Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipo schreef:meter plaatsen kost best een aardig bedrag, maar verdient zich echt wel terug in deze situatie.
wendyenbram schreef:Tja ik heb zeker door dat ze beide profiteren. Echter Wat kan ik doen? ik heb al veel gedaan wat hier in het topic voor bij komt de gasmeter wordt geplaatst deze of volgende week. Ik kan wel als een briesende leeuw hier tekeer gaan, Maar wat bereik ik daar mee? Ja ik BAAL dat mijn man akkoord gegaan is met het bedrag volgende maand betalen. Ik had het NU gewild. Omdat je nu nog weer 4 wkn zit af te wachten.
Zelf heb ik al tegen zwager gezegd dat WIJ in november wanneer de eindafrekening komt niet bij gaan betalen, Of alleen de prijs wat normaal is. En dat is voor ons weinig, omdat we de hele winter hout gestookt hebben. En dat mijn zwager dus nu alvast mag gaan sparen voor een fikse gaseindafrekening.
Ik betaal alleen wat "normaal" is voor een vrijstaand huis met een gezin met 4 kinderen. Alles wat daarboven komt is voor hun.
bigone schreef:wendyenbram schreef:Tja ik heb zeker door dat ze beide profiteren. Echter Wat kan ik doen? ik heb al veel gedaan wat hier in het topic voor bij komt de gasmeter wordt geplaatst deze of volgende week. Ik kan wel als een briesende leeuw hier tekeer gaan, Maar wat bereik ik daar mee? Ja ik BAAL dat mijn man akkoord gegaan is met het bedrag volgende maand betalen. Ik had het NU gewild. Omdat je nu nog weer 4 wkn zit af te wachten.
Zelf heb ik al tegen zwager gezegd dat WIJ in november wanneer de eindafrekening komt niet bij gaan betalen, Of alleen de prijs wat normaal is. En dat is voor ons weinig, omdat we de hele winter hout gestookt hebben. En dat mijn zwager dus nu alvast mag gaan sparen voor een fikse gaseindafrekening.
Ik betaal alleen wat "normaal" is voor een vrijstaand huis met een gezin met 4 kinderen. Alles wat daarboven komt is voor hun.
Normaal is dan ong. 200 euro per maand, gas EN electra.
Konstantine schreef:Ik begrijp het als je geen kwaad bloed wilt zetten bij (schoon)familie, TS, maar is dat tuinhuis eigenlijk wel geschikt voor permanente bewoning? Mag dat wel?
Anders zou ik mijn waardeloze lapzwans van een zwager ook mooi even een oor aannaaien, dan maar geen lieve vrede. Jullie worden ook van alle kanten genaaid, de t*ring ermee!