Meest foute opmerkingen (dirty mind)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 20:25

Oja! Ik weet er nog een!

Een vriendin van mij had eens een groep Afrikanen op bezoek..
Toen haar moeder bij de koffie eventjes de Tompoezen uit de doos zou halen, kwamen
die Afrikanen niet meer bij van het lachen!

Sindsdien noemen wij het altijd: Tomkatten in een Boxje
en kan ik niet zonder lachen een Tompoes eten _O-

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:32

Wij gingen enkele jaren geleden met school naar Engeland. Waarbij de docent in vakkundig engels ging vertellen dat hij paardenfokker was... Dus vertelde hij tegen zo'n vrouw, i fiets with horses :')

Je kon me echt oprapen!

Animal

Re: Meest foute opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 20:36

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:37

Haha, daar is ook een FB pagina van: make that the cat wise
Uitspraken zoals: it's raining blowjob steels, komen daar voorbij :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 09:31

UMayDream schreef:
Haha, daar is ook een FB pagina van: make that the cat wise
Uitspraken zoals: it's raining blowjob steels, komen daar voorbij :')

Die laatste zal toch een met opzet slecht vertaalde zin zijn?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 09:49

Die pagina vertaalt inderdaad letterlijk, dus bewust met fouten.

Klanten op het werk: "zo meisje, jij hebt een grote doos!" Wanneer ik met een doos handel aan het slepen ben.

Een meesterlijke verspreking tegen een mannelijke collega: "heb je voor mij ook een druiper?" Ik bedoelde een 'druppeltje' om de zaak in de kunnen als de deur dicht zit, maar waar het hart vol van is....

"Spuit ook even in het gat", bij het schoonmaken ook de put even schoonspuiten met de waterslang. Daar ontstaan sowieso elke dag quotes;) "nu ga ik spuiten" "mag ik je slang even vasthouden?"

Papiersneetje in mijn vinger: "en dat zit dan ook op zo'n poedersuiker." Reactie: "nee, nee, die zit ergens anders!"

En bij het droogtrekken van de tafels "trek jij de tafels even af."

Heel flauw, maar ze komen elke dag terug en het is dan een beetje de kunst om er een leuke en originele reactie op te verzinnen :p

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 09:53

Hier ook een paar foute opmerkingen die iedereen "gewoon" zegt Maar o zo fout overkomt.
Ik werk in de zorg. En wanneer we met een client bezig zijn om te verzorgen, en er komt een geval tussendoor. Zegt je collega, wil jij ..... even afmaken?

Of als er weer eens een zondevoeding klaar is gaat dat apparaat piepen. "He loop jij effe naar ... hij piept weer eens.

Op het moment dat je het zegt hoor je "fout" het is. ook al bedoel je er niks verkeerds mee. toch zou een andere woordkeuze beter zijn.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 09:54

En nog eentje van een klant dan. Ik werk in een slagerij, part-time. Dus denk even aan een meisje van 24 en een klant van ergens over de 70.

"Meisje, is deze beenham een beetje lekker?"
"Nou meneer, het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik krijg er altijd alleen maar positieve reacties over."
"Ok, dan neem ik hem, al had ik liever zo'n lekker jong ding als jij."

Ik had het alleen eerst niet door, en dacht dat ik het verkeerd verstaan had, dus ik loop in de richting van mijn baas en die kwam niet meer bij :P .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:01

Ik tegen een vriend van me, terwijl z'n vriendin er bij zat

Hij: ''Toen ik M leerde kennen was ik eerst een beetje van de kat uit de boom kijken''
Ik: ''Om daarna met het poesje te spelen?'' :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 10:09

Ik werkte altijd op een melkveehouderij en als we dan (bijvoorbeeld) aan het melken waren kreeg ik vaak de vraag; Elise, wil jij die laatste koeien nog even afmaken?

Waarop ik standaard antwoordde: Waar heb je trek in? Biefstuk :~ , sukadelapje of heb je liever gehaktballen? :D

Of als ik hem even moest helpen met het een of ander (kuilbult dichtgooien o.i.d.) was ik vaak nog even met de dagelijkse dingen bezig. Als ik dan net de kalveren aan het voeren was en ik riep dat naar hem, was zijn antwoord altijd: Maak dan eerst de kalfjes maar even af! :oo

Sielugh!! :\

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:41

Haha hilarisch :')
Laatst met economie..
Wij zijn altijd erg luidruchtig en de man zegt er gewoon niets van dusja.. Dan ga je door.
De docent was ondertussen met een jongen uit mijn klas aan het praten.
Het ging over handel, verhandelen en veilingen ofzo..
Vraagt hij aan hem, met zijn verschrikkelijke engels uitspraken, of hij wel eens hardcore pawn keek.
Iedereen verstond echt iets anders, nou dat was voor het eerst in het hele jaar dat iedereen even doodstil was :D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:44

Avelienvd schreef:
Dirty mind is a joy forever........

