(Toekomstige) dierwetenschappen studenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:50

L_isaa schreef:
Ik ga dit jaar beginnen met deze opleiding. Ik ben heel benieuwd...

Leuk! Ga je ook naar de AID? Vergeet je niet in te schrijven tijdens de AID voor het eerstejaarsweekend! :D

Celine1996

Re: (Toekomstige) dierwetenschappen studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:46

Ik ga ook beginnen met dierwetenschappen :) kan helaas pas vanaf 17 augustus met de AID meedoen. En ik ben nog hard opzoek naar een kamer..

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:27

Misschien een domme vraag maar wat kan je worden als je dierwetenschappen hebt gestudeerd? Ik ben vast aan het rondkijken voor studies en het leek me een leuke studie maar ik ben er nog niet helemaal uit wat je kan worden.

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:19

salatiga1995 schreef:
L_isaa schreef:
Ik ga dit jaar beginnen met deze opleiding. Ik ben heel benieuwd...

Leuk! Ga je ook naar de AID? Vergeet je niet in te schrijven tijdens de AID voor het eerstejaarsweekend! :D

Ik ga niet naar de AID, want ik moet gewoon werken:) Mocht iemand nog een kamer weten, stuur een pb! Ik ben nog hard opzoek naar een kamer *D Weet iemand hoe je lid kan worden van de Veetelers? En waar is de boekenlijst is die je moet hebben voor het eerste. jaar? Ik kan echt helemaal niets vinden haha.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:30

Het makkelijkste om lid te worden van de veetelers is door in ieder geval naar de infodag te komen van de studie met de aid. Maar als je ze een mailtje stuurt ( www.veetelers.nl ) dan moet het ook goedkomen. Je hebt geen echte boekenlijst. Per vak zal je bepaalde boeken nodig hebben. Je gaat naar de wur-shop (op het forum) met de vakcodes en zij leveren dan de boeken. Ook kan je in je handboek kijken welke boeken je nodig hebt, dan kan je ze eventueel 2ehands kopen.

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:56

Als je niet naar de AID gaat zou ik je in ieder geval aanraden om naar de studiedag te gaan! Hele informatieve dag waar je kennismaakt met alle onderverenigingen. En vergeet je dan niet op te geven bij de leukste ondervereniging voor het eerstejaarsweekend van de veetelers! Leer je al je mede eerstejaars kennen en het is een groot gezellig feestweekend! Ik zit bij de Akcie (Aktiviteiten Commissie) maar ben er niet op de studiemiddag maar je zal me wel zien tijdens het eerstejaarsweekend ;)

Celine1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:20

Vanmiddag boeken besteld en morgen naar een kamer kijken. Ik heb zin in komend jaar. :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 18:31

Ik heb nog meerdere 1e jaars boeken te koop dus als mensen interesse hebben.

Celine1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:29

kyrkelover schreef:
Ik heb nog meerdere 1e jaars boeken te koop dus als mensen interesse hebben.

Als de tweede periode gaat starten, zal ik daar zeker aandenken!