Een anonieme roos en kaart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:09

Vereentjex schreef:
Daaphh schreef:
Ik ga even paardrijden om men gedachten te verzetten

das altijd goed!, vraag je paardje maar wat hij/zij er van vind :P

Het paard heb je al, maar misschien binnenkort de prins nu ook ! :+

huppeltje

Re: Een anonieme roos en kaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:14

Hmmm vreemde snuiter!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:17

Snap niet helemaal waarom het als "creepy en stalken" beoordeeld wordt.

Iedereen kwakt van alles over zichzelf en zijn of haar privéleven op internet, met foto's en weet ik veel wat voor onzin allemaal en als deze jongen gewoon een kaart en een roos stuurt (of langsbrengt) dan is het "creepy"?????

Zo bijzonder ingewikkeld is het niet om een adres te achterhalen hoor.

Wat een onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:19

Het is toch hartstikke lief? Begrijp wel dat mannen niks van vrouwen snappen! Het is ook nooit goed :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:23

Het idee is natuurlijk wel leuk, en een FB berichtje vind ik ook niet echt romantisch. Maar het feit dat hij meer weet dan TS weet is natuurlijk ook niet echt geruststellend

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:26

Nayomie schreef:
Het idee is natuurlijk wel leuk, en een FB berichtje vind ik ook niet echt romantisch. Maar het feit dat hij meer weet dan TS weet is natuurlijk ook niet echt geruststellend

het is een beetje dubbel denk ik, en ik denk dat Ts dat ook vind, super romantisch & beetje apart tegelijkertijd....want ja je verwacht niet dat er zomaar een roos voor je deur ligt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:27

[***] schreef:

Iedereen kwakt van alles over zichzelf en zijn of haar privéleven op internet, met foto's en weet ik veel wat voor onzin allemaal en als deze jongen gewoon een kaart en een roos stuurt (of langsbrengt) dan is het "creepy"?????

Wat een onzin.

Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet! Het is geen internetdate waar je al een tijd mee hebt gemaild. Het is iemand die ze in feite niet kent. Ik zou dat creepy vinden.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:29

hahah wat super grappig :P
Hij heeft in iedergeval al wel veel moeite voor je gedaan. Een gedicht gemaakt en zijn naam erin verwerkt, een roos en kaart gekocht en ook nog eens je adres opgezocht :+

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:30

Haha, ik zou het wel een beetje awkward vinden om zoiets te ontvangen, maar aan de andere kant, die jongen denkt natuurlijk dat hij heel romantisch bezig is. Hij zal zelf wss nooit denken dat je hem als een stalker ziet.. Zo zijn jongens niet.
En over het adres: je hoeft maar voor en achternaam in te tikken bij google en je komt er zo achter hoor! Misschien weet hij ook je woonplaats (bv. Amsterdam, Den Haag, Arnhem etc of waar je ook woont) en dan wordt het nog veel makkelijker! Onderschat het internet niet :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:33

lieveli schreef:
[***] schreef:

Wat een onzin.

Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet! Het is geen internetdate waar je al een tijd mee hebt gemaild. Het is iemand die ze in feite niet kent. Ik zou dat creepy vinden.

Jij wel. Ik niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:36

Ik praat toch vanuit mezelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 13:14

lieveli schreef:
Ik praat toch vanuit mezelf?

Ik toch ook? Zeg volgens mij nergens dat je dat niet doet. We zijn het eens dat we het oneens zijn volgens mij.

Ik vind de reacties gewoon overdreven. De jongen wordt beschuldigt van stalken, omdat hij haar adres heeft? En ze hebben nog niet eens gemaild met elkaar? Ik vind dat gewoon niet zo spannend en creepy. Ik geef alleen maar aan, dat ik het niet zo bijzonder vind, dat hij haar adres heeft.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:10

Wat moet hij dan doen lieveli? Eerst een paar dagen via fb praten en dan een kaart sturen?! Niks mis mee om een onbekende te contacten. En op deze manier nog veel liever ook!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:22

Je kunt er wel een vraagteken én uitroepteken achter zetten, maar ik blijf het creepy vinden. Wat is er mis mee om via fb een date te vragen? Mijn adres én telefoonnummer zijn privé, als iemand dat wil weten dan moeten ze het aan mij vragen. En niet via via zoeken.

