Citaat:
Het gaat erom dat we het nou niet meer "mogen" van haar.
Stel je niet zo aan zeg, het is vast haar manier van het vragen. Of ze geeft gewoon aan dat ze het asociaal vindt dat er zo veel hondenstront ligt! En gelijk heeft ze.
Citaat:
En vossen/reeën moeten maar constant over de zeik zijn omdat wij daar allemaal gaan lopen als het donker is.
Vind je ook niet dat wij inmiddels meer dan genoeg ruimte hebben in gepikt van die dieren?
Oh, net leek het nog alsof je zo bang was dat je hondjes opgevroten zouden worden door de vossen. Nu draai je het om en is het zielig voor de vossen. Ik neem aan dat je geen kilometers wegloopt van de bewoonde wereld met je 'nachtblindheid'. En ach wee... wat wordt er weer een hoop ruimte van de arme diertjes afgenomen.... Weer 5x40 meter gras om te schijten ontnomen van de zielige hondjes.
Ook lekker clichee om dan ook maar meteen te gaan zeuren over katten en paardenstront. Maar ook dat kan niet. Als mijn merie buiten het ruiterpad of de polderberm poept stap ik ook af om het op te ruimen (meestal de bosjes in schoppen).
Kom op zeg TS. Probeer je ook een beetje in te leven in je medemens. Praat gewoon eens met die vrouw en laat ons eens weten hoe dat is gelopen!