KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:51

Ik word chagrijnig van mijn fietsband die elke keer leegloopt terwijl er geen lek in te vinden is |o De terug weg van school duurt daardoor twee keer zo lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:57

RainbowDance, misschien ben jij zelf wel raar en heb je niet door dat dat meisje dus normaal is. Omdat je zelf raar bent.
Wat misselijk dat je dat meisje zo bespreekt over internet nog wel, wat kan zij er nou aan doen hoe ze eruit ziet.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:58

Mensen die 'raar' zijn, vind ik alleen maar leuk. Juist daar wil ik naast zitten, want zodra ik zie dat iedereen zich van hem of haar afsluit, vind ik dat zielig. Lekker ernaast gaan zitten en beter leren kennen. Misschien is ze wel heel grappig of juist heel aardig.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:58

Ik wil klagen over de mensen uit mijn klas. Poeslief doen, en er daarna achter komen dat ze gewoon over je praten en je eigenlijk ''haten''. Of praat niet over me, of doe niet zo nep aardig tegen me.

Klacht 2: Leerlingen op middelbare scholen zeiken elkaar alleen maar af i.p.v. een compliment te geven. Zo apart is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:01

badeendje schreef:
Ik wil klagen over de mensen uit mijn klas. Poeslief doen, en er daarna achter komen dat ze gewoon over je praten en je eigenlijk ''haten''. Of praat niet over me, of doe niet zo nep aardig tegen me.

Klacht 2: Leerlingen op middelbare scholen zeiken elkaar alleen maar af i.p.v. een compliment te geven. Zo apart is dat.

De middelbare school is hel. Ik ben dinsdag begonnen op het MBO en de sfeer daar is ZO (positief) anders. Laat elkaar gewoon lekker met rust, als je die gene niet mag ga je naast iemand anders zitten maar oordeel gewoon niet voor je iemand kent. Hoe moeilijk is dat nou.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:02

Het is me weer in m'n rug geschoten >;) Auw.... is al de 2de keer dit jaar alleen nu zit het hoger _-:( ...dat word weer een paar vervelende nachten -O-

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:02

Uber klacht !
Takke grond verf !
Kreeg het er niet egaal op :')
Afbeelding

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:04

Doanique schreef:
badeendje schreef:

De middelbare school is hel. Ik ben dinsdag begonnen op het MBO en de sfeer daar is ZO (positief) anders. Laat elkaar gewoon lekker met rust, als je die gene niet mag ga je naast iemand anders zitten maar oordeel gewoon niet voor je iemand kent. Hoe moeilijk is dat nou.

Amen! Zit in de 5e dus nog maar 2 jaartjes. Kijk er echt naar uit tbh.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:04

Rommulus; ik leef met je mee :=
Kan ik zelf ook erg pissig om worden :')

Ik zit diegene te vervloeken die alle deuren heeft opengezet waardoor de koele ruimte is verandert in een sauna! :+

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:05

net te horen gekregen dat m'n proefperiode niet werd verlengt, werkte gewoon door, was klantvriendelijk, probeerde niet mn lekker zittende gezicht op te zetten (mond hoekjes naar benden) en toch werd mn contract niet verlengt... volgens mij vinden ze me te duur, want twee andere zijn jonger dan ik ben maar werken langzamer, en durven klanten niet aan te spreken...

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:05

Doanique schreef:
badeendje schreef:

Verschilt denk ik toch ook wel per school en klas :P hier word in vmbo bijvoorbeeld redelijk veel gepest ( en dat word ook stevig aangepakt ) Terwijl in havo bijna niet gepest word en in vwo zelfs helemaal niet terwijl de school daar juist berucht om is :P Ik heb ook op een school gezeten die 'pestvrij' was nou dat heb ik geweten daar werd echt veel gepest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:07

badeendje schreef:
Doanique schreef:

Amen! Zit in de 5e dus nog maar 2 jaartjes. Kijk er echt naar uit tbh.

Ik ben gigantisch blij dat ik weg ben van de middelbare school. Letterlijk iedereen kent elkaar, en je weet hoe het gaat met roddelen. De een vertelt iets en bij nummer 5 is het een heel ander verhaal geworden. Alles wat je deed werd je om uitgelachen, werd door de school verteld en achtervolgde je gewoon 4 jaar lang. Wat een verschrikking was dat zeg... Getver.

BoemPats, het VMBO hier is 90% kinderen die zich gewoon niet gedragen en daarom een niveau lager gaan. VMBO is hier op een ander gebouw dan de HAVO enzovoorts. Het was dus een grote opsomming van pokkekinderen die iedere pauze stonden te blowen en te roken, je banden lekprikten en als ze de pik op je hadden had je pech, want dan had de hele school de pik op je. En tja, iedereen loopt natuurlijk mee (op een paar lieve vriendinnen na gelukkig).

