Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:03

Als ik al mijn scharrels bij elkaar tel tussen mijn laatste ex en de huidige, dan kom ik op eh... 2 :+ Maw, de ex zelf en dan nog 1tje, beide ook zelfde periode. Njah, eigenlijk nog een 3e maar meer dan 1 voorzichtig kusje is dat nooit geweest en daar ben ik nu héél erg blij om :))

Voordien was ik iets minder kritisch om het zo te zeggen, maar op zich heb ik eigenlijk nooit wat meer gedaan dan kussen zolang ik er geen relatie mee had. Daarin zijn de ex en de scharrel de enige waar ik nu even kan opkomen. Stomweg omdat ik een grote bek heb, maar op dat vlak ben ik zacht gezegd verlegen.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 20:27

Varekaj schreef:
Als ik al mijn scharrels bij elkaar tel tussen mijn laatste ex en de huidige, dan kom ik op eh... 2 :+ Maw, de ex zelf en dan nog 1tje, beide ook zelfde periode. Njah, eigenlijk nog een 3e maar meer dan 1 voorzichtig kusje is dat nooit geweest en daar ben ik nu héél erg blij om :))

Voordien was ik iets minder kritisch om het zo te zeggen, maar op zich heb ik eigenlijk nooit wat meer gedaan dan kussen zolang ik er geen relatie mee had. Daarin zijn de ex en de scharrel de enige waar ik nu even kan opkomen. Stomweg omdat ik een grote bek heb, maar op dat vlak ben ik zacht gezegd verlegen.

Scharrels zijn nu zo erg niet, zolang ze er maar hetzelfde idee op nahielden. Ik ben zo eens als scharrel bestempeld geweest, terwijl ik toch dacht iets belangrijker te zijn. Dan is het een erg onaangename verrassing als blijkt dat je wordt bedrogen omdat je "maar een scharrel" bent. Vandaar mijn aanvankelijke aversie voor het woord. Telt dat als een lompheid van de vrouw in kwestie? Ik ben misschien, hoe contradictorisch het mag lijken met mijn vorig bericht, iets ernstiger op dat vlak en probeer ook altijd heel duidelijk te weten hoe het zit. Je kan je toch ernstig verbranden aan zo'n situatie. Van verbranden gesproken, nog last van je vingers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:33

Ja, dat mag je gerust onder lompheid van de vrouw scharen :j Het was voor beiden duidelijk, denk dat de ex intussen doorheeft wat ie kwijt is maar da's dan erg jammer voor hem.

Met de vingers gaat het goed, heb zonet mijn tong verbrandt aan een mok hete thee. Ik ben blond voor iets.

GlenFiddich

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 20:43

Exen die blijven zeuren, daar ken ik ook genoeg van. Heb er zo één die nu en dan via de raarste toevalligheden contact probeert te zoeken. "Ik heb gehoord dat je dood was" en van die dergelijke dingen.

Misschien moet je vriend wat vroeger naar huis komen als hij je nog in één stuk wil aantreffen.

Why did the hipster burn her tongue? She drank her tea before it was cool.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:07

Van mij mag hij vroeger terugkomen, maar dan moet hij ook vroeger weer weg. Dus laat maar zo, komt nu mooi uit voor de feestdagen.

Hij kent me als lomperd, die zou er niet van schrikken moest ik in de lappenmand liggen wanneer hij thuiskomt.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:57

Ik zou me beter even melden denk ik.
Dit weekend alleen al twee pareltjes

Actie 1: skype met 't mannetje
Zegt hij plots, dat hij zichzelf best wel romantisch vindt.
Dus ik: oh? Nog niet gemerkt
Meende hij dat dus serieus ... Oeps.

Actie 2:
We hebben de gewoonte elkaar een smsje te sturen als we gaan slapen. Sowieso, maar zeker als de ene is uitgeweest zonder de andere, kwestie van te weten dat hij/ik veilig thuis is.
Nu had hij zaterdagnacht niet willen sturen omdat het 02h was en ik er zondag om 7h uit moest.
Toch nog maar even bevestigd dat hij dat wèl moet doen, dat het echt niet geeft enz, dat ik toch elke nacht wel paar keer wakker ben uit mezelf etc etc etc.
Zondagnacht stuurt hij wel 3 smsjes dattie thuis is en gaat slapen.
Slaap ik er gewoon dwars door tot hij me 's ochtends smst dat hij moet gaan werken _O-
Die vroeg zich toch ook wel even af "wat het nut nu exact is"
Sorry O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:17

Heb nu ook net een mooie. Zit in een topic mee te kletsen om zuinig(er) te leven, en deed een uitleg dat ik steeds probeer soortgelijke kleuren aan te trekken omdat ik dan geen 3 weken moet wachten eer ik een machine kan vullen. Dus de ene keer paar dagen donkere kleding, dan paar dagen bleke kleding of pastelkleuren die bij elkaar passen etc etc.

