Butterfly schreef:Wow, had niet verwacht dat er zoveel mensen hetzelfde hadden meegemaakt!
ik was 17, zou 1,5 maand later 18 worden. Mijn zusje 15, en werd 16 dagen later 16. De tweede dag van mijn zomervakantie werd ik wakker van mijn vader die mijn moeder probeerde wakker te maken, toen wist ik dat het mis was. Onze huisarts denkt ook dat ze een hartstilstand gehad heeft.
Wat heel bijzonder (om het maar te omschrijven) was, was dat ik de maanden voor haar overlijden heel erg bezig was met hoe ik zou reageren als ze was overleden. Er was ook totaal geen aanleiding voor die gedachten, maar ik had ze wel. De plaats waar ze begraven is, is ook hetzelfde als hoe ik het in mijn hoofd voor me zag.
Daarna ben ik wel een tijd heel bang geweest dat ik dezelfde gedachten zou krijgen over mijn zusje of mijn vader, maar gelukkig niet! Heb ook pas later vertelt dat ik die gedachten gehad had, en ook 's ochtends rond een uur of 10 ging kijken of ze nog wel echt sliep.
Dat hadden wij met m'n moeder, paar maanden voor haar overlijden zaten we te vertellen hoe onze begrafenissen eruit moesten zijn.
Welke kist/bloemen en muziek.
Ze heeft zelfs nog een extra begrafenis verzekering afgesloten..
Terwijl ze toen nog 'kern' gezond was..