Ik sta dus ook niet in het telefoonboek.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:25

Het vraagteken en de uitroepteken zijn dan ook niet om het jou minder creepy te laten vinden. Ik zou het in ieder geval veel meer kunnen waarderen als een gozer dit voor mij zou doen ipv het afgezaagde facebook.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:30

Geryon schreef:
Wat moet hij dan doen lieveli? Eerst een paar dagen via fb praten en dan een kaart sturen?! Niks mis mee om een onbekende te contacten. En op deze manier nog veel liever ook!!

Liever?
Ik vind het maar scary als iemand op eigen houtje uitzoekt waar ik woon en daar naar toe komt.
Van zulke mensen en zulke verrassingen zou ik echt niet gediend zijn. Dan maar een berichtje via FB.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:34

Hij deed zich wel moeite, vind het best schattig, misschien heeft die voor die op toneel kwam eens gekeken naar jullie stuk en leek jij hem wel een leuke spontane gezellige meid, maar durfde die je niet aan te spreken?

Had de toneelschool je adres ivm lidmaatschap od?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:37

Geryon schreef:
Het vraagteken en de uitroepteken zijn dan ook niet om het jou minder creepy te laten vinden. Ik zou het in ieder geval veel meer kunnen waarderen als een gozer dit voor mij zou doen ipv het afgezaagde facebook.

Oh. Dan snap ik niet waar die leestekens dan wel voor waren...

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:45

Ik volg dit even , ben benieuwd wat je gaat doen TS!

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:01

Ik vind er niks creepy's aan.
Het is toch juist heel lief! Vroeger ging het toch ook zo, ik neem aan dat ze toen geen contact gingen op nemen via facebook. Want dat was er niet _O-

Zal ik eens wat sterkers vertellen.
Mijn vader heeft motor les genomen. Hij heeft ook zo een kaartje in zijn bus gehad met een tekst, je kent me niet, maar ik heb je gezien met motorles blablabla ik heb ook motorles blabla iets in die richting.
Guess what, ze zijn getrouwd en hebben een kind.

Snap niet waarom dat nou per se creepy moet zijn.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:02

En ik vind het super knap dat hij het op deze manier gedaan heeft dan een 'berichtje op facebook'. Dit vergt toch veel meer moed.

Wat Daphne ermee doet moet ze zelf weten haha, is hij niet leuk dan kan ik hem ook niet helpen. :') Maar vind niet dat we hem moeten afkeuren op het feit dat hij een kaartje en een roos heeft gestuurd :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:07

lieveli schreef:
Je kunt er wel een vraagteken én uitroepteken achter zetten, maar ik blijf het creepy vinden. Wat is er mis mee om via fb een date te vragen? Mijn adres én telefoonnummer zijn privé, als iemand dat wil weten dan moeten ze het aan mij vragen. En niet via via zoeken.

Je hoeft niet in het telefoonboek te staan om makkelijk te traceren te zijn. ;)
Wat maak jij toch altijd van alles een drama zeg, betrek het niet allemaal zo op jezelf, het gaat om de TS!

Ben benieuwd wat ze nu gaat doen.
Misschien is het wel een hele knappe jongen?
Al betwijfel ik het, uit haar reacties opmakende. :+

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:09

Haha BarbaLala dat denk ik ook _O-
Ik wil wel eens zijn facebook zien haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:11

BarbaLala schreef:
lieveli schreef:

Je hoeft niet in het telefoonboek te staan om makkelijk te traceren te zijn. ;)
Wat maak jij toch altijd van alles een drama zeg, betrek het niet allemaal zo op jezelf, het gaat om de TS!

Ben benieuwd wat ze nu gaat doen.
Misschien is het wel een hele knappe jongen?
Al betwijfel ik het, uit haar reacties opmakende. :+

Sorry, ik zit niet te wachten op een virtuele sneer van jou. Zoals ik het lees vindt TS het ook nogal eng.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:13

Aurelia schreef:
Haha BarbaLala dat denk ik ook _O-
Ik wil wel eens zijn facebook zien haha.

Best jammer, had leuk kunnen zijn! :j