Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:32

Laatst op een strandfeest. Stond met een jongen/man uit Nieuw Zeeland te praten over van alles en nog wat, hadden we het op een gegeven moment over zijn leeftijd. Hij bleek dus al 29 te zijn (en twee kinderen te hebben :x). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:37

Surprise_ schreef:
Laatst op een strandfeest. Stond met een jongen/man uit Nieuw [***] te praten over van alles en nog wat, hadden we het op een gegeven moment over zijn leeftijd. Hij bleek dus al 29 te zijn (en twee kinderen te hebben :x). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over :')

haha zoiets had ik ook laatst :') Was met iemand aan t dansen die ik de avond daarvoor had leren kennen en op den duur stonden we te zoenen. Later samen te praten en toen zei hij dat ie 27 was. Dus ik vraag hem hoe oud ie denkt dat ik ben. Hij schatte me 20, fout :+ zo ging ie door, 21, 22, 19.. Nee ik ben nog maar 17 haha. Zijn reactie: "Ach dat voel je niet hoor"
Uiteindelijk is het ook daar bij gebleven en ben ik maar opzoek gegaan naar iemand van mn eigen leeftijd.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:39

xTammyy schreef:
haha zoiets had ik ook laatst :') Was met iemand aan t dansen die ik de avond daarvoor had leren kennen en op den duur stonden we te zoenen. Later samen te praten en toen zei hij dat ie 27 was. Dus ik vraag hem hoe oud ie denkt dat ik ben. Hij schatte me 20, fout :+ zo ging ie door, 21, 22, 19.. Nee ik ben nog maar 17 haha. Zijn reactie: "Ach dat voel je niet hoor"
Uiteindelijk is het ook daar bij gebleven en ben ik maar opzoek gegaan naar iemand van mn eigen leeftijd.

_O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:42

xTammyy schreef:
Surprise_ schreef:
Laatst op een strandfeest. Stond met een jongen/man uit Nieuw Zeeland te praten over van alles en nog wat, hadden we het op een gegeven moment over zijn leeftijd. Hij bleek dus al 29 te zijn (en twee kinderen te hebben :x). Vroeg hij aan mij hoe oud ik was, dus ik zeg: 19. Hij: "That's very... young..." en hij draait zich om, gesprek over :')

:') maar t is wel waar haha.
Loop zelf met een vent van 32 met 'n 18 jaar := merk je niks van hoor, pas achterin de 50 beginnen de balletjes een beetje te hangen en de piem een beetje te verschrompelen :+ (in de zorg gewerkt, niet dat jullie denken dat ik met ouwe mannetjes loop te vozen _O- )

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:01

Ben je uit de snoepjes pot gevallen? 8)7
Heb eigenlijk een vriendin maar als ik jou zie ben ik vrijgezel.. Oprotten viezerik.
Mag ik je schoen kussen (gaat op zen knieën kust men vieze, afgetrapte en overladen met drank schoen)

Uitgelachen door zijn vrienden stapte er een jongen op mij af die al stotterend en met een knalrood hoofd vroeg of ik ook huisdieren had. De vraag opzich heel grappig maar had echt onwijs respect voor hem. Heb hem een drankje aangeboden :j

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:13

KiMmK schreef:
Uitgelachen door zijn vrienden stapte er een jongen op mij af die al stotterend en met een knalrood hoofd vroeg of ik ook huisdieren had. De vraag opzich heel grappig maar had echt onwijs respect voor hem. Heb hem een drankje aangeboden :j

Aaachgossie, wat lief van je :)

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:38

KiMmK schreef:

Dat is echt tof van je.

Ik ging een keer uit en een vriend had toen een vriendin mee genomen.
Die woonde echt in haar mobiel ofzo. Maar uiteindelijk legde ze die weer weg *\o/*
En toen was ik het volgende opsessie punt }:0
Nam ze me mee, zo'n 2 meter verder en zegt ze dat die vriend ons niet mocht zien omdat die het anders aan haar ex zou vertellen :+
Nou dan moet je wel iets verder gaan staan dan 2 meter :+ en ik dacht like wtf? :+
En toen zei ze ''ik vind je leuk''. Dus ik had echt zoiets van hoe moet ik daar op reageren? :+
Dus de lompe bitch die ik ben, zei ''Oke?'', draaide me om en ging weer dansen }:0
Haha :P vond het wel lu llig en had haar nog op wat te drinken getrackteerd mits ze zelf haalde en ook meteen voor mij :+ :+ :+ :+
Te erg, maarja ze bestelde iets van 6 euro ofzo 8)7
Dus ja :=

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:09

KiMmK schreef:

Dat is echt tof van je :j

Toen ik vannacht naar huis fietste kwam ik op een gegeven moment een groepje jongens tegen die me tegemoet fietsten. Ik fietste langs en toen brulde er opeens eentje 'ik ben verblind! ... door je schoonheid!', het kwam er ook echt zo lomp uit :')

Veerle

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:30

Hij: Hoe zwaar is een ijsbeer?
Ik: Ehm?
Hij: Zwaar genoeg om het ijs te breken! :')

