Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:35

Wij hebben GTA, maar volgens mij ben ik erger dan manlief :o

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:47

Meld zich, alleen dan als schuldige haha :D gisteren GTA5 opgehaald :o

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:49

Gelukkig speelt die van mij geen GTA of FIFA! :D Maar wel Mass Effect -O-

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:50

Ik dacht er dit jaar aan te ontkomen.. Vriendjelief werkte deels als inkoper op een gaming-afdeling en kreeg zo af en toe een game thuis maar sinds een half jaar is hij alleen van computer en hij had het er totaal nog niet over gehad..
Tot hij gisteren thuis was en me opeens iets wilde laten zien.. Helaas.. GTA is in huis.. FIFA gaat hij ook wel kopen en dan moet ik weer geloven aan alle ingewikkelde lijsten wie tegen wie speelde en hoeveel ze wonnen.. Stoelen die opeens midden in de woonkamer staan (we hebben en huuuuugeass tv, maar toch moet ie echt op 10 cm afstand gaan zitten)..

R.I.P. Gezellig samen op de bank..

hetjerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:59

Ik heb nu nog even geluk. vriendlief koopt nu geen spellen voordat hij zijn nieuwe spelcomputer heeft. alleen is die er nog niet uit of hij de xbox one neemt of de ps4 dus ik zit over een tijdje denk ik wel een tijdje gezellig alleen op de bank....

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:41

Ik ben verbaasd: mijn vriend heeft vannacht maar tot half 1 doorgespeeld, omdat hij vanmorgen vroeg naar school moest :Y)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:26

Precies de reden waarom ik geen X360 of PS3 aangeschaft heb als man zijnde... Ik weet zeker dat ik me dan met GTA5 niet in had kunnen houden, al moest ik wel even twijfelen toen ik voor heel weinig een PS3 op Tweakers V&A zag staan... ;)

Dus wij zitten nog steeds gezellig saampjes op de bank! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:52

Ach wat een lotgenoten... :)
Onze hele vriendengroep was gister ontregelt door het spel, we gingen kleiduifschieten maar er kwamen gewoon een aantal mannen niet opdagen :')

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:00

Ook ik ben zo'n persoon die niet veel spelletjes doet op de console, maar als zo'n spel als dit uit komt (wat ongeveer eens in de 5 jaar gebeurd) dan zal en moet ik hem spelen. GTA is echt mijn persoonlijke favoriet onder de spellen. Vooral vanwege de diversiteit en het niveau.
Gister heb ik het spel in de bus gekregen, maar omdat dit het standaard avondje van m'n vriendin en ik is, is deze netjes in het doosje gebleven. Ik hoef gelukkig niet mee te doen aan de wedloop wie het eerste welk gedeelte van het spel heeft uitgespeeld en doe het vooral voor de lol. Dus nee, niet mn hele normale leven aan de kant gooien voor alleen dit spel. Maar als ik eenmaal aan het spelen ben, dan zit ik er ook echt in.
Ik hoop dat de andere mensen die het spel hier spelen ook nog een beetje aan hun leefomgeving zullen denken :D

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:07

hier ook een vriend die een heel tijd terug gta en fifa heeft ge pre orderd! Gister dus gta binnen gehad en volgende week fifa! ;(
bij het plaatje wat rond ging gaf vriendlief nog wel ff aan dat ik geen dildo hoefde te kopen hoor, maar een goed boek zou wel handig zijn :')

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:11

Ja, want ik mag hopen dat je met dat boek toch langer zoet bent dan met je plastic speelgoed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:14

Seb8iaan schreef:
Ja, want ik mag hopen dat je met dat boek toch langer zoet bent dan met je plastic speelgoed :P

Oh ja...? :')

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:16

Anders heb je of een erg dun boek of een lang uithoudingsvermogen _O-

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:53

met een boek ben ik zeker langer zoet :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:53

Seb8iaan schreef:
Anders heb je of een erg dun boek of een lang uithoudingsvermogen _O-

:')

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:58

Tja hier nog 1 die wel naar boven kan gaan om tv te kijken. Gister heeft hij GTA opgehaald en idd volgende week FIFA.... En er werd al druk FIFA gespeeld ;(

Oja mag deze week gezellig voetbal meekijken, want dat is toch wel belangrijk dan de spelletjes. Helemaal vanavond haha

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:59

Vrouwen kunnen er ook wel wat van, hoor. Okay, bij mij is het dan geen Grand Theft of Foebal, maar ik heb de afgelopen weken ook al heel wat uurtjes Final Fantasy XIV on-line geklokt.

Scheelt wel als je geen vriend (of vriendin) hebt.
;-)

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:06

Mijn vriend had m vrijdag al in huis...gta5
Gelukkig heb ik mijn eigen hobby's en ben ik overdag thuis en hij aan het werk.
Maar ik mag niet zeuren van hem, wand hij heeft wel 5 hele jaren gewacht op dit spel :')

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:14

Ik ben vanmorgen aan het werk gegaan, toen zat vriend-lief al op de bank voor de TV. Ontbijt bordje had ik voor het paarden voeren klaar gezet. Kom net tussen de middag thuis, ontbijt bordje stond er nog steeds, 'nee, ik heb geen honger'.
Prima, ik lekker een eitje voor mij zelf bakken, nee hij hoeft niet. Ligt m'n ei goed en wel op mijn bord, ja lieverd, ik wil toch wel een eitje, want ik heb nog niet ontbeten......
Ei is op de bank voor de TV naar binnen geschoven. Als ik langs loop word er even lief gelachen, maar antwoord op vragen kan ik wel vergeten.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:15

ojee.. mn vriend gaat volgende week kopen, vertelde hij onlangs. ik moet me dus zorgen maken? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:18

Hier gelukkig een verstandig vriendje. Die wacht wel ff een paar weken tot hij hem 2e hands kan kopen. Nu heeft hij het te druk met afstuderen }:)

Fifa 14 heb ik geen last van! Vriend lief vind voetbal maar stom :D

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:24

Agh, er zijn toch ook genoeg dingen die jullie doen en die vriendlief waarschijnlijk helemaal niets is. Een relatie is gewoon een beetje geven en nemen. Zolang je maar niet voor langere tijd langs elkaar blijft lopen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:27

Seb8iaan schreef:
Agh, er zijn toch ook genoeg dingen die jullie doen en die vriendlief waarschijnlijk helemaal niets is. Een relatie is gewoon een beetje geven en nemen. Zolang je maar niet voor langere tijd langs elkaar blijft lopen :)

Mee eens. Al vind ik een dag of week vrij nemen ervoor wel erg ver gaan. Dat zou ik toch niet pikken... Ik heb ook geen week vrij genomen toen ik een paard kocht :P

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:28

Mijn tip voor alle vrouwen met gamende mannen: Ga opzoek naar een game die je leuk vind en game gezellig samen met je vriend *D

Wij zitten regelmatig gezellig naast elkaar te gamen. Hij speelt warface of battlefield en ik speel dota 2 of Guildwars 2 (laatste vind ik best wel een vrouwen game).

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:29

babe schreef:
:wave:
Ik heb gister samen met vriend in een hele lange rij gestaan voor de MediaMarkt om 12 uur snachts :')

Haha wij ook maar dan hier in Hengelo :D