De terug weg van school duurt daardoor twee keer zo lang Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
badeendje schreef:Ik wil klagen over de mensen uit mijn klas. Poeslief doen, en er daarna achter komen dat ze gewoon over je praten en je eigenlijk ''haten''. Of praat niet over me, of doe niet zo nep aardig tegen me.
Klacht 2: Leerlingen op middelbare scholen zeiken elkaar alleen maar af i.p.v. een compliment te geven. Zo apart is dat.
Doanique schreef:badeendje schreef:Ik wil klagen over de mensen uit mijn klas. Poeslief doen, en er daarna achter komen dat ze gewoon over je praten en je eigenlijk ''haten''. Of praat niet over me, of doe niet zo nep aardig tegen me.
Klacht 2: Leerlingen op middelbare scholen zeiken elkaar alleen maar af i.p.v. een compliment te geven. Zo apart is dat.
De middelbare school is hel. Ik ben dinsdag begonnen op het MBO en de sfeer daar is ZO (positief) anders. Laat elkaar gewoon lekker met rust, als je die gene niet mag ga je naast iemand anders zitten maar oordeel gewoon niet voor je iemand kent. Hoe moeilijk is dat nou.
Doanique schreef:badeendje schreef:Ik wil klagen over de mensen uit mijn klas. Poeslief doen, en er daarna achter komen dat ze gewoon over je praten en je eigenlijk ''haten''. Of praat niet over me, of doe niet zo nep aardig tegen me.
De middelbare school is hel. Ik ben dinsdag begonnen op het MBO en de sfeer daar is ZO (positief) anders. Laat elkaar gewoon lekker met rust, als je die gene niet mag ga je naast iemand anders zitten maar oordeel gewoon niet voor je iemand kent. Hoe moeilijk is dat nou.
hier word in vmbo bijvoorbeeld redelijk veel gepest ( en dat word ook stevig aangepakt ) Terwijl in havo bijna niet gepest word en in vwo zelfs helemaal niet terwijl de school daar juist berucht om is
Ik heb ook op een school gezeten die 'pestvrij' was nou dat heb ik geweten daar werd echt veel gepest badeendje schreef:Doanique schreef:De middelbare school is hel. Ik ben dinsdag begonnen op het MBO en de sfeer daar is ZO (positief) anders. Laat elkaar gewoon lekker met rust, als je die gene niet mag ga je naast iemand anders zitten maar oordeel gewoon niet voor je iemand kent. Hoe moeilijk is dat nou.
Amen! Zit in de 5e dus nog maar 2 jaartjes. Kijk er echt naar uit tbh.
Lillian__ schreef:net te horen gekregen dat m'n proefperiode niet werd verlengt, werkte gewoon door, was klantvriendelijk, probeerde niet mn lekker zittende gezicht op te zetten (mond hoekjes naar benden) en toch werd mn contract niet verlengt... volgens mij vinden ze me te duur, want twee andere zijn jonger dan ik ben maar werken langzamer, en durven klanten niet aan te spreken...
BoemPats schreef:Hier is dat gedeeltelijk ook, alleen hier passen ze op want je word in dat soort dingen heel kort gehouden, zo is er vorige week geld uit de porto van een leraar en een IPad gestolen, ze zijn nu via camera's aan het kijken wie het gedaan heeft, en diegene moet het vergoeden word van school getrapt en er worden aangiften gedaan. Zelfs mijn mentor vind dat de regels er streng zijn, je word bijv. Als je je huiswerk niet gedaan hebt meteen opgescheept met een berg strafwerk waar je u tegen zegt, en als je dat niet af hebt mag je meteen een week lang om 8 uur op school zijn

Iedereen loopt in korte broek en hempjes omdat het zo warm is, en omdat ik het niet fijn vind om een korte broek aan te doen deed ik een legging aan met een korte top, maar dat is dan blijkbaar heel vreemd want ik zag om de minuut mensen over me praten en aanstaren
En dan blijf ik ze aankijken omdat ik gewoon door heb dat ze over me praten en dan schijnheilig lachen..
xTitanic schreef:Pff dat ik ook altijd geconfronteerd moet worden met hetgeen waar ik het moeilijk mee heb![]()
Heb een hele moeilijk situatie achter de rug met een meisje, genaamd Linde.
Nou, dan gebeuren er dus zaken zoals deze:
Vandaag tijdens PO gingen we naar het park en moesten we een paar bomen tekenen, ik pik er gewoon een random boom uit, komt de juf naar mij 'aah dat is een lindeboom'![]()
Als zulke dingen blijven gebeuren, how the hell ga ik haar ooit uit mijn hoofd krijgen