En terwijl ik het typ gaat er ineens een lampje branden: DAAROM lopen veel koppels wss ook in bij elkaar passende spullen. Het oogt niet alleen netjes, het scheelt ook dat het allemaal gewoon makkelijker en sneller samen in de was kan ipv een week wachten tot je genoeg van 1 soort samen hebt...

Jah, dat beloofd voor mijn herexamen maandag :))

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:57

Whoehahaha Varekaj, zo heb ik er nog nooit over nagedacht! Hmpf weet niet of ik het wel zo zie zitten om in dezelfde kleurtjes als vriendlief te gaan lopen hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:00

De mijne heeft alvast geluk dat ik zelden in het wit met roze ofzoiets rondloop. Dat zou pas een prachtige combi zijn :))

Nou wanneer ik zwart met wit draag en hij donkerblauw met wit, dan kan dat witte bij elkaar en het donkere ook, snap je? Ipv ik in knalkleuren op een spijkerbroek en hij met een sober beige shirt op een lange mannenshort met lichtbeige en groene ruitjes. Combineert wat moeilijker in de wasmand. Toch een keer op gaan letten :)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:06

Ik sla per ongeluk mijn vriend nog wel eens vol op zijn gezicht als we aan het stoeien zijn.
Telefoon komt regelmatig in mijn gezicht terecht wanneer ik in bed lig, veel te vaak loop ik dus ook met een dikke lip.
Spullen uit mijn handen laten vallen gebeurd sowieso veeeel te vaak. Net als ergens tegenaan lopen.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:09

Ik moet zeggen dat ik sowieso een beetje veel was :S wekelijks beddengoed, handdoeken, Paardrijkleding, fitness-kleding van 2 personen en kleding voor werk. Tel daar een avondje kroeg bij op = rook en je bent mooi onder de pannen :) We hebben overigens geen droger dus dat scheelt weer wat energie. Ennn we hebben een boodschappenrekening. Wat geven de mensen die op zichzelf wonen eigenlijk uit aan maandelijkse boodschappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:46

Yep, did it again. Dat studeren voor mijn herexamen doet mijn hersentjes geen goed.

Was naar het huis van vriendje gegaan omdat het daar vaak rustiger is, en ook geen afleiding (geen pc = geen internet = geen afleiding). Het was best mooi weer, 22° dus ik dacht, shortje aan, sokken uit en met de benen op het terras in de zon met boek op schoot.
Boek erbij, stoel erbij, ik klap 'm open, ga zitten... en klap met stoel en al naar achter. Had hem opengezet, maar niet vastgeklikt :+ Hups, beentjes in de lucht!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 07:55

Omg dat is wel weer een mooie actie. Vrij cliché maar daarom niet minder leuk *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 08:40

Het terras is aan de voorkant van het huis dan nog, aan de straat. Wat ben ik blij dat er toevallig niemand in de buurt was :')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:01

Geen stiekeme oude vrouwtjes die vanachter hun vitrage aan het loeren waren naar jouw charmante actie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 17:20

Nee, de overbuur in het ene huis is een agent en die heeft een gewone leefruimte beneden, het bovenverdiep is leeg (kan ik binnen kijken) en de andere overbuur is een oude man die volgens mij ook beneden slaapt. Ik kan iig genoeg spinrag verzamelen aan de gesloten gordijnen van zijn slaapkamer om een heel spookhuis mee te voorzien :+

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 17:47

Hier probeerde de buurvrouw daarnet binnen te kijken. Toen ik het raam opendeed bleef ze gewoon kijken. Creepy.

Pas maar op dat je niet volledig in de lappenmand ligt, varekaj.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:04

Zwijg, ik was vergeten dat ik voor m'n ingreep vandaag weer een prik in het gehemelte zou krijgen. Wat normaal is, daar moesten ze ook een gat maken (de bovenste helft van mijn vingertop kan er in...). Godzijdank heeft de arts het eerst opzij in het tandvlees verdoofd dus ik voelde er niet zo veel meer van.

