Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was een rare droom
]
. Maar ik blijf het apart vinden. 
Roulette_ schreef:Toen ik net een paar maanden een relatie had met mijn vriend was ik foto's door aan het kijken van mijn bestuursjaar, dat was ruim een jaar voor onze eerste ontmoeten. Vond ik daar een foto waar hij ook op stond! We zitten op dat moment echt nog geen twee meter bij elkaar vandaan, met de ruggen naar elkaar toe, foto was genomen op een of andere borrel waar echt maximaal 10 personen rondliepen!
Toen ik dat aan hem vertelde en we er eens over na dachten, bleken er achteraf gezien minstens 10(!!) gelegenheden te zijn geweest waar wij allebei op hetzelfde moment waren. Toch hebben wij elkaar daarbij nooit ontmoet. Eigenlijk maar goed ook... tijdens al die momenten had minstens 1 van ons een relatie. De eerste keer dat we elkaar wél ontmoetten waren we allebei single.

Traiectum schreef:Toen er jaren geleden meisjes in België verdwenen - nu weten we dat dat Marc Dutroux was, maar toen nog niet - had ik als meisje van twaalf een droom over een soort boerderij/huis. Ik herkende het huis totaal niet, en ik was in mijn droom heel erg bang voor die plek. Ongeveer een half jaar later werden er beelden op het journaal getoond: Laetitia en Sabine waren levend teruggevonden, Dutroux gearresteerd. De reportage liet de huizen zien waar Dutroux meisjes gevangen gehouden had. Een van die huizen was het huis uit mijn droom.
NoName126 schreef:espiga1984 schreef:Heb er eigenlijk nog één.
Mijn moeder is lange tijd ziek geweest en uiteindelijk ook na lange tijd overleden tijdens een vakantie in Mexico. Mijn ouders waren daar op reis en zo als altijd werden er postkaarten verstuurd. Alleen, mijn kaartje kwam maar niet aan. De dag voor ze wilden vertrekken werd mn moeder opgenomen in de kliniek, waar ze na 3 weken overleden is. De dag dat ze gestorven is kreeg ik 's morgens het kaartje in de bus. Er stond op : 'Het is hier zo leuk, ik denk dat ik hier voor altijd blijf'.
Tot op de dag van vandaag kan ik niet begrijpen dat dit maar gewoon toeval is.
Kippenvel!
en het schijnt dat de plek waar hij in de auto zat de grootste klap heeft gekregen, maar ze zijn er wonder boven wonder zonder ernstige verwondingen vanaf gekomen. Alsof er een engeltje op zijn schouder zat..
Isabel_k schreef:De dag dat ik hoorde dat we een paard zouden krijgen droomde ik over een haflinger merrie met lange manen. Onze eerste pony was een haflinger merrie met lange manen.
Niet zo apart als de andere hier maar dat vergeet ik niet meer