Daar ging het dus om. Je neemt m’n opmerking wel erg serieus, zeg. Ik gooi er niet voor niks een
bij. Het topic doorlezen (wat erg gewaardeerd wordt) scheelt gewoon een hoop ergernis, zeker als het topic al verder is gegaan dan alleen in de OP staat aangegeven. Laten we idd maar weer gewoon on topic gaan

Tabaluga12 schreef:Dit wordt nu al een paar keer geroepen, maar op basis van wat? Ervaring of alleen denken dat het zo is? Vanuit mijn ervaring (en wat ik via via hoor) is dit dus niet zo. Ik zie geen stijging in gekheid. Alleen een paar jaar terug dat stel dat samen circa 800 euro kwijt was. Het ligt ook gewoon een beetje wat je vriendengroep leuk vindt. De een gaat uit eten en de film. De ander gaat een dag naar de spa, welness, eten, kroeg enz. Strippers worden volgens mij zeker niet uitgenodigd bij de meesten. Dat soort onzin zie je vaak alleen in reclames en filmsDe vrijgezellenfeesten worden steeds groter en groter..
.
en een lunch voorbereid, toen gingen we naar Venlo voor een activiteit, (eentje deed niet mee want die had hoogtevrees, nou geen probleem toch), uit eten, stappen én we bleven slapen. Ik heb geen idee hoeveel het gekost heeft, ben ook blij dat ik dat allemaal niet heb meegekregen. Maar wat ♥ ik van al mijn lieve vriendinnetjes dat ze dat voor mij over hadden. Het was by far een van de leukste avonden in lange tijd, dit zal ons altijd bij blijven en dat is heel wat waard.