Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:43

Euhm de kat die altijd in het wasbakje op de wc komt liggen, de hond die naast mij komt zitten en wacht tot ik gedaan heb.. Ja hij krijgt deuren open dus kan het niet voorkomen :')
Deuren in openbare toiletten opentrekken en er toevallig iemand nog op zit.
Op school zijn er zelfs die vragen aan een vriendin of ze de handblazer willen opzetten als ze moeten...

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:43

Hier wordt ook altijd met elkaar gepraat als de een of de ander op de wc zit.
Is toch n moment van rust he :D
De hond gaat ook altijd mee op de wc met mij. Blijft dan ook keurig staan of zitten tot dat de deur weer van het slot gaat... als ik haar vergeet, staat ze te piepen voor een gesloten deur haha!

Ik heb nog wel een hilarisch wc moment (hoop niet dat dit m'n verdere reputatie schaadt :P)
Ik was een keer met twee vriendinnen op de terugweg van Barcelona naar huis. We moesten nodig en gingen op het vliegveld nog naar de wc. Toen we die wc ingingen, waren we alleen met z'n drieën.
Ik moest een scheet laten, dus dat deed ik maar die viel iets harder uit dan verwacht... dus ik riep in de waan alleen met vriendinnen te zijn keihard vanuit mijn wc: SORRYYYY!!
Ik hoorde ze al keihard lachen, stap ik die wc uit... staat daar een groep van zo'n 20 Nederlanders van een of andere excursie...
Tja... die moesten ook erg lachen natuurlijk :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:46

Cayenne schreef:
Wat een topic :+

Ik ben jaren geleden op m'n werk eens vergeten de deur op slot te doen. Die werd toen dus heel enthousiast door een collega open getrokken :')

Had ik ook, bij een van mijn eerste baantjes... alleen was het in mijn geval de directeur :))

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:24

Mijn moeder heeft vorig jaar ook een héél erg wc-moment gehad, ik schiet nu nog in de lach als ik eraan denk. Ze voelde zich niet goed (ze had de avond ervoor wel wat gedronken maar ze vond dat het niet te veel was om een kater te hebben) en moest braken.

Nu moet je weten dat mijn moeder een gebit heeft van haar 21ste, ze heeft enkel nog een paar kiezen, de rest is een gebit.
Ze moest zo erg braken dat ze voortdurend het toilet doorspoelde (vooral ook voor de geur die niet aangenaam is als je met je neus in de pot hangt). Er zat toen bezoek (familie) thuis, en plots hoorden we een gil en komt mijn moeder hysterisch huilend en schreeuwend de woonkamer binnen gerend: "Ik ben mijn tanden kwijt!!!!"
Was haar gebit uit haar mond gevallen en heeft ze die gelijk doorgespoeld door het toilet.

Mijn moeder is kleuterjuf, en tanden zijn dan écht wel nodig :Y) Ze heeft bijgevolg 2 weken ziekenverlof moeten nemen omdat ze 2 weken moest wachten op haar nieuw gebit, en ze heeft zich 2 weken opgesloten in huis.
Er wordt wel nog heel erg om gelachen, gelukkig kan ze er (achteraf) zelf ook nog om lachen :D

Daenerys

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:42

Ooooh dat is heel erg :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:57

Wat een verhalen, heb al echt een paar keer in een stuip gelegen hahaha! :')

Ik was eens met een busreis mee en er waren een paar mensen die naar de wc moesten (waaronder ik) dus wij langs de weg gestopt (midden in het bos) en met z'n allen een veld ingelopen... Ik ga zitten... Midden op een brandnetel.. Aaaargh.. #)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:00

Ohhh ik herinner me er een! Dit is wel mijn raarste denk ik! In de badkamer hebben we een dakraam.. Boven de wc. Staan geen flats hier dus niemand kan naar binnen kijken.
Buren waren echter aan het verbouwen, dus op een goede dag hoor ik allemaal rare geluiden en ik dacht nog 'lijkt wel of iemand over het dak loopt.' Het nare moment als je vervolgens op de wc zit, omhoog kijkt, en iemand ziet terug kijken! :oo snel de luxaflex dicht gedaan. Bleek dat ze ook aan het dak van de buren bezig waren. Onze huizen leunen tegen elkaar aan (best raar want de een kan dus nooit gesloopt worden zonder de ander te slopen) dus waren ze via ons dak hun dak op gegaan.

We hebben toen weken allemaal rare gordijn systemen moeten hanteren omdat de luxaflex niet volledig sluit (ja god heb je ook helemaal niet nodig als niemand naar binnen kan kijken normaal :P).

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:03

Mijn kat gaat meestal mee naar de wc om op schoot te komen liggen, als hij vind dat hij nu echt aandacht moet hebben gaat hij ook voor de wcdeur miauwen.

Als ik een enge film heb gekeken gaat er altijd iemand met me mee het hokje in. Ik zit ook rustig te telefoneren op de wc. Ik ben geen preutse plasser. Ook al vaak de deur open getrokken dat er iemand op zat.

