). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over
Surprise_ schreef:Laatst op een strandfeest. Stond met een jongen/man uit Nieuw [***] te praten over van alles en nog wat, hadden we het op een gegeven moment over zijn leeftijd. Hij bleek dus al 29 te zijn (en twee kinderen te hebben). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over
Was met iemand aan t dansen die ik de avond daarvoor had leren kennen en op den duur stonden we te zoenen. Later samen te praten en toen zei hij dat ie 27 was. Dus ik vraag hem hoe oud ie denkt dat ik ben. Hij schatte me 20, fout
zo ging ie door, 21, 22, 19.. Nee ik ben nog maar 17 haha. Zijn reactie: "Ach dat voel je niet hoor" xTammyy schreef:haha zoiets had ik ook laatstWas met iemand aan t dansen die ik de avond daarvoor had leren kennen en op den duur stonden we te zoenen. Later samen te praten en toen zei hij dat ie 27 was. Dus ik vraag hem hoe oud ie denkt dat ik ben. Hij schatte me 20, fout
zo ging ie door, 21, 22, 19.. Nee ik ben nog maar 17 haha. Zijn reactie: "Ach dat voel je niet hoor"
Uiteindelijk is het ook daar bij gebleven en ben ik maar opzoek gegaan naar iemand van mn eigen leeftijd.
xTammyy schreef:Surprise_ schreef:Laatst op een strandfeest. Stond met een jongen/man uit Nieuw Zeeland te praten over van alles en nog wat, hadden we het op een gegeven moment over zijn leeftijd. Hij bleek dus al 29 te zijn (en twee kinderen te hebben). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over
haha zoiets had ik ook laatstWas met iemand aan t dansen die ik de avond daarvoor had leren kennen en op den duur stonden we te zoenen. Later samen te praten en toen zei hij dat ie 27 was. Dus ik vraag hem hoe oud ie denkt dat ik ben. Hij schatte me 20, fout
zo ging ie door, 21, 22, 19.. Nee ik ben nog maar 17 haha. Zijn reactie: "Ach dat voel je niet hoor"
Uiteindelijk is het ook daar bij gebleven en ben ik maar opzoek gegaan naar iemand van mn eigen leeftijd.
maar t is wel waar haha.
merk je niks van hoor, pas achterin de 50 beginnen de balletjes een beetje te hangen en de piem een beetje te verschrompelen
(in de zorg gewerkt, niet dat jullie denken dat ik met ouwe mannetjes loop te vozen
)
KiMmK schreef:Uitgelachen door zijn vrienden stapte er een jongen op mij af die al stotterend en met een knalrood hoofd vroeg of ik ook huisdieren had. De vraag opzich heel grappig maar had echt onwijs respect voor hem. Heb hem een drankje aangeboden
en ik dacht like wtf?
vond het wel lu llig en had haar nog op wat te drinken getrackteerd mits ze zelf haalde en ook meteen voor mij
KiMmK schreef:Uitgelachen door zijn vrienden stapte er een jongen op mij af die al stotterend en met een knalrood hoofd vroeg of ik ook huisdieren had. De vraag opzich heel grappig maar had echt onwijs respect voor hem. Heb hem een drankje aangeboden

Zwitsal schreef:Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p
maai_ke schreef:Zwitsal schreef:Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p
Lust je broer ook kaas?
Ik heb geen broer.
Maar als je een broer had dan?
Het toppunt, absoluut.
driebergen schreef:![]()
doet me denken aan wat geinige opmerkingen die we in onze studententijd maakten.
We verzonnen niet bestaande studies (want de helft van de mensen die je tegen komt bij het uitgaan is daar uberhaupt niet benieuwd naar en hoeft het wat mij betreft niet te weten). Carbriologie en sociale natuurkunde deden het goed.
ik had een hekel aan de opmerking van jongens: 'kom je hier vaker?'
dan was ik direct al niet meer geinteresseerd.
dus ga ik als antwoord:
'alleen als ik oppas kan krijgen'
succesverzekerd!