Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperAssie schreef:Ik ben nooit populair geweest op school, maar ik had één goede vriendin, dat was toendertijd mijn beste vriendin. Nu niet meer echt.
Zij had dus nog een vriendin die er niet tegen kon dat ik M. inpikte. Zij maakte me toen met haar vriendengroepje zo het leven zuur, verspreidden leugens over mij, wachtten me op etc, dat ik de rest van het schooljaar en het halve jaar daarna mijn pauzes op de toiletten doorbracht, na school wachtte tot iedereen uit school was en voor school nog maar net op tijd aankwam zodat ik hun maar niet hoefde te zien.
Verder ben ik ook heel erg gekwetst door M. Zij was echt mijn beste vriendin, was 4 tot 5 jaar lang alles wat ik had, maar ze heeft me laten vallen toen ze een vriend kreeg. Het was altijd vriend dit en vriend dat.
Ik heb daar heel lang mee gezeten, en toen het uit ging tussen hun was ze opeens mijn vriendin weer, tot ze dus een nieuwe vriend kreeg. Ik heb beiden gewaarschuwd, maar zonder resultaat. Ze is voor mij nu niets meer dan een kennis, helaas.
Oh en voor ik het vergeet:
Ik heb een half jaar lang bijna ieder dag voor iemands pony gezorgd, hem gereden en aandacht gegeven, tijd in hem gestoken en vooral ook heel veel geld, zodat ZIJ er weer op zou kunnen gaan rijden, maar ik word gewoon uitgekotst als ondankbaar wicht en dan komt er opeens een andere meid die met alle eer gaat strijken na al die tijd en geld die ik in die pony heb gestoken.
!