Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 12:15

jeetje. er komen hier verhalen voorbij.. jeetje :n

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:42

Jemig wat een verhalen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:03

Ik ben nooit populair geweest op school, maar ik had één goede vriendin, dat was toendertijd mijn beste vriendin. Nu niet meer echt.
Zij had dus nog een vriendin die er niet tegen kon dat ik M. inpikte. Zij maakte me toen met haar vriendengroepje zo het leven zuur, verspreidden leugens over mij, wachtten me op etc, dat ik de rest van het schooljaar en het halve jaar daarna mijn pauzes op de toiletten doorbracht, na school wachtte tot iedereen uit school was en voor school nog maar net op tijd aankwam zodat ik hun maar niet hoefde te zien.

Verder ben ik ook heel erg gekwetst door M. Zij was echt mijn beste vriendin, was 4 tot 5 jaar lang alles wat ik had, maar ze heeft me laten vallen toen ze een vriend kreeg. Het was altijd vriend dit en vriend dat.
Ik heb daar heel lang mee gezeten, en toen het uit ging tussen hun was ze opeens mijn vriendin weer, tot ze dus een nieuwe vriend kreeg. Ik heb beiden gewaarschuwd, maar zonder resultaat. Ze is voor mij nu niets meer dan een kennis, helaas.

Oh en voor ik het vergeet:
Ik heb een half jaar lang bijna ieder dag voor iemands pony gezorgd, hem gereden en aandacht gegeven, tijd in hem gestoken en vooral ook heel veel geld, zodat ZIJ er weer op zou kunnen gaan rijden, maar ik word gewoon uitgekotst als ondankbaar wicht en dan komt er opeens een andere meid die met alle eer gaat strijken na al die tijd en geld die ik in die pony heb gestoken.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:49

SuperAssie schreef:
Ik ben nooit populair geweest op school, maar ik had één goede vriendin, dat was toendertijd mijn beste vriendin. Nu niet meer echt.
Zij had dus nog een vriendin die er niet tegen kon dat ik M. inpikte. Zij maakte me toen met haar vriendengroepje zo het leven zuur, verspreidden leugens over mij, wachtten me op etc, dat ik de rest van het schooljaar en het halve jaar daarna mijn pauzes op de toiletten doorbracht, na school wachtte tot iedereen uit school was en voor school nog maar net op tijd aankwam zodat ik hun maar niet hoefde te zien.

Verder ben ik ook heel erg gekwetst door M. Zij was echt mijn beste vriendin, was 4 tot 5 jaar lang alles wat ik had, maar ze heeft me laten vallen toen ze een vriend kreeg. Het was altijd vriend dit en vriend dat.
Ik heb daar heel lang mee gezeten, en toen het uit ging tussen hun was ze opeens mijn vriendin weer, tot ze dus een nieuwe vriend kreeg. Ik heb beiden gewaarschuwd, maar zonder resultaat. Ze is voor mij nu niets meer dan een kennis, helaas.

Oh en voor ik het vergeet:
Ik heb een half jaar lang bijna ieder dag voor iemands pony gezorgd, hem gereden en aandacht gegeven, tijd in hem gestoken en vooral ook heel veel geld, zodat ZIJ er weer op zou kunnen gaan rijden, maar ik word gewoon uitgekotst als ondankbaar wicht en dan komt er opeens een andere meid die met alle eer gaat strijken na al die tijd en geld die ik in die pony heb gestoken.

Een dikke knuffel voor jou :) !

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 14:51

Zo, wat een verhalen komen er voorbij zeg :(:)
Daar zijn mijn verhalen (gelukkig) niks bij..

Mijn ex vond het nodig om met een hele goede vriendin van mij het bed in te duiken en dat mij 9 maanden later te vertellen. Weg vertrouwen in de mens.

