Ik ga een koude douche nemen.. Ik heb het zo verstikkend heet, zodat ik na een koude douche m'n badjas weer in kan duiken!
quartel
Geplaatst: 06-09-13 22:47
Ik mis de winter ongeveer net zo erg als dat ik mijn schoonmoeder mis als ze op vakantie is
Als kiespijn
Oenka
Geplaatst: 06-09-13 22:48
nee, van mij mag de winter wel eeuwig weg blijven. ok het heeft wel wat gezelligs maar die kou, ik ben een eerste klas koukleum, en kan ik niet meer goed met de scooter uit de voeten ( van fietsen word ik kei moe, heb CVS dus is geen optie ). En die donkere dagen word ik alleen maar somber van! Graadje of 20 ideaal!
LadyMadonna
Geplaatst: 06-09-13 22:51
Agossie schreef:
Dat heb ik in de zomer, dus ik ben heel blij dat het bijna voorbij is!
Als jullie nu allebei een beetje van elkaar nemen?
Lutha
Geplaatst: 06-09-13 22:53
Jaah! De winter !! Ik kan ook al niet wachtenn !! Ben vorig jaar een paar keer flink op mn bek gegaan maar maak mij niet uit Moet meestal ook al vroeg de deur uit, en dan is het schemerig, en dan met de sneeuw op de bomen, je voelt je sjaal in je nek, en de vogeltjes beginnen al een beetje te fluiten. Dan ga ik 's middags laat weer naar huis, en dan is het koud, en die wind in je gezicht, dan stap ik binnen en komt de warmte je tegemoet, en dan een kop warme chocomelk! Mann, ik wil mn sweaters weer aan !!!
Dat heb ik in de zomer, dus ik ben heel blij dat het bijna voorbij is!
Als jullie nu allebei een beetje van elkaar nemen?
Als dat betekent dat ik winter moet inleveren, nee dank je! Ik hou echt van de winter. Lever graag 3 weken zomervakantie in voor 1 week wintersport. Ik kijk al vanaf de eerste warme dag uit naar de eerste sneeuwvlokken die gaan vallen... En blijven vallen! Tot er een heeeeeele dikke laag sneeuw ligt.
Maar, dit is een oneindige discussie. Zomermensen, er zijn nu eenmaal mensen die wèl van winter houden. Tja. Die lijken anders, maar ik begrijp inmiddels dat er meer dan zat "anders" mensen zijn. Waar ik het eerst niet durfde toegeven omdat er ALTIJD gezeik en onbegrip kwam en nog komt, geef ik het nu lekker toe en laat mensen lekker schreeuwen dat ik niet goed wijs ben. Ik weet dat ik dat wel ben. (Wijs... )
mandy358
Geplaatst: 06-09-13 23:13
Elk seizoen heeft wat!
Ik vind de zomer heerlijk! Maar als ik denk aan na een koude dag thuiskomen of vastgevroren na het sleeen met de paardjes naar binnen gaan, onder een dekentje kruipen met warme chocomel en de gezelligheid word ik toch ook wel gelukkig! Met als top kerst, die gezelligheid! Of de traditie met mijn tante oma en moeder oliebollen bakken met oud en nieuw! Warm appelgebak, sneeuwwandelingen, schaatsen, kaarsjes aan.. De gezelligheid in de winter daar ben ik gek op Het nadeel is dat mijn lichaam slecht tegen kou kan en ik elke dag 20 km op de fiets zit (school) niet echt een pretje als het -10 graden is, glad en overal sneeuw ligt. En dat om 7:30 Regen en wind (vooral door fietsen) heb ik dan weer echt een hekel aan! Dus als we een goede winter hebben met mooi sneeuw en goed schaats ijs heb ik er zin in!!
Voor nu genoot ik gister nog even van zwemmen aan de plassen, op het land rijden met paardlief in het avondzonnetje en vandaag waterskien in het avondzonnetje
Van mij mag de zomer nog de hele maand duren, dan oktober lekker blaadjes trappen in het bos en hier en daar een herfststorm en dan vanaf november dik winter Heerlijk dat gestrompel door de sneeuw, gekke glijpartijen. Heel Nederland op z'n gat omdat de wegen niet sneeuwvrij zijn en de treinen niet rijden. Ik hou er wel van. Maar ik ben ook gek op de zomer, het is juist die afwisseling die de seizoenen mooi maken.
Doe mij ook maar herfst, al die mooie kleding in de winkels, maar ik kan nog niets kopen want het is nog zo warm, en ik heb het niet nodig dus mag het nog niet van mijzelf
Heerlijk de herfst, mooie kleuren buiten in de natuur en de wintermaaltijden, gezelligheid indoors
Narita
Geplaatst: 06-09-13 23:43
Als je 't zo omschrijft krijg ik er ook zin in, maar in realiteit is het toch allemaal wat minder romantisch en vooral heel koud en donker
44Myrthe44
Geplaatst: 06-09-13 23:44
Van mij mag de lente/zomer het hele jaar duren. Wintertenen, dekens, scheren, ijskoude handen zonder gevoel, 3 truien en nog kippenvel hebben, gebroken arm door glijpartijen met de fiets, ijslagen op de weg, wedstrijden die afgelast worden, gure wind en hagel waardoor je gezicht bevriest, blauwe benen en bloedneuzen door de kou en ga zo maar door. Ik ben zo extreem gevoelig voor kou, slaap in de winter bijna 12 uur per dag en voel me toch de hele winter niet fit. I hate it!
LastDream
Geplaatst: 06-09-13 23:45
Agossie schreef:
Jij bijna je zin, larissa! Wij moeten nog even wachten.
toen ik de titel las dacht ik : "die is gek!". Als de winter er zo uit zou zien als op jouw foto, dan kan ik daar nog mee leven, maar zo zien de Nederlandse winters er over het algemeen er niet uit! Ik roep al jaren dat ik, eenmaal met pensioen, de wintermaanden naar het buitenland ga, de winter ontvluchten! Nee hoor, laat het tot de kerst maar zo. n 25 graden met een zonnetje en s 'nachts regen blijven!