Sommige reacties slaan nergens op en daar moet je je niets van aantrekken natuurlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinto_1 schreef:Nathalie schreef:Hopelijk komt het goed!
En ondanks dat je ouders zo tegen zijn en hier heeeeel veel mensen geef ik geen andere tip dan volg je hart en houd je verstand erbij!
Het kan ook fijn aflopen, ik word jammer genoeg kotsmisselijk van sommige reacties hier.
Gelukkig ben ik alweer meer dan 8 jaar dolgelukkig met mijn turk en hebben we inmiddels 2 dochters.
Ik kreeg dit soort reacties 8 jaar geleden ook hier op bokt, maar gelukkig ben ik mijn eigen weg gegaan!
Snap deze opmerking niet helemaal. Omdat het bij jou goed is gegaan hoeven we niet meer te zeggen dat het ook anders kan lopen?![]()
TS: super dat je een kamer hebt gevonden, hoop echt dat je het voor elkaar krijgt om ook je paard te houden. Misschien nu je wat afstand hebt genomen je het met je ouders uit kan praten.

)
.mang schreef:Huh dit is toch wel de omgekeerde wereld? Dat jij eisen stelt om weer terug naar huis te komen. Je ouders zouden eisen moeten stellen om je terug binnen te laten.....
Juulxx schreef:hallo allemaal!
update:
Ik woon ondertussen weer bij mijn ouders.. maar ik heb geeist dat ze me wat meer me eigen ding laten doen.
dit houdt dus in niet meer elke zaterdag nacht bellen *als ik een after heb bij een vriendin* en dat ze dan zegt JE KOMT NU NAAR HUIS. mijn vader zal zich ook minder met mij gaan bemoeien.. voor de rest.. zijn er nog een aantal regels...
maar ik heb gezegd dat ik het even aankijk of de regels ook echt nageleefd worden.. zoniet ga ik alsnog op mezelf wonen.. met consequenties van dien...
uiteindelijk is er veel begrip getoond, en heb ik aangegeven waar mijn woede en frustraties vandaan kwam..
ook heb ik verteld over die jongen.. waarop mijn moeder uiteraard zei.. *JIJ VALT NIET OP BUITENLANDERS*..
dus daar zal misschien nog aan gewerkt moeten worden:P

Poiuytrewq schreef:Lijkt me niet, anders schoppen ze haar er ook niet zelf uit.
Dani schreef:En misschien zijn het wel gewoon vreselijk bemoeizuchtige ouders die hun dochter geen enkele persoonlijke ruimte gunnen en is TS dat helemaal zat en heeft ze als consequentie aangegeven dat als daar geen verandering in komt ze vertrekt en voorlopig even geen contact hoeft. Of zoiets.
Ik vind het ook gek klinken maar het is natuurlijk ook een heel onvolledig verhaal, waar vast meer over te zeggen is dan wat wij nu weten.