Een paar jaar geleden werkten mijn vader en ik voor hetzelfde bedrijf. Was een klein bedrijfje met 3 medewerkers. De baas en mijn vader waren monteurs en ik deed de planning en administratie. De baas is toen heel open geweest over het bedrijf we vertrouwden hem volkomen. We zijn als personeelsuitje een weekend naar de Ardennen geweest en hij strooide zowat met geld. Mijn vriend en ik wilden graag een huis kopen en toen we hem dat vertelden was hij super enthousiast en hoopten dat we z.s.m. ons droomhuis zouden vinden. Achteraf bleek dat het bedrijf toen al failliet verklaard was maar daar wisten mijn vader en ik niks van. Dat moest mijn vader van een klant horen. ''Ooh, ik had u niet meer verwacht! Op internet staat dat jullie failliet zijn''. Op de dag dat het faillissement uitgesproken is zijn we met zijn drieën naar een beurs geweest en 's avonds nog uit eten geweest. Hij heeft alles voor ons verzwegen. Dit is nu 2 jaar geleden en als ik hem zie kookt mijn bloed. Het vertrouwen wat ik weer een beetje terug had, was weer terug bij 0.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:44

Het ergste voor mij was dat ik door anderen mijn jeugd heb moeten missen.

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:19

Mijn állerergste is wat me bijgebleven is, is dat ik 8jaar was en op de begrafenis van mn vader. Werd door een 'vriendin' heel hard uitgelachen omdat ik gehuild had. (terwijl mn vader dus overleden was). Nooit meer vergeten. Dit vind ik erger dan de rest die ik heb meegemaakt qua zovaak in de steek gelaten door mensen die ik vertrouwde en alles..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:24

Allerergste wat iemand mij gedaan heeft...
Is 3 weken geleden.

Mijn droom auto en de droom auto van mijn vriend in de brand gestoken ..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:26

Op mijn 12e had ik een "vriendje" (ik was te jong om er verliefd op te kunnen zijn) dat mij eigenlijk voor de rest van mijn leven heel angstig heeft gemaakt voor mannen die wat van me willen...

Kwam ik een paar weken geleden achter dat me dat dus blijkbaar toch nog wel dwars zit, want ik kwam hem weer tegen en alles kwam weer terug. :o
Wat ik vooral schokkend vond was dat hij zich niet herinnerde dat hij mij dat aangedaan heeft, hij dacht dat hij mij had gepest en dat ik daarom niks meer met hem te maken wil hebben, maar dat was het dus niet.
Echt he, 15 jaar later... :n :=

Ik neem het hem niet echt kwalijk ofzo, dat zit niet in mij. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik de sporen er nog van draag.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:34

Ik deed de opleiding Japans en daar meldden zich zo'n 120 man aan en bleven er uiteindelijk maar 20 van over.
Je hebt dan een vast groepje waar je mee om gaat tot er daar steeds mensen van wegvallen.
Nu ging ik met een paar meisjes om op het einde van het jaar waarvan een meisje vooral. Zij was echter wel een verwend meisje dat graag aandacht kreeg, zo deed ze bv alsof ze flauwviel en at ze expres niet zodat mensen haar aandacht gaven. Maar goed, je steunt je vrienden altijd - vind ik dan zelf.
We besloten samen naar Japan te gaan en ik regelde alles, we gingen bv naar een taal schooltje daar en na corresponderen was dat oke. Maar ineens ging het gerucht de ronde dat beste K ineens via school naar Japan ging zonder mij iets te laten weten. Dus ik aan haar vragen hoe zit het meid? En zij zegt dat haar ouders haar gedwongen hadden enz enz en toen begon ze te huilen en ging ze direct haar reis via school afzeggen.
Voor deze reis waren nl 4 plekken dus we wilden ons hier niet voor opgeven omdat er misschien niet de kans voor ons beide zou zijn.

