Ghostattack schreef:Aanschouw Sphynx, een paardje van 1.85mZelfs met krukje kost het nog moeite om erop te klimmen
![]()
[ Afbeelding ]
haha, zo groot is het voltige paard waar ik afentoe op gaat ook. spring er nu zo op
met me 1,57 Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Aanschouw Sphynx, een paardje van 1.85mZelfs met krukje kost het nog moeite om erop te klimmen
![]()
[ Afbeelding ]
met me 1,57
*aan de houding word gewerkt*
unihorses schreef:Ghostattack schreef:Aanschouw Sphynx, een paardje van 1.85mZelfs met krukje kost het nog moeite om erop te klimmen
![]()
[ Afbeelding ]
haha, zo groot is het voltige paard waar ik afentoe op gaat ook. spring er nu zo opmet me 1,57
Sunneva schreef:Ik ben 1.60 en uitgegroeid.
Ik blijf inderdaad ook gewoon bij de pony's. Zie er nu al tegenopmdat ik over een jaartje bij de paarden moet starten en dan toch een beter een paard kan hebben.
Of starten jullie met pony's in de paarden?
En waar halen jullie je laarzen? Ik moet kinderjaren voor de lengte maar dan passen de kuiten weer niet fijn...
Sunneva schreef:Ja heb ik nu dus ook! Lekker jodphurs maat 37 en chaps van Ariat small. Heb wel toen de eerste paar weken met kloppende kuiten rondgelopen :p
Mooie pony trouwens Nicole!

Varekaj schreef:Ik denk, als ik ooit nog een paard bijkoop, dat ik ga voor een leuke D-pony voor de sport. Of opnieuw voor een kruising tinker x haflinger, zo heb ik er nu ook eentje staan. Lekker stevig en 1m40 hoog. Ideaal voor mijn korte pootje
Mijn hengst was altijd geschat op 1m55 à 1m60. Helaas voor mij is hij intussen de 1m65 toch voorbij gegaan, al hoop ik dat hij nu wel stopt met groeien (hij is bijna 5 en laatbloeier). Opstappen zonder krukje is best moeilijk, ook omdat ik aan mijn rechterbeen met een kleine beperking zit. Afzetten om erop te huppen is niet zo makkelijk.
Sunneva schreef:Wordt dat dan mooi unihorses? Als het net verkeerd gebeurd is het zonde van de dure laarzen...
Zadelmaten zijn ook zo iets. Ik heb 16-16,5... Daar kan je bijna geen fijne zadels in vinden.
unihorses schreef:Sunneva schreef:Wordt dat dan mooi unihorses? Als het net verkeerd gebeurd is het zonde van de dure laarzen...
Zadelmaten zijn ook zo iets. Ik heb 16-16,5... Daar kan je bijna geen fijne zadels in vinden.
jahoor, als die weet wat die doet![]()
zadelmaten tja..... heb altijd een zadel 18 inch gehad....
nu heb ik een 17,5 en vind me al opgesloten zitten

Varekaj schreef:[ Afbeelding ]
Dit is een foto van afgelopen winter, ergens eind januari denk ik. Hij heeft een nierprobleem gehad, is fiks afgevallen daardoor. Nu is het ongeveer onder controle. Hij is nog steeds magerder dan op dit beeld, maar wel gespierder. Halfweg juli krijgt hij zijn 2e prik, hij wordt chemisch gecastreerd. Ik schatte hem zelf altijd op 1m62, volgens mijn nieuwe stalbaas (ik sta nu ergens anders) zit hij makkelijk rond 1m68.
Heb er 2x op gereden om hem wat beweging te geven, vond ie helemaal geweldig

)