JJane schreef:Economische crisis? Niet mijn schuld! Ik hou persoonlijk de locale middenstand op de been.
Hier hetzelfde, ik ben verslaafd aan jurkjes.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik ben wel echt een uitverkoop shopper. Ik heb voor mezelf wel een beetje een maximum wat ik aan kleding uit wil geven maar door de uitverkoop zit ik daar wel echt ruim onder vaak. Geen idee wat ik per maand uit geef maar dit is wat ik ong. voor mezelf als richtlijn heb:
jeetje wat doe ik fout???!!! Iedereen is hier zo lekker goedkoop uit! Hoe doen jullie dat?
Bershka oid ben ik geloof ik nog nooit geweest wel the sting hoor maar daar kom ik ook niet heel vaak... Heb je Bershka etc ook in Rotterdam?

xSlvna schreef:, jassen mogen van mij duur zijn (standaard hier is een euro of 400/500)
Jeetje, dat zou echt niet bij me opkomen totdat ik geld als water verdien, haha. Voor winterjassen wil ik niet meer dan 100 euro uitgeven, zomerjassen de helft. En dat is maximaal. En toch doe ik daar ook gerust jaren mee
Vissy schreef:jeetje wat doe ik fout???!!! Iedereen is hier zo lekker goedkoop uit! Hoe doen jullie dat?
Ik probeer ook echt wel in de uitverkoop te kopen maar dan gaan jurkjes nog van 200 naar 100 ofzo... Moet geloof ik is in les goedkoop shoppen! Haha!
Maar vind vaak dat dingen vd HM of Vera moda daar loopt iedereen al in... Heb er een hekel aan als ik op straat loop en 3 andere hebben de zelfde blouse oid.
Ben gek op merken als Twin-set, patrizia pepe, French connection, filipa k etc.. Helaas! Dan maar iets minder vaak kopen en wat duurder denk ik vaak maar!
). Mijn oudere kleren heb ik dan wel weer gesorteerd, dus alles wat ik niet meer draag, gaat dan naar die inzamelcontainers voor kledij.
) (h&m)
14 bikini's 

little_king schreef:Voor werk heb ik werkkleding van het bedrijf. Heerlijk!! Altijd goed en netjes.
Verder heb ik 2 spijkerbroeken en 1 nette zwarte broek.
Ik denk dat ik die broeken al allemaal zeker 3 jaar heb.
Voor een trouwerij dit jaar heb ik een nieuw blousje gehaald in de aanbieding.
Verder heb ik dan ook alleen shirts en truien waar de nieuwste een jaar of 2 oud is.
Is het te versleten draag ik het bij de paarden.
Schoenen heb ik 1 paar goede, dat zijn stevige stappers.
Daar doe ik ook jaren mee en dan gaan ze ook daarna nog door naar de paarden.
Paardrijlaarzen heb ik 1 paar en zijn ondertussen 12 jaar oud. Vorig jaar getwijfeld of ik er een nieuwe rits in moest zetten omdat ze al zo oud zijn. Toch maar gedaan.
Paardrijbroeken heb ik 2. Was in een actie 2 voor de prijs van 1 bij EJ.
Soms moet ik wel lachen, dan zie ik mezelf terug op een foto van 10/15 jaar terug en heb dan nog kleding die ik nu nog bij de paarden draag
Nee mode doet me niks.
). Ik heb ook veel shirtjes, alleen een hoop daarvan zijn al jaren oud. Bovendien shop ik vaak vrij goedkoop, H&M, C&A, dat soort dingen, dat scheelt natuurlijk ook. Als ik trouwens alles weg zou gooien wat ik niet meer gedragen heb de afgelopen 2 jaar valt het weer best mee hoeveel ik heb.. 

minikatje schreef:FirebirdM schreef:Krijg eigenlijk alle bovenkleding van lach niet mijn oma en ja, ik ben 22, maar nee, het zijn geen bloemetjesgordijnen dus daar hoef ik niks in te investeren.
super, ben nu wel benieuwd naar je stijl
heb ook veel van oma hoor, en er is ook veel verbouwd op mijn vintage naaimachine
Rest van mijn stijl gaat alle kanten op, zolang het maar volume, een bijzondere vorm of een stugge structuur heeft - tweed, tule, leer, barok gewoven stoffen, dik katoen, ballonrokken, klokkende jurken, petticoats, hoge pofmouwen, bijzondere hakvormen - loop ik net zo lief in volledig zwart als in zuurstokroze. Ik heb van mezelf echt geen vormen, dus het moet ergens anders vandaan komen.
dressagelady schreef:little_king schreef:Voor werk heb ik werkkleding van het bedrijf. Heerlijk!! Altijd goed en netjes.
Verder heb ik dan ook alleen shirts en truien waar de nieuwste een jaar of 2 oud is.
Paardrijlaarzen heb ik 1 paar en zijn ondertussen 12 jaar oud. Vorig jaar getwijfeld of ik er een nieuwe rits in moest zetten omdat ze al zo oud zijn. Toch maar gedaan.
Soms moet ik wel lachen, dan zie ik mezelf terug op een foto van 10/15 jaar terug en heb dan nog kleding die ik nu nog bij de paarden draag
Nee mode doet me niks.
Ja maar, ga je dan naar een trouwerij in je 3 jaar oude spijkerbroek?
Mag ik ook bij de praatgroep? Ik heb voor de grap al net mijn jeans geteld en kwam uit op 13 (variërend van Fornarina tot Zara), zullen er ongetwijfeld nog wat in de was zitten .. de rest van mijn kleding begin ik niet eens aan

dressagelady schreef:little_king schreef:Voor werk heb ik werkkleding van het bedrijf. Heerlijk!! Altijd goed en netjes.
Nee mode doet me niks.
Ja maar, ga je dan naar een trouwerij in je 3 jaar oude spijkerbroek?
Mag ik ook bij de praatgroep? Ik heb voor de grap al net mijn jeans geteld en kwam uit op 13 (variërend van Fornarina tot Zara), zullen er ongetwijfeld nog wat in de was zitten .. de rest van mijn kleding begin ik niet eens aan