Het meisje stond er alweer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:57

_Mondy_ schreef:
Ts het is jammer dat je dan niet wilt reageren op vragen... dus dan nog maar een keer :)
Denk je echt dat er iets niet goed is in haar thuis situatie ? Zo ja neem je er actie op ?

Kijk ts als je wilt dat mensen je serieus nemen zou ik dat andersom ook doen. Dit is een dood normale vraag die ik nu al een paar keer heb gesteld en met mij nog anderen. Ik vraag me dan af waarom je er niet op wilt reageren ? Als je er van overtuigd bent dat je niet hebt overdreven is dit imo een redelijke vraag.

wemkelover

Re: Het meisje stond er alweer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 14:10

Meisje is 15, denk je nou echt dat zij actie kan ondernemen ook al zou ze willen?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:03

eclair98 schreef:
Ik weet niet of ik kan relativeren of niet, ik denk dat iedereen zal zeggen dat hij het kan O:)

Maar het was niet mijn insteek hier een ''rel topic'' van te maken.

Ik snap het wel hoor.

Maar hee gewoon zeggen wegwezen jij, hier heb ik geen zin in, klaar.

Heb je bokt toch niet voor nodig?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:06

wemkelover schreef:
Meisje is 15, denk je nou echt dat zij actie kan ondernemen ook al zou ze willen?

Wel degelijk, ze zou haar ouders kunnen inschakelen en als het goed is zijn dit mensen met een leeftijd en verstand, dus die kunnen vervolgens wel bepalen of het noodzakelijk is om actie te ondernemen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:17

Wat een betweters hier allemaal zeg! Pff ik vind dat ts heel netjes uitlegt wat haar dwars zit. Ze is 15 en neem aan dat ze dingen nog niet helemaal kan formuleren zoals iemand van mijn leeftijd kan. Daarbij ik heb soms ook moeite met dingen formuleren hier op bokt. Probeer je iets op een bepaalde manier te schetsen wordt je er juist op aan gevlogen, doe je het niet missen mensen het juist.. zucht En Mindim heb je niks beters te doen met je leven dan meisjes van 15 lastigvallen, jij lijkt wel de stalker hier in het verhaal. Over loslaten gesproken.

TS fijn dat het meisje nu wat afstand neemt! Ik heb een jongetje in de buurt die helemaal gek is van paarden en het liefst bij Inja in de stal zou slapen. Heb hem uitgelegd dat paarden soms ook niet heel braaf zijn en dat Inja soms wel eens kan schrikken en dat hij wel mag kijken als ik er ben en anders niet. Als ik buiten aan het uitstappen ben komt ie vaak even meefietsen en s ochtends fietst ie langs de wei en roept ie heel hard goedemorgen! Verder houd ie zich aan onze afspraak dat ie niet alleen bij de wei mag komen. Dus gewoon duidelijk zijn wat wel en niet mag en dan komt het helemaal goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:13

Joh MarjanB, ik een stalker, omdat ik reageer (vrij algemeen trouwens) in een discussietopic? Haha. Ik heb genoeg in mijn leven te doen, ik hoop jij ook!

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:31

Mindim schreef:
Joh MarjanB, ik een stalker, omdat ik reageer (vrij algemeen trouwens) in een discussietopic? Haha. Ik heb genoeg in mijn leven te doen, ik hoop jij ook!

Ik ben het anders wel met Marjan eens, niet omdat je alleen maar reageerd, maar de manier hoe je reageerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:32

Missie_Maxie schreef:
Mindim schreef:

Ik ben het anders wel met Marjan eens, niet omdat je alleen maar reageerd, maar de manier hoe je reageerd

Dat mag hoor, daar ben je helemaal vrij in :) Je hoeft het niet met een ander eens te zijn. Hoe mensen naar mij reageren in dit topic is een stuk persoonlijker en getuigt ook niet van netheid. Dus daar sta ik niet alleen in hier :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:39

Je blijft anders flink doordrammen :D

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:42

MarjanB schreef:
Je blijft anders flink doordrammen :D

maargoed t gaat toch ook nergens over er heeft een lind , anderhalve week lopen zeuren of ze de hond mag aaien :')
en bang zijn een hond krijt te raken , heeft toch niks met iets moeilijk onder woorden brengen te maken.
klinkt een beetje verwent :j en jaloers (grrrrr afblijven , van MIJ)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:44

ach puppy's worden groot. Komt er vast wel weer een ander doelwit in de buurt.

Mooi compliment toch!

