Zo heb ik is met een vriendin van vroeger een weekendje scheveningen geboekt, ik had een rot periode achter de rug en keek er erg naar uit!
Haar eis was een chique hotel, nou ja oké, dan betalen we iets meer toch?
Daar eenmaal aangekomen leek het zo leuk.. Leek.. We pakte onze spullen en hopla, naar het strand!
Het bleek na en uurtje liggen dat ze niet van het strand hield, ze had ook alleen maar een badpak en wilde een bikini..dus, van het strand af en op zoek naar een bikini. Volgens haar zocht ik alleen maar ordinaire uit, ik heb dat maar geslikt en we zijn na tig bikini's onverrichter zake terug naar het hotel gegaan. Klaar maken voor het eten dan maar, het eten was ook niets en uitgaan wilde ze wel maar ze zou vast niet in de rij gaan staan bij oa crazy piano's of welke uitgaansgelegenheid dan ook, we zijn dus alle gelegenheden voorbij gelopen en terug naar het hotel gegaan, ik was er klaar mee... Uiteindelijk zijn we na een nacht waarin ze hysterisch gehuild heeft over alles wat haar niet beviel de volgende ochtend vertrokken..
Ik had zoiets nog nooit meegemaakt...
De vriendschap is ook verwaterd, ik merkte dat ik me niet zo kon vinden in haar leefwijze en hysterische gedrag..
Overigens spreek ik hier over iemand van toen 31 en moeder van 3 kinderen..
Fijn dat je het toch nog leuk hebt gehad TS!