Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:22

anne182 schreef:
Mijn moeder is ook heel goed in genante opmerkingen maken.
Zo ook in een restaurant met een lopend buffet. Wij lopen richting het buffet. Zegt ze tegen me:
''Ga jij eens voor ons lopen..'' Ik gedaan en aan het einde gevraagd waarom. Zegt ze: ''Ik wou kijken of dat korte rokje van je die leuke jongen daar aantrekt, maar nee, ik denk echt dat je meer kont moet kweken'' Ik schaamde me rot...

:')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:56

Urielle schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Ik heb dus hetzelfde probleem gehad :o Nog nooit zo erg geschaamd als toen

Je meent het! :oo

Sorry maar *\o/* *\o/* *\o/* tot dusver was ik de enige, iedereen ligt steevast strijk bij mijn verhaal -O-

Nooit gedacht dat daar iemand om zou juichen hihi

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:01

Geweldig topic!! _/-\o_

Isabel_k schreef:
anne3000 schreef:
Als mijn ouders komen kijken op wedstrijd en ze zien iets wat in hun ogen niet goed is of goed gaat. Gaan ze daar heel hard op over staan praten. "Man houd toch op!" "Dat wordt toch niks..." of: "is dat een tuiger? "enz enz. En dan niet door hebben dat er stalgenoten/ouders/vrienden van de ruiter of amazone naast hun staan.

Als ik dan vraag of ze hun mond willen houden zijn ze beledigd :P Vooral me vader..

Dat doet mn moeder ook dus! Laatst was er wedstrijd op stal en ik en mn moeder mogen zo'n meisje niet. Ik had iets gewonnen en zij niet zegt mn moeder te hard : hehe .... heeft eens een keer geen prijs. :oo

Dit wordt meestal over mij gezegd als ik een keer niets win.. :o

Smee__

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:10

Oh gut, gênante moeder-opmerkingen, praaat me er niet van :')

Toen ik kampte met extreme hoofdpijnen kreeg ik het advies van de dokter om elke avond even lekker te gaan wandelen voor wat frisse lucht en bladiebla. Nou, mams ging wel mee. Maar mijn moeder vond het stom om te gaan wandelen op het fietspad waar normaal gesproken iedereen de hond uitlaat, dus ging ze maar doen alsof ze onze hond (even voor de duidelijkheid, wij hebben alleen katten en kippen) kwijt was en riep ze steeds "Fikkie kom dan!". Als een voorbijganger vroeg naar wat voor hond we opzoek waren zei ze "ja gewoon, vier poten, twee oren, twee ogen, een neus, etc etc" Je wil niet weten hoe snel ik me omdraaide en naar huis snelde := Ik was toen 13 ofzo :')

Dit is de enige die ik nu kan bedenken maar er zijn er ongetwijfeld meer :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:13

Smee__ schreef:

Toen ik kampte met extreme hoofdpijnen kreeg ik het advies van de dokter om elke avond even lekker te gaan wandelen voor wat frisse lucht en bladiebla. Nou, mams ging wel mee. Maar mijn moeder vond het stom om te gaan wandelen op het fietspad waar normaal gesproken iedereen de hond uitlaat, dus ging ze maar doen alsof ze onze hond (even voor de duidelijkheid, wij hebben alleen katten en kippen) kwijt was en riep ze steeds "Fikkie kom dan!". Als een voorbijganger vroeg naar wat voor hond we opzoek waren zei ze "ja gewoon, vier poten, twee oren, twee ogen, een neus, etc etc" Je wil niet weten hoe snel ik me omdraaide en naar huis snelde := Ik was toen 13 ofzo :')

_/-\o_ _O-

Edisons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:28

Haha, geweldig topic dit! _/-\o_

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:33

Mijn moeder niet.. mijn oma wel..
Toen ik mijn eerste vriendje had en daar thuis niet erg graag over wilde praten kwam ik hem een keer tegen in een winkel in de stad.. met mijn tante en oma..
Ik natuurlijk lachen en hey! Dat is J! :wave:
Mijn oma en meteen op af.. half schreeuwend door de winkel.. Hey! Hallo! Dus jij nou bent J.!? Ik ben Albertje, de oma van Annette.. maar zeg maar Alie!!

Wist niet hoe ver in de grond in kon zakken.. heel veel schaamte..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:44

Smee__ schreef:

Hahaha deze is echt geweldig, wat een droogkloot!

