Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Soms denk ik dat het ook goed is om snel samen te gaan wonen: dan leer je iemand meteen door en door kennen. Je leert elkaar toch anders kennen als je elkaar de hele dag ziet, ipv 1 a 2 keer per week.
En dan kan het direct mis gaan, of pas na 5 jaar twee dagen in de week als je dan ineens 24/7 bij elkaar bent.

Vrijdag gaan we ons tweede kitten ophalen.. Het is me tot nu 100% meegevallen. In het begin is het natuurlijk afwachten, aftasten en wennen. Routine vinden en proberen te houden, maar ik geloof dat het nu op z'n plek gaat vallen allemaal.
Niobe schreef:Haha Samiyah, die situatie ken ik ook, heb ook een relatie van 2 jaar gehad op lange afstand. Hij woonde in Noorwegen en ik hier in Nederland
Maar dat je negatieve reacties hebt gehad joh.. Nouja, ik kan het me ergens wel indenken, maar wij hebben alleen maar leuke reacties gehad. Misschien achter onze rug om niet
Alleen mijn vader vond dat ik wel ineens heel snel weg was

Jans schreef:Soms denk ik dat het ook goed is om snel samen te gaan wonen: dan leer je iemand meteen door en door kennen. Je leert elkaar toch anders kennen als je elkaar de hele dag ziet, ipv 1 a 2 keer per week.
En dan kan het direct mis gaan, of pas na 5 jaar twee dagen in de week als je dan ineens 24/7 bij elkaar bent.
Was eigenlijk niet de planning om al zo vlot samen te gaan wonen, maar het huisje van ons dromen kwam vrij. Is een sociale huur eengezinswoning met 3 kanten vrij uitzicht over de weilanden in een heel ouderwets dorpje waar de huizen niet te betalen zijn, dus het was nu of nooit. We hadden niet gedacht dat we het toegewezen kregen, maar stonden uiteindelijk toch echt op de 1e plaats op woningnet dus konden deze kans niet laten lopen. Gevoel was gewoon goed dus gedaan
Omdat ik nog op school zit moet bijna alles van het inkomen van mijn vriend. Ik betaal de boodschappen dan wel, en af en toe nog iets extra's aan rekeningen als ik nog wat over heb
We wisten van te voren dat dit niet anders kon dan dit en is dan ook prima zo
Ik doe wel het gehele huishouden, maar wist van te voren dat ik er echt niet op hoefde te rekenen dat m'n vriend ook maar iets zou doen
compenseert weer een beetje met wat ik inbreng aan geld zullen we maar zeggen
Bevalt super, ik woonde toch al zowat bij zijn ouders, waren dus elke dag bij elkaar en sliepen elke dag bij elkaar, dus alle gekkigheidjes van elkaar wisten we al
Heb er nog geen dag spijt van gehad dat we de keus hebben genomen om op deze wereldplek te gaan wonen!