Actie van de dag: beseffen dat je een prik krijg in je gehemelte, dat die enorm pijnlijk is en naar Opti smssen "ze gaan een gat maken in mijn gehemelte!". Had ze net de moed verzameld om haar eigen TA t bellen voor een afspraak, nu durft ze niet meer :') oeps.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 18:15

Waarom maken ze daar een gat in? Kinky bedroom stuff?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:20

Hier nog een lomperd.. Vriendje noemt me dan ook lompe schup..
Dingen laten vallen, ergens keihard tegen aan schoppen (aaaauw, mijn tenen).. En inderdaad sket'n en boer'n :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:37

Ik bleek vorig jaar bij een tandartscontrole nog een melktand te hebben (rechter hoektand bovenin). Op zich niet erg, ware het niet dat de vervangende definitieve tand dan nog ergens in mijn aangezichtsbeenderen verstopt moest zitten. Dat was ook zo, ter hoogte van de sinus onder mijn oogkas, vlakbij mijn neus zeg maar. Dus die melktand moest eruit zodat die andere op zijn plek kon komen. Zoniet zou die op termijn het bot gaan aantasten van mijn aangezicht en hij zat erg dicht bij de sinus, dus lekker op een slechte plek.

Ik kon kiezen dus melktand eruit en de andere ook en een implant laten zetten, ofwel melktand eruit, beugel bovenaan, gat maken richting de andere tand, die vrijmaken uit het bot en laten indalen. Dat indalen en vrijmaken is via mijn gehemelte gedaan. Eens ingedaald zou er dan ook een blokje op komen om hem te begeleiden naar zijn nieuwe, definitieve plek.
Dat is allemaal goed gegaan, topje van de tand zat héél licht door m'n gehemelte (alleen voelbaar met puntje van mijn tong) maar nu bleek dus dat de opening te ver was dichtgegroeid na de operatie. De tand kon niet meer verder zakken. Daarom hebben ze dus dat gat vandaag opnieuw een stuk open gemaakt. Begin september gaat de orthodentist er dan een plaatje op zetten, en (hopelijk!) komt het dan goed binnen max. een jaar.

Een implant was €4000 duurder, maar had ik geweten wat voor pijn zo'n gat maken doet, dan had ik toch die weg gekozen. Sodedju.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 19:12

Oprechte deelneming. Ikzelf heb ook een tand gehad in mijn gehemelte, dat hebben ze er zonder verdoving uitgetrokken. Ver van aangenaam.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:17

bleeeeeh wat een horror-verhalen! Arme jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:24

De 1e keer zat er een compresje in dat gat, ze hadden er ook 3 wijsheidstanden uitgehaald (en de wijsheid erbij :+ ) dus dat was aangenamer voor herstel, was onder gehele narcose geweest. Alleen drukte dat compresje tegen een zenuw. Een slok water was al hel. Dus na een week terug naar de stomatoloog die de ingreep had gedaan. Geen probleem, compresje mocht er toch uit. Dat ging hij even doen zonder verdoving.

De wachtzaal zat vol toen ik binnenging. Ik heb zo'n brul gegeven dat hij toch maar verdoofd heeft met een spray, en zag toen de pijnlijke oorzaak, de zenuw dus. Toen ik buitenging was zijn wachtzaal leeg en de secretaresse vroeg nogal onzeker "ging het?"

Vond het vandaag ook wel maf. Kom je het OK binnen voor plaatselijke verdoving in zo'n blauwe schort met mutsje en sexy schoensokken, ga je op tafel liggen, die lamp op je gezicht en hops, ineens klassiek muziekje op en zie je in je ooghoek de arts rondrommelen met allerlei steriele scherpe dingen en vrolijk brommend zijn handschoenen aantrekken.
Ben zowaar in de slappe lach geschoten :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 19:59

GlenFiddich schreef:
Waarom maken ze daar een gat in? Kinky bedroom stuff?

_O- _O- _O- _O-

Ik ga even wat tijd spenderen met m'n mannelijke lompe wederhelft.
Verwacht maar een update :')

En nee, ik wil niet naar de tandarts.
Ik heb geen last ook hoor, ben alleen al meer dan 2 jaar niet meer geweest O:)