Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:44

Femke_L schreef:
Martine, kun je wel begrijpen dat mensen je ongeloofwaardig over vinden komen?
Er zijn hier bokkers die echt het beste met jou voor hebben en je ook al meerdere tips hebben gegeven.

Natuurlijk zijn er ook altijd mensen bij die jou niet begrijpen en die om je lachen, boos op je worden, je uitschelden.
Maar probeer te luisteren naar de mensen die je willen helpen.
Desnoods vraag je aan iemand of ze met je mee willen gaan naar de psycholoog.
Je willen begeleiden bij het telefoongesprek om een afspraak te maken.

@ Kirsha: Maar je moet ook kunnen begrijpen dat het voor Martine moeilijk is om op iedereen te reageren en dat ze waarschijnlijk echt maar heel weinig met de informatie kan die hier gegeven wordt.
Het is allemaal goed bedoelt, maar sommige dingen zijn voor ons normaler dan voor Martine.

Natuurlijk kun je niet alles op Autisme of andere stoornissen gooien, maar het kan communicatie en sociale gelegenheden behoorlijk vermoeilijken..

Tips als negeren, slotje en nieuw account maken. Negeren, ja dat doe ik en die andere 2 niet maar dat had ik ook al in mijn OP gezegd.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:45

Maar martine wie heeft het over een slotje ?
Ik neem aan dat je gewoon wil dat alleen de mensen die je volgen ( zo werkt dat toch bij twitter ?) je berichten kunnen lezen en niet de hele wereld ?

Kirsha

Femke_L schreef:
@ Kirsha: Maar je moet ook kunnen begrijpen dat het voor Martine moeilijk is om op iedereen te reageren en dat ze waarschijnlijk echt maar heel weinig met de informatie kan die hier gegeven wordt.
Het is allemaal goed bedoelt, maar sommige dingen zijn voor ons normaler dan voor Martine.

Natuurlijk kun je niet alles op Autisme of andere stoornissen gooien, maar het kan communicatie en sociale gelegenheden behoorlijk vermoeilijken..

Daar heb je ook zeker gelijk in, maar desnoods even aangeven dat ze de tips waardeert of zoiets, dat doet al een hoop. Nu reageert ze alleen specifiek op bepaalde posts en driekwart van de reacties wordt gewoon genegeerd (al dan niet bewust). Nu lijkt het of we tegen een muur praten. En met tips als 'niet alles op internet zetten/afschermen' kan je inderdaad heel veel. Want alle negatieve tweets/statussen etc. staan bij mij bovenaan de zoekresultaten als ik haar google, en dat zal niet alleen bij mij zo zijn. Iedereen kan het dus zien en het kan enorm tegen je werken.

Edit: Met afschermen bedoel ik NIET een nieuw account maken of deze sluiten. Gewoon je privacy-instellingen zo aanpassen dat niet de hele wereld het meer kan lezen.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 06-07-13 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Alles op internet blijft voor altijd bestaan... daarom zou het voor veel mensen niet alleen TS verstandig zijn om te bedenken wat je wel en niet openbaar neerzet. Wat wil je over 10 jaar dat een werkgever nog van jou kan terugvinden? Het lijkt nu allemaal zo onschuldig twitter, facebook en zelfs Bokt... maar de hele wereld kijkt mee... en niet alleen vandaag maar ook over een aantal jaren.

Anoniem

kriistellx schreef:
Als je er niks aan wilt doen maak dan geen topic en maak van jouw problemen niet onze problemen aub..

Ik vroeg hoe ik er mee om moest gaan, maar helaas loopt het topic uit de hand. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:46

moyra schreef:
Ik neem aan dat je gewoon wil dat alleen de mensen die je volgen ( zo werkt dat toch bij twitter ?) je berichten kunnen lezen en niet de hele wereld ?

Daar gaat het slotje dus om ;) heb je geen twitter? Dan begrijp ik je reactie, heb je wel twitter? dan begrijp ik je reactie niet ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:47

xMyrth schreef:
Nu voel je je weer slachtoffer hier van bokt en dat zet je op twitter.
.

Ik hoop dat dit een grapje is? -O-

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:48

Lasca_1987 schreef:
kriistellx schreef:
Als je er niks aan wilt doen maak dan geen topic en maak van jouw problemen niet onze problemen aub..

Ik vroeg hoe ik er mee om moest gaan, maar helaas loopt het topic uit de hand. -O-

Maar je wijst alle oplossingen af? Logisch dat het dan uit de hand loopt.

moyra

Zoals ik al eerder aangaf heb ik geen twitter nee en kan ik je berichten terug vinden.
Echter heb ik wel facebook en daar heb je de optie om dat was je op FB alleen zichtbaar te maken voor je vrienden. Ik neem toch aan dat dit bij twitter ook kan ?

xMyrth

Lasca_1987 schreef:
xMyrth schreef:
meid.
En dat terwijl er genoeg bokkers waren die je juist willen helpen!!! Je neemt gewoon niets van niemand aan.

