Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar weet nog wel 1 ding van vroeger...was ik een jaar of 6. Ik vond de buurman altijd maar een rare enge vieze man,hij deelde ook altijd druiven uit aan kinderen brrr.. Dus op een dag was ik aan het spelen met mijn (door die poortjes hoe heet t?) golf stick en toen besloot ik maar even dat die caravan van die buurman er niet mooi uitzag.. dus ik heb even een paar hele mooie deuken erin geslagen! Die buurman vond het alleen niet zo mooi...
Paardjes45 schreef:Ik was vroeger heeeeeel bad![]()
- Sigaret van opa uitproberen (was toen 4)
- Snoep pikken
- Kinderen op school heeeel hard slaan, soms met als gevolg een bloedneus
- Altijd gedragen moeten worden
- Net zolang zeuren, tot ik m'n zin kreeg
- Tot m'n 4e bij mijn moeder melk gedronken, omdat ik het zo lekker vond
- Ik keihard schreeuwde als ik iets niet wou
Ik heb er zo nog honderden, kan er even niet opkomen.
dat is idd very bad ass! 
)
Leffroi schreef:Zelfs dat heb niet gedaan. Wel een keer een sigaret gepakt toen ik alleen thuis was en er over gepeinzd hem aan te steken, maar toen toch maar niet gedaan xD
MiReRe schreef:Hahahaha, dat is grappig!!!
Dan weet ik er nog een van m'n zusje.
We hebben een tante die altijd de cadeautjes 'op de keukentafel' laat liggen. Al dan niet per ongeluk.
Dus m'n moeder klaagde regelmatig dat tante Riet natuurlijk weer het cadeautje was 'vergeten'.
Wij waren klein en konden niet goed onthouden wie al die familieleden waren.
Komt tante Riet, vraagt mijn zusje 'wie is dat mam' dus m'n moeder 'dat is tante Riet'.
Zegt mijn zusje hardop 'oh, dus ú bent die tante die altijd de cadeautjes op de keukentafel laat liggen!'

Jij bent wel heeeeel bad
( goed wetende dat dat foute boel was) en hopla heel de dakgoot, gietijzeren eraf met mij op de grond. Dus ja bijna middernacht, kan je je al voorstellen dat dit heel wat veroorzaakte ( alarm op, alle lichten aan, honden ad kletter) toch nog aan de dan ontsprongen door snel achterom langs de keuken binnen te gaan en te doen alsof mijn neus bloedde
.
) , met als gevolgd dat ze sneller binnen was dan gepland

)
) gingen we daar dus belletje lellen. Hij kwam niet, dus wij gingen een (doodlopend) steegje in, en hij kwam!
Als mijn zus een stukje fietste met haar driewieler ging ik erachteraan, maar als mijn touw op was viel ik op mijn kont en werd dan heel boos!

paardje1983 schreef:met een stadsjochie bij een wei staan en zeggen dat je tegen de stroomdraad durft te plassen. voordoen en zo gaan staan zodat het lijkt of je er tegen aan plast maar net ernaast plast. tegen de jongen zeggen nou jij, en dat hij de volle laag krijg.
ik heb ooit een snoepje uit de snoepwinkel gestolen
uiteindelijk hebben we met takjes een houten speeltuinhuisje vol gekladderd met prachtige beige verf, in mooie streepjes
todat mijn vader bijna een hartverzakking kreeg na het zien van te telefoon rekening...ong 450 euro