Ik heb nog nooit mijn telefoon in de wc laten vallen. Mijn vader heeft wel een keer op zijn werk zijn stropdas doorgespoeld :')

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:06

Ik ben een keer dronken met mijn hoofd zowat in de wc in slaapgevallen.....al was de wc schoon vind ik het nu nog vies haha

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:06

Mijn katten komen altijd in de badkamer naast de toiletpot zitten als ik zit te plassen.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:15

ik heb weleens gehad dat ik de deur opslot deed (restaurant oid) en dan hem niet meer openkrijg.... blijkt dat ik de verkeerde kant op draai hahaha :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:25

Oh ik weet er ook nog eentje van mijn moeder! Moet er nog om lachen als ik eraan terug denk :')

Onze wc beneden was verstopt (echt al 10 jaar geleden was dit), en mijn oom was wel handig dus mijn oom en tante kwamen om te helpen. Op een gegeven moment stond mijn moeder in de wc en mijn oom bij de hoofdkraan (geloof ik) om deze open te zetten zodat alles doorgespoeld kon worden. Hij riep dus dat mijn moeder de deksel op de wc moest houden omdat hij er druk op ging zetten met het water, maar mijn moeder hoorde dat niet en hing met haar hoofd boven de wc om te kijken of er al iets gebeurde...
'T volgende wat ik me herinnerde was mijn tante die huilend van de lach op handen en voeten het halletje kwam uitgekropen, en vervolgens het hoofd van mijn moeder, letterlijk onder de oliebol :') :')

De wc was daarna wel weer goed :+
Laatst bijgewerkt door Aranel op 13-06-13 17:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:25

Ik had haast, moest nodig plassen maar had mijn broek nog niet open.
Dus ik vlieg de wc in, sta voor de wcpot met m'n benen tegen elkaar geperst voorover gebukt terwijl ik m'n broek losmaak. En opeens moet ik niesen! Doordat ik voorover gebukt stond knalde ik door de nies zo tegen de muur aan met m'n hoofd :') en piste ik bijna alsnog in mijn broek! Heb daarna echt keihard gelachen, moet er dom uit hebben gezien!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:27

De toiletbril ging draaien toen ik erop zat :') (zo'n automatisch schoonmaaksysteem die alleen een mankement had :') ) kreng spoelde ook door tijdens het plassen; spetterde lekker :=

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:55

Wat een grappige verhalen hier ! _O-

Mij hebben ze ooit, toen ik 2 (?) was in het toilet gevonden. := Ze waren me kwijt en ik stond in het toilet, vraag me niet hoe ik op dat idee ooit ben gekomen ! :')

Ook was ik in Frankrijk vroeger eens zo hard aan het wenen opdat ik nodig naar het toilet moest, maar no way dat ik op die franse gaten ging ! :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:58

Ja die Franse hurktoiletten zijn eng; wist ik veel dat die dingen waarop je staat ook onder water kwamen :oo

Alles nat :')

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:02

o jongens wat een geweldig topic!
Mijn ergste wc moment weet ik nog als de dag van gister! we gingen op vakantie (jaar of 10 terug) en we rede door frankrijk, maar ik moest heel nodig plassen en er waren natuurlijk alleen maar hurk wc's.. Maarhe raad een, dat kan ik niet! ik deed letterlijk alles uit in de hoop dat het 'droog' bleef. Mama hielt me vast en ik kon dan gaan plassen.. Nou dat werd wat, ik moest op een gegeven moment zo hard laggen dat ik mn hele moeder heb ondergepist! :D Geweldig!

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:08

vuurneon schreef:
Ja die Franse hurktoiletten zijn eng; wist ik veel dat die dingen waarop je staat ook onder water kwamen :oo

Alles nat :')

Is dat dan zo? >;)
Ik heb tot op de dag van vandaag geweigerd daar op te gaan ! :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:12

Ja, die zijn hygiënisch (als men tenminste niet naast die 'wasbak' piest...) en dan spoelt ie die hele 'wasbak' dus ik spoelde door met de broek op mijn enkels. Stom, heel erg stom :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:25

Dioxide schreef:
Ik denk dat Nien er meer op doelt dat ik, enorme ransbal en niet de flauwste, bang geweest moet zijn voor een wc pot ;)

@Heidy_wilco: wat voor tekenfilms keek jij joh? :+ Ik kan me niet herinneren dat er enge wc potten in tekenfilms voorkwamen hihi.

Jorien.. jij kent me te goed.. :p

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:25

Oh ja wc's in Thailand! Gaten in de grond die je niet door kunt spoelen, nergens wc papier en ranzige emmertjes naast de wc.. Drama! Maar ook laatst in Nederland op een station. Ik doe de deur open, ligt er een perfecte nette drol in de wc met een flinke schimmellaag erover.. Die lag er vast al langer dan een dag...

maris76Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:29

Lichtelijk tipsy 's avonds op een festival naar de dixie gaan en dan een kwartier lang zoeken naar het lichtknopje...totdat iemand zegt dat dixie's geen licht hebben. Daarna hetzelfde verhaal maar dan met de doorspoelknop.... :o Tja, die hebben dixie's ook al niet.

Kan tegenwoordig niet meer naar een dixie zonder dat ik daar nog aan terug denk.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:30

En genant of niet.. maar ik zit nu op de wc te bokken..:)

maris76Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:32

Je bent vast niet de enige...

Al iemand z'n i-pad in de plee laten vallen?

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:45

Ik heb een keer gehad in Walibi geloof ik, waar de sloten met haakjes in een gaatje gaan, dat ik mn tampon aan het verwisselen was en er dus heel charmant bijzat toen ineens een vrouw keihard de deur opentrok, haakje vloog er gewoon uit! Oh wat heb ik me geschaamd, verschrikkelijk! :')