Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sccount123 schreef:Marjan: nee de schoonouders hebben het HUIS op naam, de grond is van mijn vriend, samen met de schuren dit was allemaal eerst van de ouders, maar omdat hij nieuw is gaan bouwen heeft hij het op zijn naam laten zetten ivm de belasting als de ouders kwamen te overleiden en hij alles zou erven, kwamen zijn eigen schuren daar dus ook bij op.
Nu het op zijn naam staat niet meer.
Omdat hij de gelegenheid heeft van de ouders om daar met het land de paarden te runnen is gewoon aardigheid. maar het gebeurd op de grond van zn ouders, maar alles de paarden, schuren stallen, trekkers, etc etc staat op mn vriend zn naam.
Even voor de duidelijkheid huis +grond is van zn ouders wat om het huis ligt.
we hebben nog 30 hec buitenshuis voor opfok+hooien, en verhuur is van mijn vriend.
Sccount123 schreef:El75: Geen idee, hij heeft dat gezegd, hij betaald daar ook verzekeringsgeld over. omdat het op zijn naam staat..Misschien omdat hij erf genaam is?.

pmarena schreef:Dus vroeger kon dit wel, zou best kunnen dat het nu nog steeds kan, je hebt immers ook huizen die te koop staan op grond die belast is met erfpacht toch

. Beiden not happy en beiden onbegrepen. Rocamor schreef:TS, excuus als ik het verkeerd zie, maar als ik jouw verhaal zo lees, heb ik het gevoel dat jullie niet met elkaar communiceren
Percy schreef:Weet je wat mij zo opvalt? Ik zie nergens iets staan over jouw leven, jouw bezigheden, hobby's, opleidingen, werk en laat staan een sociaal leven. Je ben moeder van je kinderen, vrouw van je man, schoondochter, poetsvrouw voor oma, paardenverzorgster voor je man en schoonmaakster van je eigen huis.
Genoeg redenen om al niet goed in je vel te zitten zonder lastige schoonmoeder. Je schoonmoeder heeft zo te lezen ook niets buitenshuis dus jullie zitten de hele dag op elkaars lip en het lijkt erop dat jij maar doorgaat in de molen waar je in terecht gekomen bent. Ik vind het niet gek dat je je dan aan je schoonmoeder gaat ergeren. Ik denk dat ik in jouw geval me aan iedereen zou ergeren. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat jouw schoonmoeder redelijk is maar wordt het niet eens tijd om tijd en ruimte voor jezelf te gaan maken? Jij verdient ook een leven.