SAKKIA schreef:Maar even voor mijn beeld vorming![]()
Hoe gaat dat dan in een huis waar ieder dat zelf doet? Dan ben je net klaar met je eigen bammetjes smeren en dan komt je vriend, pakt alles weer uit de (koel)kast en gaat vervolgens zijn eigen brood smeren? Het aanrecht moet weer schoon gemaakt worden en alles moet weer terug in de (koel)kast.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit allemaal zo dubbel en zonde van de tijdVriendlief is vaak later thuis dus ik eet vaak alleen. Na het koken/eten maak ik de keuken schoon, dan zou hij daarna komen en zijn brood moeten smeren en alles weer vies maken omdat ik wel mijn eigen brood maar niet de zijne heb gesmeerd. Brood komt uit de zelfde puut en de boter uit dezelfde koelkast/kuipje
*edit* oh en vriendje bakt patatjes voor mij op zondagIs de enige dag dat hij tijd heeft om iets terug te doen (op zaterdag eten we vaak een broodje oid)
Ik werk niet dus ik smeer voor mezelf ook geen brood. Als dat wel moest zou ik het geen probleem vinden om die van hem ook mee te smeren.
Vriendlief is vaak later thuis dus ik eet vaak alleen. Na het koken/eten maak ik de keuken schoon, dan zou hij daarna komen en zijn brood moeten smeren en alles weer vies maken omdat ik wel mijn eigen brood maar niet de zijne heb gesmeerd. Brood komt uit de zelfde puut en de boter uit dezelfde koelkast/kuipje 
Ik weet niet beter of alles wordt gedaan. Mijn vader en broertje smeren hun eigen brood ook niet. Ze kunnen het wel prima hoor, maar mijn moeder zorgt met alle liefde en plezier voor ze en ik doe dit met evenveel liefde voor mijn vriend.
Daarna ontbijten we even samen 
Boterhammen zelf smeren vind ik een kleine moeite eigenlijk...

Ik doe heel veel in het huishouden en de boodschappen, allemaal naast mijn fulltime baan en studie.
. Je zou maar je hele leven met de lunch net dat eten waar je geen zin in hebt, of werken jullie allemaal op bestelling??