Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Ik vind je haar wassen om de 5 a 6 dagen eigenlijk gewoon vies. Water is niet genoeg om het schoon te krijgen. En het wordt toch wel vies lijkt mij als je in de paarden zit.
KarinvdM schreef:Doorslaan Florenc? Wat jij doorslaan vind kan voor een ander normaal zijn.
De een zweet meer dan de ander en bovendien kan je zweet door medicijngebruik soms behoorlijk onaangenaam ruiken. Ik zie niet in waarom ik dan niet een keer extra zou mogen douchen. Bovendien ben ik behoorlijk actief, veel hardlopen, paardrijden en werk op stal en dan ruik je niet altijd even fris, zeker niet op warme dagen zoals nu.
Dyonpooh, pyama? Die heb ik niet.
.
Femek2902 schreef:Woow man, ik douch echt 2 keer in de week ofzo.. Ik doe het gewoon als mijn haar niet zo fris meer ruikt.. Al dat douchen is echt niet goed voor je huid hoor!! Daarnaast houd ik ook gewoon de hele week dezelfde spijkerbroek aan en wissel ik 2 keer in de week van t-shirt.. Tenzij het natuurlijk stinkt of er natuurlijk een dikke vlek op zit..
En neu ik was me ook niet sochtends. En de grap is dat ik vooral opmerkingen krijg over dat ik lekker ruik als ik een dagje later ben met douchen, en ja die opmerkingen zijn serieus!!
Btw, ik heb wel een poosje vaker gedoucht, elke 2e dag maar daar werd mijn haar ontzettend vettig van en nu kan ik bijna een week rondlopen zonder vettig haar.
ik vergeet ook vaak hoelang ik al in dezelfde kleren loop
)
samoth schreef:Femek2902 schreef:Woow man, ik douch echt 2 keer in de week ofzo.. Ik doe het gewoon als mijn haar niet zo fris meer ruikt.. Al dat douchen is echt niet goed voor je huid hoor!! Daarnaast houd ik ook gewoon de hele week dezelfde spijkerbroek aan en wissel ik 2 keer in de week van t-shirt.. Tenzij het natuurlijk stinkt of er natuurlijk een dikke vlek op zit..
En neu ik was me ook niet sochtends. En de grap is dat ik vooral opmerkingen krijg over dat ik lekker ruik als ik een dagje later ben met douchen, en ja die opmerkingen zijn serieus!!
Btw, ik heb wel een poosje vaker gedoucht, elke 2e dag maar daar werd mijn haar ontzettend vettig van en nu kan ik bijna een week rondlopen zonder vettig haar.
Serieus?![]()
Ik douch 2x per dag, ik ruik niet fris als ik opstaat en 's avonds ook niet doordat ik in paarden werk.
) dan ga ik direct douchen
Ben herstellende van een fiks ongeluk met paard en heb een extreem verkrampte spier in mijn schouder/nek, dus heerlijk de hete douche erop. En ik lig vrij veel, verplicht, op bed, waardoor ik het lekker vind om fris te zijn als ik erin ga of eruit kom
Haren was ik nu elke dag ook.