Dus we zouden een appartement huren in Japan met z'n tweeën maar er kwam maar niets van en ze stelde het uit en ineens kwam ik een dag naar school en m'n vrienden keken me eens aan en zeiden maar niets. We zouden die avond met z'n allen vieren dat we nog op school zaten met de docenten erbij enz. Maar ik ging naar de bieb en toen zaten er nog vrienden van me. Zegt een vriendin ineens van joh, hoe kwaad was je wel niet toen je hoorde dat K toch met school mee gaat naar Japan? En ik meteen waar heb je het over?
Dus ze kijkt me aan en zegt je weet toch dat K niet meer met jou gaat? Dus ik ren kwaad naar beneden en ik zie haar en zeg goh, K! Wat hoor ik nu? Ga je toch met school mee? En wanneer dacht je me dit te laten weten? Of vond je het prima dat iemand anders mij moet zeggen dat jij niet meegaat?
En ze zei niets.
Ik weer wat ben jij een laffaard zeg. En toen flipte ze uit en zei dat het mijn schuld was want ik regelde niet genoeg en was niet te vertrouwen volgens haar ouders(???) en toen had ik zoiets van wtf, ga je ook nog mee naar het feest terwijl je weet dat de hele school achter mij staat? En het enige wat ze op het feest gezegd had was 'wil je mijn ijstee hebben?' toen ik zei dat ik dorst had. Want ja ze ging aan dezelfde!!! tafel zitten, twee stoelen verder.
Maar goed, dat ging me echt even veel te ver. Dus ik ben huilend naar de docent die haar **** regelde gerend en heb gezegd hoe ze me achter mijn rug om aan de kant gezet had en dat ik nu geen appartement meer had want dat mocht alleen per twee man en toen heeft deze geweldige man mij een super gast gezin geregeld. De groep waar K mee ging had ik alles verteld en deze waren ook niet aardig tegen haar heb ik gehoord want ze is de hele maand lekker alleen daar geweest want niemand wilde haar mee hebben.
En het beste? Ik heb een super tijd gehad daar zonder haar. Ik heb veel geleerd omdat ik alleen was en heb nog 2 weken met een andere klasgenoot afgesproken daar en wie kwam ik in hartje Tokyo tegen? Precies, K in d'r uppie.

Ik weet dat het kinderachtig was te stoken maar K verdiende het. Ze verstopte zich achter haar ouders, durfde niet eens mij een reden te geven alleen omdat het zo makkelijker voor haar was. De reis was 'beter' als het door docenten geregeld was enz. Ik mocht ook ff fijn die school in Japan gaan laten weten dat een van ons niet kwam want dat deed ze ook niet zelf en ik stond daar ook voor schut daardoor. Wat een naaistreek, echt waar. Zoiets zou ik nooit bij een vriendin doen! En daarom ben ik nu extreem selectief met wie ik nog omga want als je dagelijks met een goede vriendin leuke dingen doet, allerlei geheimen deelt enz en ze je zo laat vallen?

Lang verhaal :+

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:36

Vele kleine dingetjes hier..

van kleuterschool t/m groep 7 zwaar gepest, ben er behoorlijk depressief over geweest en een behoorlijk minderwaardigheidscomplex aan overgehouden..

groep 8 in België gedaan en daar ga ik nu ook verder. Ik zat toen op 't Stekske in Lommel, van die busramp.. Heb toen ook echt ongelofelijk veel gehuild, ik kende die kinderen en de 2 leerkrachten..

Mijn beste vriendin die me van het een op het andere moment kei- en keihard liet vallen omdat het zogenaamd nooit klikte tussen ons.. maar ik was wel altijd goed genoeg om haar problemen op te lossen..

Had een paar jaar geleden mijn eerste verzorgpony'tje, een arabiertje die een hekel had aan andere paarden (behalve haar dochter) en makkelijk beet. Alleen heeft ze mij nooit gebeten en was ze heel lief voor me, al was ze ongelofelijk ondeugend met rijden enzo. Ik was zo dol op die pony, heb dr ook iets van 2/3 jaar voor gezorgd. Alleen begon ik op een gegeven moment alles fout te doen.. Uiteindelijk ben ik er na 2 jaar door de staleigenaar (stond op een pension) uitgegooid omdat ze geen kinderen op dr erf wilde.. Ik liep daar dus al 2 jaar rond en nooit had ze er problemen mee.. Heb toen ook zo ongelofelijk veel verdriet gehad.. maar ik kon me niet echt verdedigen, was iets van 8 jaar..

Heb nu een jonge Fries die ik aan het opleiden ben, ze staat bij iemand privé waar ik het, godzijdank, ongelofelijk goed mee kan vinden en die ook heel blij is dat ik op zijn paarden rijd. Ik kus de grond waar hij op loopt, hij doet ongelofelijk veel voor me en ik zou ook alles doen voor hem. Maar er blijft wel altijd een stemmetje in mijn hoofd zeuren ''geniet er nu van, dadelijk moet je ook weer ineens weg..'' das wel balen. Maar ik hoop dat het daar nooit toe komt!

Ik heb niet zoveel meegemaakt, als je hier ziet wat sommige mensen meemaken..
Sterkte allemaal! *virtual hug* :')