En mag aannemen dat ze niet alvast een puppynap bunker in de kelder heeft laten bouwen. :D

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:06

Wat fijn dat het meisje ondertussen haar afstand heeft genomen, al vind ik ook dat je een heel drama hebt geschopt om niks. Sorry maar je hebt het nogal lopen opblazen in mijn ogen terwijl een simpele nee voor dit kind al genoeg was geweest, je had alleen maar hoeven zeggen: ''ik heb liever niet dat je Saartje aait of haar thuis komt opzoeken''. Het is een klein meisje dat gewoon duidelijk nodig heeft, meer niet. En je roept iedere keer dat ze oude kleren aan heeft, sorry maar mijn moeder stuurde me ook met oude kleren naar buiten om in te spelen. Die zijn al kapot dus als ze verder kapot gaan maakt dat niet uit.. En haar vergelijken met een psychopaat? Een kind van 8? Arm meisje.. ze deed niks verkeerd, er was gewoon niet duidelijk gezegd wat de bedoeling was.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:39

Ik wil niemand beledigen maar ts heeft haar onvrede over iets uitgesproken waarna anderen de discussie oppoken en negatief worden. Nu gaan mensen ts de schuld geven van iets waar ze niets aan kan doen en nu wordt er naar ts gewezen en beweerd dat zij mensen beticht van kindermishandeling en egoistisch is omdat ze haar hondje graag op een manier opvoedt die niet bij iedereen past. Maar geef elkaar de ruimte om meningen te delen en ga respectvol met die mening om want hij is belangrijk, of je nu 8, 15 of 40 bent.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:05

Wel weer een beetje typisch dat TS hier wordt uitgemaakt voor dramaqueen door iemand die zelf ook heel goed drama kan schoppen om niks _O-

Gelukkig maar dat het meisje je met rust laat TS! Geniet van je puppy, voor je het weet is ze groot...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:34

Ik neem aan dat je het over mij hebt. Ik schop geen drama. Ik geef mijn mening, waar anderen het misschien niet mee eens zijn. Ik blijf tenminste netjes in mijn taalgebruik.
Maar jij vind dat ik drama schop om niks, dan kun je dat vast ook onderbouwen? Het enige wat ik eigenlijk zeg, is dat er eigenlijk amper wat aan de hand is, het probleem al is gestopt en dat er allerlei dingen worden gespeculeerd welke nergens op slaan. Dus waar maak ik drama om niks volgens jou? Verdere reacties van mijn kant, zijn enkel naar mensen die me schijnbaar af moeten zeuren, maar zelf verder weinig bij te dragen hebben. Tja, daar geef ik dan een korte reactie op.
Ik bedoel dat jouw post Konstantine ook weinig bijdraagt aan het geheel en dat verwijt je een ander?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:39

Het ging niet over jou, ik ben het in grote lijnen met jouw posts eens. :j

Het ging over de bokker die een poosje terug zelf een heel dramatopic opende omdat er een buurvrouw op 'haar' (toegeëigende) parkeerplaats stond en nu deze TS een dramaqueen vindt. :+
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 26-09-13 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:42

Nou dan ben je een uitzondering! :D

De meesten die hier op mij reageren hebben verder niet gepost in dit topic namelijk. Die posten alleen om mijn toe te spreken, verder hebben ze in de hele discussie geen post bij gedragen :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:45

Ik heb ook vooral meegelezen hoor, het heeft ook weinig nut om te gaan herhalen wat iemand anders al meermaals gezegd heeft. :P
Maar die post viel me gewoon even op...

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:01

Konstantine schreef:
Het ging niet over jou, ik ben het in grote lijnen met jouw posts eens. :j

Het ging over de bokker die een poosje terug zelf een heel dramatopic opende omdat er een buurvrouw op 'haar' (toegeëigende) parkeerplaats stond en nu deze TS een dramaqueen vindt. :+

Zoals ik in mijn topic al aangaf destijds, ben ik autistisch en gewent aan vaste patronen en structuur in mijn leven. Als iets niet gaat zoals ik verwacht/ingeplant heb raak in paniek.

Maar fijn om te weten dat er mensen zoals jij zijn die daar geen begrip voor kunnen opbrengen. Prima.

En ik gaf nu gewoon mijn visie op de TS haar situatie met de bedoeling dat ze het in de toekomst misschien zo kan oppakken/benaderen. Zal wel weer anders over zijn gekomen dan bedoeld. Jammer weer.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:47

Tijd voor een slotje misschien?

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:50

Hee TS,
wat vervelend dat ze jou zo stalkt ..
Leg haar gewoon een keertje goed uit, dat het jullie hondje is en dat jullie er gek op zijn.
Geef haar het ras hondje.. en dat ze thuis met haar ouders maar is moet overleggen of ze ook zo'n hondje als de jouwe mag!
en dan kan ze zelf haar eigen hondje uitlaten.
succes

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:16

Fijn om te horen dat je nu met rust gelaten wordt TS :)
Kleine kinderen kunnen erg doordrammen, weet ik uit ervaring.
ja = ja bij sommige kinderen en nee is ook ja... Gelukkig is dit allemaal losgelopen in jouw situatie.

Geniet lekker van je hondje!

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:34

Heb niet alles gelezen, omdat ik het gevoel had dat het niet meer over de oorspronkelijke kwestie gaat.

Ts, je bent 15, dan ben je toch wel oud genoeg om zelf ff dat meisje aan te spreken over haar gedrag? Moet je daarvoor je moeder inschakelen????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:36

Meisje is al meer dan een week niet meer geweest espiga84. De moeder van TS heeft het meisje aangesproken en het meisje heeft geluisterd.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:44

Wat vervelend zeg! Ik snap je heel goed, al die handen naar je puppy die jij probeert goed op te voeden..
Maar wat ik niet helemaal begrijp; wad er voor dit topic ook al eens tegen het meisje gezegd dat ze niet mag aaien en opwachten vervelend is?
Ik hoop in ieder geval dat het opgelost is