Gelukkig heb ik nooit zulke gênante momenten gehad.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:48

Ach mijn beide ouders zijn erg :+ Weet zo niet even wat ik allemaal op moet noemen.

Maar wel een van mijn tante...
Mijn tante is een VVVV (Volkomen Vlak Van Voren) en ik zit (helaas) tussen de E en F in..
Nou we waren allemaal bij mijn pake en beppe, mijn pake was jarig, en wat doet dat mens...
Ze trekt mijn shirt omlaag, kijkt erin en roept: "Heb jij wel een BH aan??!!"
Natuurlijk draag ik een bh MUTS >;)
Dan is het weer zo van "Ja ik stond helaas achteraan de rij.. blabla"

Grr, wordt daar zo ziek van, ze moet een keer van me afblijven en ze heeft al helemaal niets in mijn shirt te zoeken.. Het is dat ik me inhield, maar van mijn mam mag ik haar de volgende keer een lel geven... Wordt er doodziek van.. Blijf van me lijf muts...

tukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:52

|o Een opmerking niet zo gauw meer een genante aankoop van mijn moeder. In de laatste groep van de basisschool (word je best wel puber toch??????) hadden we een spordag voor de hele school op planning staan. Daar voor moesten wij een blauwe sportbroekje hebben als team. Moeders ging hem wel halen en waar kwam ze mee aan zetten??? een badstoffen ding |o |o . Ik stond goed voor l*l en zelf de juf lachde me uit, fijn bedankt mam !!!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:54

Hihi een geweldig topic!

Apollo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:58

Geweldig dit topic! Kan zelf even niets bedenken maar schaam me vaak genoeg :')

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 21:31

Oh ik heb echt medelijden met zo'n beetje iedereen hier. xD
Maar m'n hele dag is gelijk weer goed :D

Jammer dat dit eiland zo klein is en zij een dag later weggaan dan wij, dan is de kans groot dat we ze nog zien.. Als mn moeder dr mond maar houd!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:39

Oh dit is zo'n geweldig topic! Gelukkig is mijn moeder nog niet zo erg, wel ontroerd toen ik ongesteld werd.. (Mam, wat is daar nou zo ontroerend aan? :') )

Oh trouwens, eentje die niet zo erg is. Nouja, voor mij wel :+ Toen ik dit jaar opeens wel errug heftig ongesteld werd, en ik hartstikke doorgelekt was. Nou, ziekgemeld om even naar huis te gaan en verdrietig mam opbellen want ik wilde zo snel mogelijk met de auto naar huis. Nee dat vond mam niet slim, ze kwam me met de fiets wel halen! Maaaam... |o Dus eerst maar 3 kwartier in de wc gewacht en daarna naar buiten gesneld.. Op de fiets nog 3 kwartier naar huis, bah heb me nog nooit zo vies gevoeld _O-

En eentje van m'n oma aantal jaar geleden, op een verjaardag echt opeens uit het niets: 'Nou meid, zie ik dat nou goed? Krijg je nou echte tietjes?' Door de GROND :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:41

anne3000 schreef:
hahhaha had je die tampon er overdwars in gedaan?

_O- _O- _O-

Dit is voor mij dé opmerking van het topic :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:43

Mijn moeder is alleen maar genant XD , met haar op stap is echt lastig ze praat met iedereen en de meest vreselijke dingen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:45

Ahjha moeders die je 'gevoelens' overnemen zijn ook zeer genant.
Het is een dikke maand gedaan met mijn vriendje maar thuis hou ik me goed.
Als iemand er nu nog naar vraagt antwoord moeders in mijn plaats: Och ze is er al over heen, niet een hand maar een land vol hé en ach zo leuk was ie nu ook weer niet!" en terwijl ze het zegt geeft ze me nog een knuffel ook...
Mens go away ik ben 18 kan heus wel zelf zeggen hoe het zit en nee zo zit het trouwens niet ( maar ik hou mooi mijn mond om het niet nog genanter te maken en knip maar gewoon :Ja en amen.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:50

_mexx_lady_ schreef:
Als iemand er nu nog naar vraagt antwoord moeders in mijn plaats: Och ze is er al over heen, niet een hand maar een land vol hé en ach zo leuk was ie nu ook weer niet!" en terwijl ze het zegt geeft ze me nog een knuffel ook...
Mens go away ik ben 18 kan heus wel zelf zeggen hoe het zit en nee zo zit het trouwens niet ( maar ik hou mooi mijn mond om het niet nog genanter te maken en knip maar gewoon :Ja en amen.