Agreed! *\o/* *\o/*

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 10:44

LyannevH schreef:
Haha hilarisch :')
Laatst met economie..
Wij zijn altijd erg luidruchtig en de man zegt er gewoon niets van dusja.. Dan ga je door.
De docent was ondertussen met een jongen uit mijn klas aan het praten.
Het ging over handel, verhandelen en veilingen ofzo..
Vraagt hij aan hem, met zijn verschrikkelijke engels uitspraken, of hij wel eens hardcore pawn keek.
Iedereen verstond echt iets anders, nou dat was voor het eerst in het hele jaar dat iedereen even doodstil was :D

_O-
Ik moest het even 3x vreemd uitspreken en toen had ik het pas door, haha die docent heeft ook raar staan kijken zeker?

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:48

Oooh ik heb zo vaak dat soort acties :+ kan me zo snel alleen even eentje van een vriendin herinneren
We hadden wiskunde en zij wilde vertellen aan de lerares dat ze het op een andere manier had gedaan, dat ging dus zo:
'Meneer...'
'Eeeeh, mevrouw bedoel ik, ik heb het op een andere meneer gedaan!'
Echt de rest van de les niet meer bijgekomen van het lachen _O- :')

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:50

Zeker, is echt zo`n oude man, een kakker.... Een jongen uit mijn klas herhaalde later zijn zin met hoe hij het uitsprak en docent zijn antwoord : "Ja, die jeugd van tegenwoordig denkt altijd meteen aan iets anders.."
Het lag gewoon echt aan zijn uitspraak maargoed
:o

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:13

LyannevH schreef:
Zeker, is echt zo`n oude man, een kakker.... Een jongen uit mijn klas herhaalde later zijn zin met hoe hij het uitsprak en docent zijn antwoord : "Ja, die jeugd van tegenwoordig denkt altijd meteen aan iets anders.."

En je hebt ook nog pawn stars :D

Geweldig topic dit!

LyannevH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:16

heidy_wilco schreef:
LyannevH schreef:

En je hebt ook nog pawn stars :D

Geweldig topic dit!

Hahaha geweldig _O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:18

EliseBrouwer schreef:
Ik moest net heel hard lachen om deze topictitel.. Pfff, het is slecht gesteld met mij :D
[BB-ITP] Kitten leert paardrijden

De poes is er niet meer.

Harmonie6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:24

Iemand vertelde mij in een bloedserieus gesprek dat ze in Spanje Aarsgieren gezien had ( Aasgieren bedoelde ze )
Ik was niet in de luxe om te gaan zitten lachen , maar het heeft mij kapotte lippen gekost om mij in te houden en daarna toen het wel kon ben ik over de grond gegaan . _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 11:29

Harmonie6 schreef:
Iemand vertelde mij in een bloedserieus gesprek dat ze in Spanje Aarsgieren gezien had ( Aasgieren bedoelde ze )
Ik was niet in de luxe om te gaan zitten lachen , maar het heeft mij kapotte lippen gekost om mij in te houden en daarna toen het wel kon ben ik over de grond gegaan . _O-

_O- Aarsgieren _/-\o_

Ik moet over een aantal weken naar Spanje op vakantie, maar ik begin nu wel een beetje nerveus te worden.. _O-

Harmonie6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:37

EliseBrouwer schreef:
Harmonie6 schreef:

_O- Aarsgieren _/-\o_

Ik moet over een aantal weken naar Spanje op vakantie, maar ik begin nu wel een beetje nerveus te worden.. _O-

Gewoon met je rug tegen de muur zoveel mogelijk , dan kan er je weinig gebeuren :D

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:52

Wat een leuk topic! :D

Ik moest een paar weken terug met mijn konijn naar de DA voor controle na het castreren. Maar beestje was er helemaal zat van en had echt geen zin om zich te laten oppakken door de DA. Maar ik had die hele worsteling niet gezien omdat ik mijn tas even op de grond aan het zetten was. Zegt de beste man tegen mij: mag ik 'm anders even tussen je benen leggen?
Ik stond hem echt met grote ogen aan te kijken! Haha! Hij herstelde zich meteen door te zeggen dat het absoluut niet zijn bedoeling was geweest om zo uit de hoek te komen. God, wat heb ik gelachen toen ik weer in de auto zat. _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 12:53

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 14:26

Afgelopen weekend was het ook weer feest op mijn werk.
Collega vroeg of ik even voor hem wilde trekken want zijn bus spoot niet meer :') bleek het dus gewoon om een slagroombs te gaan, die moet je als ze nieuw zijn 'ontgrendelen' maar dat lukte dus niet :=
Iedereen aan dat ding lopen strekken, maar spuiten deed hij niet hoor :+

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:45

Bij mij op mijn werk vandaag ook :+
Waren aan het oppoten (plantjes) en iemand zegt zo, je doet ze veel te diep erin. Diegene antwoord, jij doet ze er altijs te diep in. Hij antwoord met, hoo, ik heb geen vriendin hoor :+

Duss :')