Vivian__ schreef:Ts, waar maak je je nu precies druk om? Die auto blijft daar toch geen weken staan
Hij is al weg zelfs
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt, waar je je als mens wel niet druk om kan maken
Lisa_H schreef:We hebben in ieder geval deze mevrouw gevraagd of ze alsjeblieft niet meer de auto bij ons voor de deur zou willen parkeren en ze zei er rekening mee te houden, dus ik ga er vanuit dat het goed komt. En verder moeten we inderdaad even kijken hoe of wat, ik neem maandag sowieso contact op met de gemeente om het een en ander na te vragen en te regelen.
chanel1985 schreef:Is het in nederland dan toegestaan om voor iemand's oprit te staan?
In België allesinds niet, hier kan je als je van je oprit wilt en er staat een auto voor zelfs de politie bellen en die slepen die dan weg.
chanel1985 schreef:t is niet omdat de gemeente een fout maakt, dat je dan daar moet gaan staan vind ik.
Niet voor je eigen oprit mogen staan? heb ik nooit geleerd, maar misschien anders in Nederland, beetje onlogisch.
Bv ik heb voor mijn garage met oprit betaald toen ik hier ging wonen (samen gekocht met mijn appartement) t zou nogal belachelijk zijn als ik niet mag staan voor mijn eigen oprit die ik zelf betaald heb.
Goof schreef:Jeetje TS, als jij je auto daarnaast neerzet is het echt maar 3 meter verder lopen met de boodschappen, kom op.
Handig is het niet nee, hier staan ze ook voor mijn deur met als resultaat dat ik wel eens ergens anders sta. Dikke pech, dan maar iets verder lopen.
mooney1 schreef:chanel1985 schreef:t is niet omdat de gemeente een fout maakt, dat je dan daar moet gaan staan vind ik.
Niet voor je eigen oprit mogen staan? heb ik nooit geleerd, maar misschien anders in Nederland, beetje onlogisch.
Bv ik heb voor mijn garage met oprit betaald toen ik hier ging wonen (samen gekocht met mijn appartement) t zou nogal belachelijk zijn als ik niet mag staan voor mijn eigen oprit die ik zelf betaald heb.
en toch is het zo, erg onlogisch ja
chanel1985 schreef:t is niet omdat de gemeente een fout maakt, dat je dan daar moet gaan staan vind ik.
mooney1 schreef:chanel1985 schreef:t is niet omdat de gemeente een fout maakt, dat je dan daar moet gaan staan vind ik.
en toch is het zo, erg onlogisch ja
Tigra_ schreef:chanel1985 schreef:t is niet omdat de gemeente een fout maakt, dat je dan daar moet gaan staan vind ik.
Als ik ergens voor het eerst kom ga ik niet rond lopen kijken of ik niet toevallig voor een oprit sta, ik ga er vanuit dat een parkeervak er ligt om te parkeren en niet om er naar te kijken. Daarbij als alles vol staat zet ik hem zeker daar weg moet hem ergens laten. Zeker als er geen auto staat kan het ook zo zijn dat het gewoon een verhard stuk is en niet gebruikt word als oprit voor de auto.
Poiuytrewq schreef:zolang het jouw terrein niet is heb je weinig te zeggen denk ik zomaar.
edit.. weer eens verkeerd gelezen, als het geen 'officieel' parkeervak is zou ik inderdaad gewoon de gemeente bellen.
.
)
.