was en ik ga al helemaal niet zijn hele hoop kleren opruimen.(vaak ligt er een hoop met broeken, sweaters, hemden, sokken,...) Als er in de living nog iets ligt dat ik over het hoofd heb gezien, moet hij niet boos zijn op mij omdat het niet gewassen is, want dan is het zijn eigen schuld, dat weet hij ondertussen gelukkig al.
Mag ik je vragen waarom je dat doet? Je verliest daar heus geen tijd mee hoor
Ik denk persoonlijk dat het slechts een gewoonte is, want luiheid is het eigenlijk ook niet, want het kost écht geen extra moeite om even het dopje erop te draaien en de tube in de kast te zetten
Joolien schreef:Wat is dat toch met sokken? Waarom moeten alleen mannensokken in het hele huis liggen en vrouwensokken hebben dat nooit!

Sonja_vR schreef:snelle manier van slingerende sokkenproblemen oplossen...
een hond in huis hebben... laat je je sokken slingeren op de benedenverdieping? dan ben je ze kwijt...punt
sander_lotte schreef:@ Fee: Haha jij laat ook de tandpasta zonder dop liggen![]()
Mag ik je vragen waarom je dat doet? Je verliest daar heus geen tijd mee hoor
Ik denk persoonlijk dat het slechts een gewoonte is, want luiheid is het eigenlijk ook niet, want het kost écht geen extra moeite om even het dopje erop te draaien en de tube in de kast te zetten
) enzo.