De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:30

Een Dora kleurboek toen ik 12 werd :+

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:33

Wat'n topic!

Ik zou wel een gever van die stinkzeepje's kunnen zijn :o
Mensen met wie ik geen klik heb maar wat wel familie is kunnen rekenen op zo'n simpel kadotje,waarom? Zelf doen ze ook geen moeite om iets voor mij te zoeken.

Voorbeeld--> Geven ze zo'n stenen baby drinkflesje aan iemand waarvan het jongste kind al 26 is(!!!)
(en alles bij de action weg,zo orgineel)
En maar jubelen dat het zo bij de mensen past *NOT*

Met sinterklaas probeer ik leuke surprise's te maken,orgineel en soms ''bezorg'' ik een kadotje al een week van te voren bij het familie lid waar we het houden dus iedereen is in spanning!
Wat krijg je zelf? Een bak met modder waar 2 dobbelstenen in zitten met die seks tekst erop..... *zucht hou oud ben je?*
Te besteden bedrag was 10 pp en ik had zeker wel voor 4,- wat gekregen.
Zelf had ik iemand een zijden sjaal gegeven en nog een paar andere sjaal's en krijg je dit terug -O-
Je voelt je zo gewaardeerd....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:36

Ik ben in maart jarig en kreeg ergens in augustus een 2e handsklok van mijn zusje met een paardje erop, die niet meer werkte
maar er staat een paardje op, en daar hou je toch van... }:0

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:38

Mooi man Kiek, je kunt niet zeggen dat ze er niet over nagedacht had :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:43

van die stomme lelijke gekleurde kaarsen terwijl ze wist dat ik nooit kaarsen gebruik(heb 2 grote honden) en in lelijke kleuren die nergens in mijn huis voorkomen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:46

Met onze housewarming kregen we een stuk of 8 bossen bloemen.ik vind ze er wel leuk uit zien, maar het is niks voor mij...ik vind het alleen al irritant dat je de bloemen soms eerst schuin af moet snijden. Ik had ook maar 1 vaas dus de rest.stond in plastic bakjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:47

Lynn_Nikita schreef:
Ik ben in maart jarig en kreeg ergens in augustus een 2e handsklok van mijn zusje met een paardje erop, die niet meer werkte
maar er staat een paardje op, en daar hou je toch van... }:0

:')

Ik word haast droevig van de trieste cadeaus die sommige mensen krijgen :')

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:48

Op stage een eikenboompje als kerstpakket :+ Bij ons komen ze gewoon als onkruid in de tuin op haha. Bijna alle collega's hebben hem gedoneerd aan Staatsbosbeheer, die zouden ergens een nieuw bos aan gaan planten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:53

kerstpakketten kunnen ook vreselijk zijn..

zo kreeg ik eens toen ik nog in een verpleeghuis werkte ,een kerstpakket met restanten wat over was van een vakbeurs...

een linnen tasje ,pen ,memoblokjes met verpleeghuis naam erop ( de spulletjes zaten dan ook ín het linnen met verpleeghuisnaam gedrukte tasje)...en als klap op de vuurpijl 2 kaarshoudertjes met daarop de tekst : bedankt,fijn dat u er was...

:+

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:57

Sizzle schreef:
Een personenweegschaal als kerstpakket :')

Mijn partner werkte voor dezelfde werkgever dus hadden we er ook nog 2 _O-

Ik vind dat helemaal niet gek, half Nederland gaat toch 3 weken na kerst op dieet, kan je wel een weegschaal gebruiken :P

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:04

Toen ik 11 was kreeg ik (met kerst) van een kennis van m'n oma een Dora kalender :r , ze wist niet meer hoe oud ik was. :+
Ik vond het lief dat ze iets voor me gekocht had dus zei ik: "wat leuk, bedankt"

Heb hem daarna aan een klein meisje dat 3 werd gegeven op haar verjaardag. Die was er WEL heel blij mee :o

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:11

Een grote houten paddestoel....... Door de gever zelf gemaakt...... Ook nog eens van licht hout wat heel lelijk leek bij mijn koloniale meubels toentertijd. Op koninginnedag heb ik het meegenomen en willen verkopen op de vrijmarkt..... Loopt hij voorbij mijn kraam....... Ehhhh oeps!
Toen maar eerlijk gezegd dat ik zijn gebaar heel erg waardeerde maar dat het gewoon vloekte bij mijn meubels. Vanaf die tijd maar gewoon eerlijk tegen iedereen gezegd als er iets lelijks gegeven werd. Zij het met enige tact natuurlijk ;)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:16

2jaar geleden kreeg ik een bos takken op mijn verjaardag!

