Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:07

Ik heb hier ook regelmatig last van. Vriendlief vond laatst mijn autosleutels terug. Ik was echter druk bezig met iets anders dus ik had ze nog niet gemist.
Dus hij komt binnen en zegt: Schat waar zijn je autosleutels?? ~~}>
Ik: Gewoon daar, op het haakje, waar ze altijd hangen :j
Hij: weet je het zeker? Ik dacht namelijk dat ik ze net in de vriezer zag liggen :=
ik: Oohh -O- Goh hoe komen ze daar toch he? (wist ik zelf natuurlijk wel want ik had net boodschappen gedaan en onze vriezer staat in de garage, dus alles wat de vriezer inkan doe ik direct in de vriezer en sjouw dan pas de rest van de boodschappen in huis)

Maar mijn vriend kan er ook wat van hoor. Die belde ooit een keer, hij zou later thuis zijn want zijn fietssleutel kon hij nergens vinden, dus hij ging lopend.
Hij dat hele pokke-eind gelopen met de fiets en dan bagagedrager omhoog. Vader gebeld om te vragen of hij kwam om het slot door te zagen.
Dus slot doorgezaagd, ondertussen dat zij daar mee bezig waren dacht ik: Laat ik zijn tas alvast inpakken voor morgen want het wordt ondertussen al laat e.d.
Dus ik pak zijn tas in en vind daar uiteraard zijn fietssleutel :') Ik zie hem nog aankomen met die fiets en het achterwiel omhoog :')

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:09

Gini schreef:
Het meest idiote voor vond ik nog wel de schaar die ik vast had om de pakken vlas open te doen. Ik leg de schaar even neer om een pak vlas te pakken. Wil ik de schaar weer pakken, niets. O nee, toch niet tussen de pakken gevallen, dus ik een tiental pakken verslepen, op de grond kijken, alles, maar niets gevonden. Drie maanden later vind ik hem gewoon in mijn jaszak.

Verder gooi ik vaak mijn onderbroeken in de vuilbak ipv de wasmand die er naast staat.

Haha :+ Dat laatste doe ik ook regelmatig...

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:18

Konstantine schreef:
Ai, was 'ie nog heel daarna? :=

Ik heb ooit een briefje van twintig teruggevonden in een plantenpot... Wat dat daar nou weer deed? :+

EEN GELDBOOM!! *\o/* *\o/*

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:21

Ik was laatst verhit op zoek naar mijn sleutels; ga ik na lang zoeken aan mijn vriend vragen of hij ze toevallig gezien heeft - 'oh ja, die zitten in mijn broekzak, want ik zag ze gisteravond slingeren en wilde het niet te gemakkelijk maken voor inbrekers' :+

furyke

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:49

Ik heb een sleutel aan mn sleutelbos hangen, maar ben t bijbehorende slot kwijt.
Geen idee waar die sleutel voor is.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:24

We waren onze hond een keer kwijt, dus wij de hele tijd zoeken overal buiten, want onze hond kwam nooit binnen. We konden haar maar niet vinden dus zijn uiteindelijk maar naar binnen gegaan. Ik weet niet waarom maar ik ging even in de kelder kijken, dus ik doe de deur open en komt de hond meteen de kelder uitgestormd. Ze had daar een hele middag gezeten. :') :(:)
En vroeger was ik een keer heel lang mijn portemonnee kwijt, al 2 weken ofzo. Zat ie in mijn vaders jaszak. :?

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:24

Ik raak heel vaak dingen kwijt op vreemde plekken. Jammergenoeg onthoud ik niet alle keren.

