Ben benieuwd naar de nieuwe versie! Ga mijn best doen dit keer wel echt te gaan spelen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoveUggs schreef:Hoop dat je dan OF automatisch word doorverwezen, OF er een link komt te staan..
, einde van een tijdperk. HTC bestaat nog? AfricanLady schreef:Blarhiminn schreef:Hoopte dat er nu een nieuw spel online zou staan..
Baal hier flink van, had nog extra credits gekocht zodat je wat voorsprong had in het nieuwe spel..
Maar dan had je die credits niet gehad toch omdat alles weer overnieuw ging dus je begint met alles weer bij 0
Bizzybijtje schreef:Met alle respect maar dit spel is ook nooit af geweest. Allemaal van die excuses en smoezen maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze van alles beloofden maar nooit iets waarmaakten. Ik heb er vanaf het begin gezeten (was bèta-tester) en er is helemaal niks veranderd in de tijd dat het spel online is geweest. Na een tijdje heb ik mijn functie als moderator dan ook neergelegd omdat ik dat gedoe spuigzat was. Wat ze ook hadden kunnen doen was het huidige concept aanhouden en eens een keer al die bugs er uit halen. Zou het al flink van opgeknapt zijn, hadden ze niet eens een nieuwe versie moeten maken (in hoeverre ze daar aan begonnen zijn dan). Opgeruimd staat netjes.