HorseMasters-Wie speelt het nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SamIceBlue

Re: HorseMasters-Wie speelt het nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 19:25

Ik kwam dit topic net tegen. Even op de site gekeken en blijkbaar heb ik me ooit aangemeld. Maar toen denk ik weer vergeten, want geen paard of wat dan ook..
Ben benieuwd naar de nieuwe versie! Ga mijn best doen dit keer wel echt te gaan spelen :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 00:09

Hoop dat je dan OF automatisch word doorverwezen, OF er een link komt te staan.. :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 00:15

LoveUggs schreef:
Hoop dat je dan OF automatisch word doorverwezen, OF er een link komt te staan.. :=

Ik denk het wel, anders vind je het nooit meer.. :')
Tevens hoop ik dat ze een opschoning van gebruikersnamen doen en dat je deze kunt wijzigen!
Dan ga ik i.p.v. DrumAnimal, gewoon Animal heten. Animal was nu helaas al bezet, maar de kans is groot dat dat door een inactieve gebruiker is.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 01:41

Ik was toevallig nog online en ging even kijken. Helaas nog geen nieuwe versie..
Volgens mij hebben ze een tijdmachine uitgevonden :=
Afbeelding

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 11:11

HorseMasters stopt... :(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 11:48

Ja.. Maar vanaf wanneer..?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:10

Grrrrrrrr

HorseMasters stopt

28-02-2014
Beste spelers,

We hadden gehoopt jullie vandaag iets heel gaafs te laten zien, maar we zijn de afgelopen week tot de conclusie gekomen dat het niet haalbaar is om de nieuwe versie van HorseMasters af te maken. We hebben een geweldig leuk concept geschreven, maar het probleem hiermee is alleen wel dat het enorm veel uren kost om te bouwen. Het komt erop neer dat we het geld niet hebben om het door een derde partij te laten doen, maar ook de expertise niet hebben om het zelf te doen. We hebben verschillende alternatieven bekeken, waaronder het zoeken van een andere ontwikkelaar, investeerder en het drastisch uitkleden van het spel, maar ook dat gaf geen oplossing.

Het is voor ons ook best wel even slikken, maar we hebben besloten om, na bijna 5 jaar, HorseMasters offline te halen. We willen jullie via deze weg allemaal enorm bedanken voor de leuke en leerzame ervaringen de afgelopen tijd. Daarnaast natuurlijk een extra bedankje voor Tamara en WendyV, die zich vanaf het begin keihard hebben ingezet voor HorseMasters. En natuurlijk ook niet te vergeten LauraWR en suus1996, die de laatste paar jaar orde in de chaos hebben geschept op het forum.
Mocht je nog iets kwijt willen dan is Inge te bereiken op horsemastersinge@gmail.com .

-Inge en Stefan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:23

Het is niet anders. . Na HN die zomaar verdween nu HM :( , einde van een tijdperk. HTC bestaat nog?

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 17:29

Hoopte dat er nu een nieuw spel online zou staan..
Baal hier flink van, had nog extra credits gekocht zodat je wat voorsprong had in het nieuwe spel..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 18:05

Blarhiminn schreef:
Baal hier flink van, had nog extra credits gekocht zodat je wat voorsprong had in het nieuwe spel..

Maar dan had je die credits niet gehad toch omdat alles weer overnieuw ging dus je begint met alles weer bij 0

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 18:17

AfricanLady schreef:
Blarhiminn schreef:

Maar dan had je die credits niet gehad toch omdat alles weer overnieuw ging dus je begint met alles weer bij 0

Je zou de gebruikte credits in de nieuwe versie weer terugkrijgen werd er gezegd.. Gelukkig had ik geen credits gekocht, maar ik baal wel dat het nu volledig gaat stoppen. Ik vraag mij af of ze eens aan adverteerders gedacht hebben.. Een klein beetje reclame op de site voor extra inkomsten.. Het blijkt dat ze pas gisteren besloten hebben dat ze het spel gaan stoppen. Hopelijk was het een overhaaste beslissing en vinden ze nog een manier om door te gaan. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar hopen mag altijd toch? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 15:13

Wat een verrassing.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 15:16

zijn er nog mensen die een vergelijkbaar spel weten want ik heb de komende weken veel tijd gezien ik morgen geopereerd wordt en niet mag lopen had gehad op horsemasters maarja aangezien hun stoppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 11:38

Met alle respect maar dit spel is ook nooit af geweest. Allemaal van die excuses en smoezen maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze van alles beloofden maar nooit iets waarmaakten. Ik heb er vanaf het begin gezeten (was bèta-tester) en er is helemaal niks veranderd in de tijd dat het spel online is geweest. Na een tijdje heb ik mijn functie als moderator dan ook neergelegd omdat ik dat gedoe spuigzat was. Wat ze ook hadden kunnen doen was het huidige concept aanhouden en eens een keer al die bugs er uit halen. Zou het al flink van opgeknapt zijn, hadden ze niet eens een nieuwe versie moeten maken (in hoeverre ze daar aan begonnen zijn dan). Opgeruimd staat netjes.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 14:20

Ja... Je kan er verder nu niet meer op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 14:31

Bizzybijtje schreef:
Met alle respect maar dit spel is ook nooit af geweest. Allemaal van die excuses en smoezen maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze van alles beloofden maar nooit iets waarmaakten. Ik heb er vanaf het begin gezeten (was bèta-tester) en er is helemaal niks veranderd in de tijd dat het spel online is geweest. Na een tijdje heb ik mijn functie als moderator dan ook neergelegd omdat ik dat gedoe spuigzat was. Wat ze ook hadden kunnen doen was het huidige concept aanhouden en eens een keer al die bugs er uit halen. Zou het al flink van opgeknapt zijn, hadden ze niet eens een nieuwe versie moeten maken (in hoeverre ze daar aan begonnen zijn dan). Opgeruimd staat netjes.

Ja idd heb je gelijk in :)