Niet eens van die katje's takken maar met een geel ieniemienie bloemetje eraan.
Heb ze maar buiten in een emmer met water gezet,geen idee wat ik daar mee moest...

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:23

Ik kreeg ooit eens een kaartje van mijn tante op mijn 20ste verjaardag met de tekst: van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarige huwelijk.. :+! Ik vond het toen wel megalief, ze had hem nog zelf had gemaakt ook :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:26

knetterhard schreef:
Ik kreeg ooit eens een kaartje van mijn tante op mijn 20ste verjaardag met de tekst: van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarige huwelijk.. :+! Ik vond het toen wel megalief, ze had hem nog zelf had gemaakt ook :')

Wie weet kun je hem nog eens gebruiken :')
Mijn oudtante geeft altijd onbeschreven kaarten 'want dan kun je ze nog eens aan iemand anders sturen' :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:27

Was jaar od 18 kreeg breinaalden mijn oma vond dat het tijd werd.:)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:27

Ik heb wel eens een kaart gegeven aan een vriendin met 20 jaar erop. Helaas was ze 21 geworden :+ foutje!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:31

Urielle schreef:
knetterhard schreef:

Wie weet kun je hem nog eens gebruiken :')
Mijn oudtante geeft altijd onbeschreven kaarten 'want dan kun je ze nog eens aan iemand anders sturen' :')

Ze was al aardig oud en ik vind het op de een of andere manier gewoon nog steeds schattig! Verder ben ik blij met ieder cadeau wat ik heb gekregen! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:31

Onderbroeken gekregen voor mijn 10e verjaardag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:32

Ik krijg de laatste jaren met Sinterklaas ook altijd kleren. Ik ben 17, en laten mijn moeder en ik nou heel verschillend zijn in kledingsmaak.. :(

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:33

Paardengek0 schreef:
Onderbroeken gekregen voor mijn 10e verjaardag :+

-O- :\

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:38

annick12 schreef:
Toen ik 11 was kreeg ik (met kerst) van een kennis van m'n oma een Dora kalender :r , ze wist niet meer hoe oud ik was. :+
Ik vond het lief dat ze iets voor me gekocht had dus zei ik: "wat leuk, bedankt"

Heb hem daarna aan een klein meisje dat 3 werd gegeven op haar verjaardag. Die was er WEL heel blij mee :o

En nu is het de beurt aan mijn andere oma :Y) :

Mijn andere oma ging verhuizen, bijna de hele familie was bezig om het huis op te ruimen en leeg te maken. Dan komen we op haar slaapkamer, daar staat een plastic potje met lelijke stenen erin op de vensterbank. Iedereen ( ik ook ) vond het idioot en zei zoiets als "wat moet je daar mee?" of "kom, we gaan het weggooien" dus wij alemaal lachen. ff kater komt oma binnen ( en je raad het misschien al ) ze pakt het potje met stenen, kijkt ernaar, loopt naar mij en zegt "o Annickje, dat kan jij wel mooi op je kamer zetten". Dus dan zeg ik "ja, wat mooi" en ik denk " :r ". Toen ik thuis kwam heb ik het meteen weggegooid. }>

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:45

Mijn eerste avond-4-daagse. Iedereen kreeg een leuk cadeautje, snoep enzo. Maar wat kreeg ik van mijn oma? Ondergoed... -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:49

Ik ga kapot _O-

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:50

Leffroi schreef:
Mijn eerste avond-4-daagse. Iedereen kreeg een leuk cadeautje, snoep enzo. Maar wat kreeg ik van mijn oma? Ondergoed... -O-

:(:) :')