En ik weet niet hoe het zit met die blokkades, maar ik kan ook gewoon je tweets zien... Die zijn dus openbaar.
Het lijkt me dus verstandig dat je even je instellingen aanpast als je wilt dat niemand je tweets ziet...

EDIT: wat krisha dus zegt. zelfs twitterloze kunnen het lezen. Something went wrong I think.

Ook heb ik al 110110000x gezegd dat ik er geen slotje op ga zetten, laat mij daar niet toe verplichten. Uitleg staat ook een paar pagina's terug.

Meid, weet je wat. Dan niet.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat die pubers van jou nog steeds je berichten kunnen zien.
En met hen de hele wereld.

Kirsha

Lasca_1987 schreef:
moyra schreef:

Daar gaat het slotje dus om ;) heb je geen twitter? Dan begrijp ik je reactie, heb je wel twitter? dan begrijp ik je reactie niet ;)

Leg het dan eens uit? Want ik snap het ook niet. Ken meerdere mensen die wel Twitter hebben en hun tweets hebben afgeschermd voor de buitenwereld. Het moet toch zo te regelen zijn dat alleen je volgers het kunnen lezen?

Edit: Ik heb me even ingelezen in de twitterbusiness en ik snap het idee achter het 'slotje' nu. Zie er eigenlijk alleen maar voordelen aan, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 06-07-13 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:49

moyra schreef:
Zoals ik al eerder aangaf heb ik geen twitter nee en kan ik je berichten terug vinden.
Echter heb ik wel facebook en daar heb je de optie om dat was je op FB alleen zichtbaar te maken voor je vrienden. Ik neem toch aan dat dit bij twitter ook kan ?

Ja dat kan ook.
Alleen heeft TS al 110110000x gezegd dat ze er geen slotje op gaat zetten. Uitleg staat ook een paar pagina's terug.
ik kon het alleen niet vinden... ;$

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:50

@Kirsha klopt, als je een slotje op je account doet kunnen alleen je volgers het lezen. En als iemand je wilt volgen krijg je een verzoek die je kan accepteren of niet :)

Anoniem

Lasca_1987 schreef:
kriistellx schreef:

Maar je wijst alle oplossingen af? Logisch dat het dan uit de hand loopt.

De meeste tips zijn 1 slotje op twitteraccount ( accountafschermen) en in mijn OP al aangegeven met welke reden ik dit niet wil doen. 2 Een nieuw account en ook dit vind ik belachtelijk. Doe ik dus niet.

Verder als ik op mijn naam google zie ik negatieve reactie's dus weet niet waar jullie op googlen?

Kitty1985

Lasca_1987 schreef:
kriistellx schreef:

Ja en dat is je al 100 000 x verteld.

Heb inmiddels je twitter ook gevonden. Heb geen twitter maar zonder problemen gevonden.

Geloof toch niet dat die 24 volgens jou nuttige berichten erg zullen missen.

Dus een nieuw account lijkt mij de meest logische stap ook met het oog op je mogelijke stage
Laatst bijgewerkt door Kitty1985 op 06-07-13 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindaonline

Ik ga even niet in op je openingspost want eigenlijk doet dat er niet zo toe. Je bent Bokt lid sinds 2013, nu zo'n half jaar. Ik zou mezelf afvragen wat voor beeld in van mezelf achter laat in deze korte periode. Je gaf zelf in je beginpost aan dat je had besloten geen topics meer te starten waarin je je hard lucht. Ik denk dat dit verstandig is.

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:52

Lasca_1987 schreef:
De meeste tips zijn 1 slotje op twitteraccount ( accountafschermen) en in mijn OP al aangegeven met welke reden ik dit niet wil doen. 2 Een nieuw account en ook dit vind ik belachtelijk. Doe ik dus niet.

Verder als ik op mijn naam google zie ik negatieve reactie's dus weet niet waar jullie op googlen?

Nou als er geen andere oplossingen zijn moet je je er misschien toch maar bij neer leggen en er een slotje op doen? En ik denk niet dat je elke dag tweets binnen krijgt van beroemde acteurs..
Laatst bijgewerkt door kriistellx op 06-07-13 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:53

Cayenne schreef:
xMyrth schreef:
.

Wat een grapje?
- Dat ik dat typ? Nee geen grapje. Zo zie ik het echt als ik kijk wat ze op twitter zet.
- Dat ze nu slachtoffer voelt van bokt? Ja het staat zo min of meer op twitter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:54

kriistellx schreef:
Lasca_1987 schreef:

Nou als er geen andere oplossingen zijn moet je je er misschien toch maar bij neer leggen en er een slotje op te doen? En ik denk niet dat je elke dag tweets binnen krijgt van beroemde acteurs..

