Vereentjex schreef:Daaphh schreef:Ik ga even paardrijden om men gedachten te verzetten
das altijd goed!, vraag je paardje maar wat hij/zij er van vind
Het paard heb je al, maar misschien binnenkort de prins nu ook !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nayomie schreef:Het idee is natuurlijk wel leuk, en een FB berichtje vind ik ook niet echt romantisch. Maar het feit dat hij meer weet dan TS weet is natuurlijk ook niet echt geruststellend
[***] schreef:Snap niet helemaal waarom het als "creepy en stalken" beoordeeld wordt.
Iedereen kwakt van alles over zichzelf en zijn of haar privéleven op internet, met foto's en weet ik veel wat voor onzin allemaal en als deze jongen gewoon een kaart en een roos stuurt (of langsbrengt) dan is het "creepy"?????
Zo bijzonder ingewikkeld is het niet om een adres te achterhalen hoor.
Wat een onzin.

lieveli schreef:[***] schreef:Snap niet helemaal waarom het als "creepy en stalken" beoordeeld wordt.
Iedereen kwakt van alles over zichzelf en zijn of haar privéleven op internet, met foto's en weet ik veel wat voor onzin allemaal en als deze jongen gewoon een kaart en een roos stuurt (of langsbrengt) dan is het "creepy"?????
Zo bijzonder ingewikkeld is het niet om een adres te achterhalen hoor.
Wat een onzin.
Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet! Het is geen internetdate waar je al een tijd mee hebt gemaild. Het is iemand die ze in feite niet kent. Ik zou dat creepy vinden.
lieveli schreef:Ik praat toch vanuit mezelf?
Geryon schreef:Wat moet hij dan doen lieveli? Eerst een paar dagen via fb praten en dan een kaart sturen?! Niks mis mee om een onbekende te contacten. En op deze manier nog veel liever ook!!

Maar vind niet dat we hem moeten afkeuren op het feit dat hij een kaartje en een roos heeft gestuurd
lieveli schreef:Je kunt er wel een vraagteken én uitroepteken achter zetten, maar ik blijf het creepy vinden. Wat is er mis mee om via fb een date te vragen? Mijn adres én telefoonnummer zijn privé, als iemand dat wil weten dan moeten ze het aan mij vragen. En niet via via zoeken.
Ik sta dus ook niet in het telefoonboek.

BarbaLala schreef:lieveli schreef:Je kunt er wel een vraagteken én uitroepteken achter zetten, maar ik blijf het creepy vinden. Wat is er mis mee om via fb een date te vragen? Mijn adres én telefoonnummer zijn privé, als iemand dat wil weten dan moeten ze het aan mij vragen. En niet via via zoeken.
Ik sta dus ook niet in het telefoonboek.
Je hoeft niet in het telefoonboek te staan om makkelijk te traceren te zijn.![]()
Wat maak jij toch altijd van alles een drama zeg, betrek het niet allemaal zo op jezelf, het gaat om de TS!
Ben benieuwd wat ze nu gaat doen.
Misschien is het wel een hele knappe jongen?
Al betwijfel ik het, uit haar reacties opmakende.