Misschien niet heel origineel maar het grappige was dat ik al wel wat op had en het niet begreep en die jongen vervolgens minutenlang heb proberen uit te leggen dat ijsberen ook best kunnen blijven staan op ijs. Want zo zwaar zijn ze nou ook weer niet :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:33

Waren jongens lang mijn wei aan t vissen aan een smal paadjd. Ze zaten dus ik zo als je wat verder loopt staat er een bankje. Zegt eentje tebdn mij kom je er dan bijlig :+ gen . Ik dus uhh nee dankje

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:15

Jongen tegen twee vriendinnen:
"Jullie twee liggen straks met die jongen die voor jullie loopt in bed"
Tegen mij:
"En jij hebt een vriend"

Wist niet dat het van me afstraalde :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:00

Reneee_ : die is goed ! :D

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:37

Dit is niet echt uitgaan, maar het was al in de late uren in Londen, ik stond op zo'n roltrap bij de metro begint zo'n man die 40 jaar ouder is dan mij in het engels te zeggen ' you're perfect i always said god make no mistakes. Ask your parents you go with me tonight ' en nog wat van dat geklets. Ik als 13 jarig meisje stond daar met mn tweelingzus, ik was op dat moment bang maar ik kan dr nu wel om lachen!

Dragon16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:56

Een vriendin van mij vertelde eens dat ze ook een keer ergens liep en dat er 2 gasten haar zaten aante kijken.
Ze voelde zich er een beetje ongemakkelijk bij en wou snel voorbij lopen toen een van die jongens zei 'nou jij bent best leuk'.

Ze gaf als antwoord ' als ik op jongens zou vallen dan had ik jou ook leuk gevonden'.

Ze viel wel op jongens maar op dat moment schoot dat haar te binnen.

Ik moest er zo om lachen dat ik dat nooit meer vergeet.
Die gasten wisten daarna ook niets meer te zeggen. Haha

Het is wel geen opmerking die tegen mij gemaakt is maar ik vond hem wel passen in dit topic :D

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 03:01

Haha, wat een geweldige opmerkingen :')
Had vanavond een aparte openingszin: Heb jij grote handen? Dus ik ehm, geen idee. Zegt hij, wil je passen? En steekt zijn hand op :') Heb toch maar bedankt, haha

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:07

Zwitsal schreef:
Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p

Lust je broer ook kaas?
Ik heb geen broer.
Maar als je een broer had dan?

Het toppunt, absoluut. :')

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:30

maai_ke schreef:
Zwitsal schreef:
Hehe een kennis van mij maakte er altijd een sport van om rare openingszinnen te bedenken en te gebruiken om zo al die meisjes zo verbaasd mogelijk te laten kijken.
Een avond was zijn zin 'lust jij tomatensoep?' .. Ze stonden iig allemaal raar te kijken :p

Lust je broer ook kaas?
Ik heb geen broer.
Maar als je een broer had dan?

Het toppunt, absoluut. :')

Geweldig :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:02

Gisteravond tijdens de kermis:
Onbekende meneer: 'dag leuke dame, wat vind je van die meneer daar?' -wijst naar vriend-
Ik: 'hij ziet er vriendelijk uit, maar ik heb verder geen interesse.'
Onbekende meneer: 'oh sorry, maar hij valt ook niet op domme blondjes.'

Vond het zo'n bijdehante opmerking. 8)7

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:20

Zie hier veel verhalen over carnaval, schiet me er net ook nog een te binnen. Hij is wel een klein beetje 18+
dus ik weet niet of ik hem hier wel moet plaatsen :o

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:23

Bambolina schreef:
Tip voor alle dames:

[ Video ]

Hahaha! _O- _O_

" Als jij een frikandel was, dan was je een frikadel speciaal! "
Even later zijn vriend:
" Als jij een vis op het droge was, dan was je een lekkerbekkie"

:') :r

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:09

Of van die jongens die je gaan vasthouden als je er langs wilt, en zeggen dat je pas verder mag na een kus. :+

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:30

:D
doet me denken aan wat geinige opmerkingen die we in onze studententijd maakten.

We verzonnen niet bestaande studies (want de helft van de mensen die je tegen komt bij het uitgaan is daar uberhaupt niet benieuwd naar en hoeft het wat mij betreft niet te weten). Carbriologie en sociale natuurkunde deden het goed.

ik had een hekel aan de opmerking van jongens: 'kom je hier vaker?'
dan was ik direct al niet meer geinteresseerd.
dus ga ik als antwoord:
'alleen als ik oppas kan krijgen'
succesverzekerd!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:32

Mensen die je soms over de twintig schatten en leuk zeggen dat je 17 bent :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:51

driebergen schreef:
:D
doet me denken aan wat geinige opmerkingen die we in onze studententijd maakten.

We verzonnen niet bestaande studies (want de helft van de mensen die je tegen komt bij het uitgaan is daar uberhaupt niet benieuwd naar en hoeft het wat mij betreft niet te weten). Carbriologie en sociale natuurkunde deden het goed.

ik had een hekel aan de opmerking van jongens: 'kom je hier vaker?'
dan was ik direct al niet meer geinteresseerd.
dus ga ik als antwoord:
'alleen als ik oppas kan krijgen'
succesverzekerd!

Bril-jant _O_

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:03

Geweldig antwoord idd ;p