joyce83 schreef:En ik had mijn collega al een prettige vakantie gewenst![]()
Ik heb bij meerdere mensen geschreven dat ik wel mee wilde. Ik voel mij nu ook wel een beetje dom.
Maar ik vraag mij af wat zo'n actie nou voor nut heeft...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarvanTom schreef:Hier viel deze actie niet goed...
Woedend ventje las dat de vrouw van de baas 24 dagen naar Puerto Rico ging.
En hij kan geen vrije dag opnemen zonder dat er heibel komt, want het gaat 'moeizaam' qua bedrijf...
Achterlijke 'actie' dit.![]()
Gaat helemaal nergens over, geeft juist onbegrip.
Noem gewoon het beestje bij de naam, daar hebben mensen wel begrip voor!
.
Citaat:Op 1 januari 2010 waren er 97.214 vrouwen met borstkanker (10-jaarsprevalentie). Dit komt overeen met 11,6 per 1.000 vrouwen.
Sammie schreef:Bewustwording is belangrijk..
http://www.nationaalkompas.nl/gezondhei ... er/omvang/
Maar als ik al die 1 op zoveel diagnostiek moet geloven is heel de wereldbevolking ziek, zwak en misselijk.Citaat:Op 1 januari 2010 waren er 97.214 vrouwen met borstkanker (10-jaarsprevalentie). Dit komt overeen met 11,6 per 1.000 vrouwen.
Nu ben ik geen ster in delen enzo, maar 1 op 8 komt toch nog niet eens in de buurt van 11,6 op 1000?
animalwoman schreef:Het gaat om de gedachte elk jaar is het anders.
Zelf kan ik geen cent missen omdat ik in de schulden zit en een uitkering heb.
Het laat zien dat je erom geeft.
animalwoman schreef:_San87_ schreef:Het laat helemaal niks zien. Nou ja, misschien dat je blind achter een hoax aan loopt, maar verder, nee, het laat niks zien.
Zoals ik al zei het gaat om de gedachte
. Denk je dat iedereen die deze status zet denkt "oh goed, het is weer borstkanker maand, laat ik de rest maar eens tonen hoe erg ik wel niet begaan met hiermee!". Het is meer 'leuk, ik ga 15 dagen naar Amerika en ik wil eens zien hoe nieuwsgierig mensen wel niet op mijn status gaan reageren".