Voor de 100000010000ex geen slotje en geen nieuw account. Als jullie het er niet mee eens zijn, is het jullie probleem. Staat deze reactie je niet aan? Ook jouw probleem en niet het mijne.

Voor mij heeft dit topic geen nut meer, het gaat niet meer over waar het over ging. Erg jammer!

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:55

Dat is inderdaad zo op twitter. Je kan je tweets afschermen zodat alleen volgers die je toestemming hebt gegeven je volgen. Dit wil ts alleen niet, want dan kunnen anderen, bekende mensen bijvoorbeeld, je tweets niet lezen en beantwoorden.

lonneke_

Cayenne schreef:
xMyrth schreef:
.

Nee, helaas niet. Iedereen kan haar twitter binnen enkele minuten vinden en daar ook lezen dat niemand ooit normaal kan doen op bokt...

Ik denk dat het voor jezelf heel fijn gaat zijn om hulp te zoeken om te leren hoe je met dit soort dingen om moet gaan. Ik begrijp dat het voor jou allemaal niet zo vanzelfsprekend is, maar ik begrijp dan niet waarom je het voor jezelf zo moeilijk maakt terwijl er mensen zijn die het beste met je voorhebben en je advies willen geven.

zap

Gaan we weer?

Jij noemt m obsessief? En dat jij haar twitteraccount volgt en je aangesproken voelt (anders komt er nooit zo'n topic) is niet obsessief? Heel apart!

En je wil je tweets niet afschermen? Dan moet je dus accepteren dat iedereen jouw tweets kan lezen. Heel simpel. Maar waarom zou je ze niet willen afschermen? Denk je dat je echt zo belangrijk bent voor acteurs om te lezen? Als ze dat willen, dan doen volgen ze je wel ;). En ik vraag me af of ze het zowiezo niet gewoon kunnen lezen als je ze noemt in je bericht.

Twitter kán volwassen zijn, maar dat valt of staat met de gebruikers. En zoals jij twitter gebruikt (door mensen dus gewoon indirect aan te spreken) is twitter allesbehalve volwassen en gewoon kinderachtig. Je zegt dat je nooit m aanspreekt op twitter, maar dat doe je dus wel. Je hebt het over het leeftijdsverschil (zou wel heeeeel toevallig zijn als dat niet op hun zou slaan he ;) ) en je praat gewoon over ze zonder ze direct te noemen (net zoals je dat doet over bokt hier).

Maargoed, de oplossing is gewoon heel simpel! Niet overal over tweeten als je niet iets boeiends te melden hebt. Zit niemand op te wachten ;). En anderen weten niet waar je bent :)*

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:56

Lasca_1987 schreef:
Voor de 100000010000ex geen slotje en geen nieuw account. Als jullie het er niet mee eens zijn, is het jullie probleem. Staat deze reactie je niet aan? Ook jouw probleem en niet het mijne.

Voor mij heeft dit topic geen nut meer, het gaat niet meer over waar het over ging. Erg jammer!

Sorry kan je het me nog even 100010101011010000 x vertellen? :')

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:57

Lasca_1987 schreef:
kriistellx schreef:

Nou als er geen andere oplossingen zijn moet je je er misschien toch maar bij neer leggen en er een slotje op te doen? En ik denk niet dat je elke dag tweets binnen krijgt van beroemde acteurs..

Echt, als bedrijven jou gaan googlen dan vinden ze jou twitteraccount.

En erg representatief is het niet.
Het is net een account van een 13 jarige...

Niet echt wat ze zoeken voor hun bedrijf waarin je geacht word een volwassen en professionele houding moet aannemen

En jou enorme volgers clan zullen die onzinberichten ook niet erg missen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:57

kriistellx schreef:

Daar kies je dan nog altijd zelf voor...
Je hoeft je namelijk niets aan te trekken van haar problemen..
Je hoeft namelijk helemaal niet eens te reageren op dit topic ;) !

Anyway..
Ik snap de meeste bokkers echt wel..
Echter heb ik bepaalde info en weet ik grotendeels wie Martine is, wat maakt dat ik anders reageer en anders kijk naar de berichten van Martine..

@ Kirsha: dat ze op zijn minst kan zeggen dat ze het waardeert of fijn vindt, zal voor Martine echt bijna onmogelijk zijn..
Dat heeft niet zoveel met haar bereidwilligheid te maken, maar meer met het werkelijk niet KUNNEN..
Althans, niet in de staat waarin ze nu verkeerd..
Met hulp zou ze dat waarschijnlijk wel kunnen leren.