wel erg lief bedoelt van je ma :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:51

BaileyMix schreef:
Oh jaaaaa pashokjes! Altijd wagenwijd opentrekken "EN HEB JE HET AL AAN?"... Nee mams dan kom ik wel naar buiten :')

Dat is echt zo'n _-:( moment!
Maar goed, ik heb dat ook een keer gehad met een verkoopster bij Hunkemöller :=

Matheno schreef:
Miryamk schreef:
Een vriendin van me had een moeder die ging voordoen hoe je een tampon moest inbrengen, dus het kan nog erger :D

Mijn nichtje werd voor het eerst ongesteld terwijl we met de hele familie op vakantie waren.
Haar moeder heeft toen bij haar een OB ingebracht de hele vakantie omdat ze dat zelf niet durfde..

:oo :wow: %) :r :r :r

Doanique schreef:
Mijn ma (en m'n pa ook hoor) vinden het altijd fijn om mij te vertellen dat het niet uitmaakt met wie ik thuiskom. Ik heb nu op mijn 16e (nog steeds, volgens mijn ouders) geen (vaste) relatie en dat moet altijd tijdens verjaardagen of feestjes verteld worden, om mij vervolgens hardop en luid te gaan vertellen ''dat ze liever hebben dat ik met een leuke meid thuiskom dan met een rare jongen''.

Heel lief, maar niet iets wat de hele familie hoeft te weten. _O-

Ook uiterst herkenbaar. Bij mijn denkt ook de hele familie dat ik pot ben omdat ik nooit jongens mee neem. :=

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:55

Wat een geweldig topic dit :D Ik schaamde mij altijd als ik met mijn moeder aan het winkelen was en ze dan heel houterig mee ging staan dansen op de muziek in de H&M.. En het ergste was dat we bh's gingen kopen en ze heel hard door de winkel riep: Jij hebt toch cupmaat ...!!??? :oo En inderdaad dat pashokje openrukken terwijl je net in je ondergoed staat.. vreselijk..

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:58

_mexx_lady_ schreef:

Ik vind dat ook best lief van der :o
Misschien zegt ze het wel om je te steunen, steeds maar zeggen hoe erg je er doorheen zit is ook niet fijn voor jou lijkt me.. Dan bedoelt ze het vast goed door er niet te moeilijk over te doen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:03

Wat ben ik blij met mijn moeder als ik dit lees :)
Geen poespas rond mn eerste ongesteldheid, Kijkt voorzichtig om het hoekje van een pashokje, geen verhalen rondbazuinen, gesprekken over gevoelige onderwerpen gaan onder 4 ogen, en geen luide opmerkingen in kringen waar het niet thuishoort :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:14

Ohja pashokjes opentrekken ook zeer herkenbaar ja :')

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:15

Nientsje schreef:
Ach mijn beide ouders zijn erg :+ Weet zo niet even wat ik allemaal op moet noemen.

Maar wel een van mijn tante...
Mijn tante is een VVVV (Volkomen Vlak Van Voren) en ik zit (helaas) tussen de E en F in..
Nou we waren allemaal bij mijn pake en beppe, mijn pake was jarig, en wat doet dat mens...
Ze trekt mijn shirt omlaag, kijkt erin en roept: "Heb jij wel een BH aan??!!"
Natuurlijk draag ik een bh MUTS >;)
Dan is het weer zo van "Ja ik stond helaas achteraan de rij.. blabla"

Grr, wordt daar zo ziek van, ze moet een keer van me afblijven en ze heeft al helemaal niets in mijn shirt te zoeken.. Het is dat ik me inhield, maar van mijn mam mag ik haar de volgende keer een lel geven... Wordt er doodziek van.. Blijf van me lijf muts...

Wat een verhaal zeg... :wow: %)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:18

Mijn moeder begint altijd heel beschaaft te praten, met een fake smile rond te lopen als ze wilt 'stoefen' met mij erbij.Goooood ik krijg het daar van.
Idd de pashokjes open trekken, mee dansen of neuriën tijdens het wachten, ...
Bij familiefeesten kan ze soms niet meepraten en dan begint ze beschamende dingen over mij te zeggen want dan hebben ze ineens wel aandacht...
Maar meestal, zoals ik eerder zei haalt ze me liever naar beneden..