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:08

@ vuurneon gelukkig is dit de grond verf speciaal voor plastic (dus zou moeten blijven hangen op betonplex).
Misschien gooi ik er nog een grond laag overheen just to be safe.
Ach en anders wat meer lak helaas word ik daar niet happy van (is nogal prijzig ...)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:09

Mag ik nog meer klagen? Ik word gewoon helemaal gek hier in huis. Alleen maar ruzie is hier te vinden, en dan alleen tussen mij en mijn ouders en mijn zussen niet. Is er nog ergens een plek waar ik geen stress en zorgen heb? Pff |o

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:09

Lillian__ schreef:
net te horen gekregen dat m'n proefperiode niet werd verlengt, werkte gewoon door, was klantvriendelijk, probeerde niet mn lekker zittende gezicht op te zetten (mond hoekjes naar benden) en toch werd mn contract niet verlengt... volgens mij vinden ze me te duur, want twee andere zijn jonger dan ik ben maar werken langzamer, en durven klanten niet aan te spreken...

Dat is minder nieuws :(:)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:10

Hier is dat gedeeltelijk ook, alleen hier passen ze op want je word in dat soort dingen heel kort gehouden, zo is er vorige week geld uit de porto van een leraar en een IPad gestolen, ze zijn nu via camera's aan het kijken wie het gedaan heeft, en diegene moet het vergoeden word van school getrapt en er worden aangiften gedaan. Zelfs mijn mentor vind dat de regels er streng zijn, je word bijv. Als je je huiswerk niet gedaan hebt meteen opgescheept met een berg strafwerk waar je u tegen zegt, en als je dat niet af hebt mag je meteen een week lang om 8 uur op school zijn :=

Nayomie

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:12

Ik klaag ook eventjes want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen spellingsregels gaan toevoegen bij ZELFSTANDIGE NAAMWOORDEN! :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:12

BoemPats schreef:
Hier is dat gedeeltelijk ook, alleen hier passen ze op want je word in dat soort dingen heel kort gehouden, zo is er vorige week geld uit de porto van een leraar en een IPad gestolen, ze zijn nu via camera's aan het kijken wie het gedaan heeft, en diegene moet het vergoeden word van school getrapt en er worden aangiften gedaan. Zelfs mijn mentor vind dat de regels er streng zijn, je word bijv. Als je je huiswerk niet gedaan hebt meteen opgescheept met een berg strafwerk waar je u tegen zegt, en als je dat niet af hebt mag je meteen een week lang om 8 uur op school zijn :=

Nou pardon, maar dat vind ik echt niet streng. Degene die dat gedaan heeft mogen ze van mij keihard aanpakken. Zoiets doe je niet.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:13

Nee ik bedoel dat niet, dat is terecht. Maar ik heb het over dat huiswerk gedeelte :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:14

Oh zo :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:15

Oh heerlijk, even klagen!

Ik kreeg vandaag toch definitief te horen dat onze pony niet meer drachtig is, helaas, dus volgend jaar maar weer proberen

Ik ben die rottige rotverbouwing bij ons thuis meer dan zat! In december zijn we verhuisd en sinds die tijd alleen maar aan het werk, is het niet op het werk, dan wel thuis. Het wordt tijd om eens te gaan genieten van ons huis.

Ik heb GEEN zin in de winter, merk nu al dat de dagen korter worden en de avonden koeler en daar kan ik me nu al over opwinden

Zo, Ik heb het er ff weer uitgegooid, TS bedankt voor dit topic :D

edit: oh ja.. en ik moet vanaf morgen 4 late diensten op rij werken.. en hoewel ik mn werk leuk vind, heb ik er ff GEEN zin in :P

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:28

Halleluja even lekker klagen! *\o/*

Ik word er gek van dat ik voor de 2e x dit jaar thuis zit met gescheurde enkelbanden..
En die warmte mag van mij ook wel nu eens weggaan.
Laatst bijgewerkt door Kaulitz op 05-09-13 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:29

Pff dat ik ook altijd geconfronteerd moet worden met hetgeen waar ik het moeilijk mee heb :roll:
Heb een hele moeilijk situatie achter de rug met een meisje, genaamd Linde.
Nou, dan gebeuren er dus zaken zoals deze:
Vandaag tijdens PO gingen we naar het park en moesten we een paar bomen tekenen, ik pik er gewoon een random boom uit, komt de juf naar mij 'aah dat is een lindeboom' :=
Als zulke dingen blijven gebeuren, how the hell ga ik haar ooit uit mijn hoofd krijgen :oo

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:31

Ik ga ook even lekker klagen over school -:(- Iedereen loopt in korte broek en hempjes omdat het zo warm is, en omdat ik het niet fijn vind om een korte broek aan te doen deed ik een legging aan met een korte top, maar dat is dan blijkbaar heel vreemd want ik zag om de minuut mensen over me praten en aanstaren >;) En dan blijf ik ze aankijken omdat ik gewoon door heb dat ze over me praten en dan schijnheilig lachen.. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:32

xTitanic schreef:
Pff dat ik ook altijd geconfronteerd moet worden met hetgeen waar ik het moeilijk mee heb :roll:
Heb een hele moeilijk situatie achter de rug met een meisje, genaamd Linde.
Nou, dan gebeuren er dus zaken zoals deze:
Vandaag tijdens PO gingen we naar het park en moesten we een paar bomen tekenen, ik pik er gewoon een random boom uit, komt de juf naar mij 'aah dat is een lindeboom' :=
Als zulke dingen blijven gebeuren, how the hell ga ik haar ooit uit mijn hoofd krijgen :oo

:=