Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wijdeweide schreef:helemaal met knetterhard eens! Gewoon drinken wat je lekker vindt...Ik heb wel eens jaren geleden (nu 43 dus durf `t niet meer) wel eens op de bar gedanst met chocomelk en een rietje erin!
.
) .
. Ook als het een of ander belangrijk feestje is waar iedereen champagne of cava drinkt. Ik zie niet in waarom ik dat zou moeten drinken terwijl ik het echt ronduit vies vind gewoon om er bij te horen. Heb ik een keer gedaan omdat ik niet goed nee durfde zeggen toen en een dik uur gedaan op een klein glaasje terwijl ik reuzedorst had. Kreeg het gewoon écht niet binnen
.
Maar het went wel, en mixjes (vooral al de zoete troep) lust ik nu wel. Alleen wijn en bier gaat er nog steeds niet in... Maar dat typische alcoholsmaakje proef ik nu niet meer, denk dat dat een hoop uitmaakt.
Ben blij dat ik het niet meer in grote hoeveelheden lust, lekker los kunnen gaan zonder alcohol lukt ook prima, je kan nog verantwoord autorijden én je weet je de gehele avond nog te herinneren!

uiteindelijk ben je blij dat je jezelf gebleven bent en kom je erachter dat je echt niet de enige bent
). Maar als je het niet lust zou ik dat eerder positief vinden dan het proberen te leren drinken hoor.
Als mensen je er niet tof voor vinden zijn het toch niet het soort mensen dat de moeite waard is

(Maarja, ik ben ook iemand die in de kroeg op zaterdagavond gewoon thee kan bestellen als ik er zin in heb
) ginger18 schreef:Want vaak gaan mensen toch zeuren dat ik ook moet drinken.
.