Wat is een kinderwens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Wat is een kinderwens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:52

Als je echt geen kinderen wilt, twijfel je niet. Je voelt zoiets gewoon, vast hetzelfde gevoel als je een kinderwens hebt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:56

Ja precies herkenbaar Tamara :D . Mijn vriend zou bv zo zijn: als we een klein appartementje huren denken "als je zwanger bent, je kan bevallen en zo'n klein kind kan je gerust de eerste drie jaar op een klein appartementje houden of misschien zelfs de eerste vijf jaar. En daarna, als hij toch echt groter wordt en stilaan meer ruimte nodig heeft of er zou nog een tweede komen, dan kunnen we alsnog uitkijken verhuizen naar iets groters of misschien kunnen we tegen dan wel een huisje kopen."

Terwijl ik dan helemaal begin door te draaien in mijn gedachten "jamaar wat als er over x aantal jaren helemaal geen betaalbare woning is om te huren/kopen, een van ons twee of beide werk is kwijt gespeeld en niemand ons een woning wilt bieden, ik wil eerst die woning waar een kind groot kan worden en niet eerst zwanger zijn..." :+
Best vermoeiend als je altijd zekerheid wilt hebben in je leven :+ .

KimD

Re: Wat is een kinderwens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 15:02

Kwanyin, ik voel dus precies wat jij voelt. Nu past een kindje gewoon niet in dit leven, maar stel over 5 jaar past het er financieel wel in dan vind ik vast weer iets anders om over te twijfelen. := Zou het een beetje vrouw eigen zijn om dat te doen?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:09

Hey dames, heel herkenbaar allemaal. In het online magazine van Paard&Lifestyle hebben we hier ook aandacht aan besteed en 3 interviews met vrouwen gehad die geen kinderen willen. Misschien vinden jullie het leuk om te lezen:

http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html

Staat op pagina 12