Ik hoor wel vaker van die horrorverhalen over verschrikkelijke schoonouders. Wat dat betreft heb ik geluk gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(ze trekken verdorie vaker zijn partij dan de mijne
, moet ook niet gekker worden! stelletje overlopers
)
) Nu gaat ie naar school, en voelen we ons soms bezwaard als hij niet komt omdat het niet hoeft haha.
Tevens achteraf ook veel leuker daar !
Ik voelde mij gelijk op mijn plek daar. 
Altijd lachen als vriendlief en schoonbroer daar weer eens de draak mee steken, maar ik heb ook grootste lol soms met zijn ouders. Dan beweert hij dat hij niet dronken was na een avondje stappen. Ik ben altijd Bob, dus soms doe ik dan wel eens een keer met hen mee

heb ik nu één keer maar kort gezien.
Zijn moeder had hij geen contact mee, maar dit is later gekomen. Moeder en stiefvader zijn ook ontzettend warme en vriendelijke mensen en ik kwam er al over de vloer voordat ze überhaupt in contact kwamen met desbetreffende jongen!
(Hij zat toentertijd in de gevangenis, ik was jong en naïef.
)
lieveli schreef:Ik lees toch vooral dingen met schoonmoeders, die hebben het vast moeilijk als een andere vrouw belangrijk wordt in het leven van hun zoon...

Narnia schreef:lieveli schreef:Ik lees toch vooral dingen met schoonmoeders, die hebben het vast moeilijk als een andere vrouw belangrijk wordt in het leven van hun zoon...
Sommige zonen zijn ook echte mamaskindjes hoor...
Je herkent ze doordat ze vaak zeggen "mijn moeder........."
Die navelstreng is nooit goed doorgeknipt....Meeste moeders maken van hun zonen ook verwende kerels, en dan maar klagen over wasgoed wat niet in de wasmand beland..vind je het gek...jij hebt als moeder zijnde de macht om je zoon te leren dat de was niet uit zichzelf in de wasmand of wasmachine kruipt en dat eten niet vanzelf op het bord verschijnt....Maak je zonen volwassen dames, leer hen om de was te doen en dergelijke!
. Ik snap wel waarom ze zo zijn nml.
We zien en horen hen toch nooit.
.