Geluidsoverlast buren....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 01:25

Het staat nog steeds heel hard, heb nu toch maar de politie gebeld. Vind niet dat ik dit moet pikken

Kimbers

Re: Geluidsoverlast buren....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:26

Groot gelijk! Het is potverdorie midden in de nacht.. Sommige mensen, ongelooflijk.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:30

Beetje sneu van de buren dat het zo moet gaan.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:32

Groot gelijk dat je de politie heb gebeld had ik ook gedaan in jou situatie!! en ja lastig voor de buren ..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:52

En mocht je straks persoonlijke overlast krijgen bijv aanbellen. Lekker negeren. Jezelf niet meer stress laten aanbrengen dan strikt noodzakelijk ;)

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 02:13

Wat een gedoe! Lijkt me flink balen zulke buren! Is het inmiddels rustig? Heel goed dat je niet over je heen laat lopen!

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 02:35

Benieuwd of ze hun geluidsinstallatie in moeten leveren dit keer.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 04:06

Hoe is het afgelopen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 06:53

Liselot schreef:
Nee, ben nog niet langs geweest vanavond. Durf ik eerlijk gezegd ook niet zo goed na die uitbarsting van hem :o
Baal er gewoon van dat ze dus totaal geen respect voor mij tonen

Gewoon blijven gaan meid, ze rekenen erop dat ze je kunnen overbluffen lijkt het wel. Anders de politie bellen tot die er zo schijtziek van zijn dat ze het adres zelf al op route inplannen :Y)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 07:16

Wat een vervelende situatie!
Ik denk dat sommigen vergeten dat dit niet 1x is (wat je dus voor lief kunt nemen) maar elk weekend!!! Dat valt niet meer te negeren, daar word je schijtziek van, zeker als je er ook nog eens vroeg uit moet.

Heb zelf zulke bovenburen gehad en daar werd ik echt doodongelukkig van, in m'n eigen huis :(
Ik belde ook de politie en die kwamen gewoon langs, zonder te vragen of ik al langs geweest was.
Over de band met m'n bovenburen dacht ik niet meer na, deden zij toch ook niet door zulke overlast?!

Sterkte! Ik hoop dat ze erg snel het licht gaan zien!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 08:19

Het was uiteindelijk om kwart voor 2 stil door de politie. Buurman heeft me op de stoep voor mijn huis nog heerlijk uit staan schelden voor vanalles en nog wat. Snap niet dat hij niet begrijpt dat hij het toch echt aan zichzelf te danken heeft

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:43

Kan je niet eens praten met de wijkagent.. die kan de meldingen bekijken die zijn gedaan omtrent je buren..
Dus jou meldingen en eventueel van de vorige bewoners..

Dit heeft bij mij wel geholpen omdat ik vond dat de politie hier te weinig deed aan ons probleem deed omtrent 1 van mijn buren..

Toen ik en een andere buuf de melding deed bij de wijkagent stond het grietje al bekend daar als probleem geval en de wijkagent
is dezelfde dag bij haar langs geweest..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 08:49

Zit er inderdaad aan te denken om contact op te nemen met de wijkagent. Misschien kan die ook wel als mediator fungeren in een gesprek. Heb geen zin om in mijn eentje tegen twee personen op te moeten boksen die er blijkbaar toch niets van snappen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:54

Ja de wijkagent kan best wel veel hoor.. bij ons heeft het idd erg goed geholpen..

Het grietje kijkt mij nu wel aan met een scheef hoofd maar wij hebben wel onze nachtrust terug.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:36

Liselot schreef:
Het was uiteindelijk om kwart voor 2 stil door de politie. Buurman heeft me op de stoep voor mijn huis nog heerlijk uit staan schelden voor vanalles en nog wat. Snap niet dat hij niet begrijpt dat hij het toch echt aan zichzelf te danken heeft

Ik had de politie weer gebekd, of gefilmd.. volgende keer weer bellen, worden ze het vanzelf zat.

Wel lstig buren die zo vaak zijn..

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:00

Je zou bij de wijkagent ook eens kunnen informeren of er bij jullie een buurt interventie team actief. Dat zijn teams die in dergelijke situaties bemiddelen en zich inzetten voor de veiligheid van/in de buurt. Dan hebben ze niet gelijk de wijkagent aan tafel zitten, maar kun je die nog even achter de hand houden voor het geval een gesprek samen met het BIT niet werkt.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:07

Liselot schreef:
hahaha, dat hoop ik dan maar.

Wil het er eigenlijk nog wel een keer met ze over hebben, dat ze ook begrijpen waarom ik de politie heb gebeld en niet wéér aan de deur ben gekomen.
Net was hij helaas niet voor rede vatbaar

Heb je dit gesprek nog met ze gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:40

Kwart voor 2 , respect voor je geduld! Pff moet toch niet gekker worden. ..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:44

Nou, wat belachelijk. Dat ze zelf tot midden in de nacht wakker willen zijn is één, maar dat ze de rest van de buurt wakker houden, dat kan niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:47

pff daar wordt je idd niet blij van :(

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:52

Af en toe eens lekker gek doen begrijp ik, maar elk weekend zou ik ook gek van worden. Wat je hebt gedaan is juist hoor! Als ze zo graag de muziek hard willen elk weekend moeten ze maar iets afhuren of naar de kroeg gaan.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:53

Wat ontzettend frustrerend zeg. En wat ga jij er netjes mee om.
Zo kunnen buren echt je woonplezier vergallen en erg jammer dat ze daar hun aandeel niet in willen zien. Dat maakt het voor jou ook lastig, het zijn toch je buren, dus je blijft ze tegenkomen. En als ik dit zo lees lijken het mij geen mensen die uit fatsoen voor jou hun zaterdagse gezelligheid willen opgeven -O- .

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:53

Pfff Liselot, jij hebt nog niet echt veel geluk gehad met je huis...
(Jij had toch ook zulke problemen met de woningoverdacht?)

Succes in ieder geval Y;(

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:55

Jeetje zeg, wat gruwelijk irritant. Ik zou ook consequent de politie blijven bellen, het liefst gewoon gelijk om 22.45 wanneer het dus een kwartier na afgesproken tijd nog niet zachter is.
Succes, tot nu toe heb ik niet echt heel veel "plezier" van je huisje (heb je vorige topic ook gelezen).

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:28

Het is nu echt oorlog.... Toen ik vanmorgen in de auto stapte zag ik iets op mijn raam. Blijkt nu dat ze mijn hele voorraam hebben ingespoten met witte spuitbusverf. Ben echt ongelovelijk kwaad!!
Heb uiteraard de politie weer gebeld, maar die verwees me door naar de wijkagent. Morgen die maar eens bellen en ga ook aangifte doen. Hoop dat mijn verzekering dit vergoed