Jans schreef:Wat zouden jullie doen als je in de trein zit en concludeert dat je je telefoon thuis hebt laten liggen?
Ik merk bij mezelf dat ik echt prima zonder telefoon kan, en dat maakt avondjes / dagjes met vrienden zoveel leuker
Pfff als ik lang in de trein zit, zou ik toch heeeeel vervelend vinden als ik geen muziek kon luisteren hoor

. Wet van Murphy zeker
) en doordat we allemaal druk zijn met ons gezin en werk e.d., vind ik de social media best fijn. Ik ben wel veel selectiever geworden in de mensen om me heen (mijn innercircle), maar facebook is naast die paar vrienden die er ook op zitten, ook vaak een netwerkgebeuren. En dat vind ik heel gezellig, hoor, ik neem het niet zo serieus verder. Overigens had ik sinds een paar jaar een vriendin, die me gewoon steeds meer tegen is gaan staan door haar levenshouding (negatief/slachtofferig) en keuzes in het leven. Ik weet dat ze achter mijn rug om klaagt over me momenteel, het niet snapt, maar ik heb gewoon geen zin meer om er energie in te steken na een hoop discussies/gesprekken met haar hierover. Ze wil het maar niet begrijpen, dan maar niet. Sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop, bleh..... weg ermee!!! Zij zal ongetwijfeld vinden dat ik erg 'makkelijk' ben in het afkappen van een vriendschap, maar denk dat de waarheid genuanceerder ligt. Kijk ook eens naar jezelf als mensen (vrienden) afhaken. Ik richt me graag op mijn beste vrienden/vriendinnen en de meeste ken ik al jaren (mijn allerbeste dinnetje ken ik inmiddels al 30 jaar, ben met haar opgegroeid vanaf mijn 12e).
Maargoed, ik merk dat ik nog besta zonder
naar mijn idee ben ik dat dus wel, iedereen die ik zie en ken heeft wel een smartphone of iets dergelijks. En ik WEIGER er ook een te kopen
)