Een keer was ik de afstandsbediening kwijt. Die bleek onder de hondenmand te liggen (terwijl we op dat moment nog geen hond hadden :+ ).
Mijn sleutels kwijt, die zaten in mijn broodtrommel :?
Op vakantie was de hond kwijt. Bleek dat mijn vader de kamerdeur voor zijn snufferd had dichtgegooid. Hij zat dus al uren braaf voor de deur te wachten!
Oppashondje kwijt. Beest was heel klein. Mijn moeder en ik liepen op het strand, en toen was hondje weg. Wij roepen en zoeken, bleek dat het beestje de hele tijd al gewoon naast ons liep, maar ze was zo klein dat we er overheen keken :')
Telefoon in de koelkast
Sleutels van een vriendin van me die ze al weken kwijt was, bleken in mijn tas te zitten :? Ik had mijn tas al 500x binnenstebuiten gekeerd, maar toen zaten ze ineens wel in mijn tas...
Zonnebril, op mijn hoofd ofcourse.
Sleutels nog een keer, die had ik gewoon vast :+

Ik ben vast nog heel veel vergeten, maar dit is wat ik me tot nu toe kan herinneren. De beste in dit topic vind ik toch wel de vogel in de groentela _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:54

EliseBrouwer schreef:
antje_vip schreef:
Mijn onderbeugel zat verstopt onder een pak drinken geplakt. Het was de eerste plek waar ik keek, maar kon hem dus niet zien omdat hij mee omhoog ging met het pak, dus ik het hele huis doorgezocht... Toen ik overnieuw begon met het rondje, viel hij eronder weg

Haha :') Stond het pak drinken dan niet scheef?! :=

Het was alleen een stangetje!

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:56

Super duur kettingkje in tas gedan en um nog steeds kwijt zijn 8)7

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:58

ik vergeet nog wel is mijn mobiel als ik wat uit de koelkast pakt en vervolgens loop ik weer een uur naar het ding te zoeken :+ ook ben ik een keer de afstandsbediening kwijtgeraakt op de wc....

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:02

Loose schreef:
We waren onze hond een keer kwijt, dus wij de hele tijd zoeken overal buiten, want onze hond kwam nooit binnen. We konden haar maar niet vinden dus zijn uiteindelijk maar naar binnen gegaan. Ik weet niet waarom maar ik ging even in de kelder kijken, dus ik doe de deur open en komt de hond meteen de kelder uitgestormd. Ze had daar een hele middag gezeten. :') :(:)
En vroeger was ik een keer heel lang mijn portemonnee kwijt, al 2 weken ofzo. Zat ie in mijn vaders jaszak. :?

Zo waren ze een keer de stalhond kwijt. Overal gezocht (hij liep nogal graag weg) en er werden net op dat moment honden vergiftigt in die buurt. Helemaal in paniek, de hele ochtend gezocht! Is de eigenaresse in de stal bezig, hoorde ze een heel zacht gejank. De hond zat onder een voerbak van een box waar een paard in stond die een !%#&! hekel heeft aan honden en wou schoppen als hij ging bewegen of zo -O-

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:19

Toen ik nog een kleutertje was heb ik m'n vader's autosleutels door de wc gespoeld := ze hebben úren gezocht :')

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:35

Zo ben ik een keertje de oorbellen kwijt geraakt die ik van mijn oma heb gekregen,kort voor haar overlijden,nu al weer 21 jaar geleden.
Mijn zoontje van 6 heeft bij zijn geboorte een knuffelbeer gekregen met op de poten zijn naam en geboortedatum,nu heeft deze beer geweldige fluffy oren <3
Enfin,bij een speciale gelegenheid haal ik oma's oorbelletjes wel eens tevoorschijn en de laatste x waren ze dus weg |( -O-
Alles afgezocht,echt elk hoekje van het huis heb ik hysterisch op zijn kop gezet,nergens te vinden.
Paar weken later was mijn zoontje ziek en spuugt behalve zijn broertje(die lekker bij hem lag om hem te troosten)ook zijn bed en knuffels onder,waaronder de beer.
Ik beer van bed geplukt,trek hem aan zijn oren onder het onder gekotste dekbed vandaan en wat zie ik glinsteren aan die fluffy oren:juist,mijnnnn belletjes *\%/*

edit:van de 7 kindjes die ik inmiddels heb(waarvan ik 5 mannen heb en mijn partner 2 dochters)weet tot op de dag van vandaag niemand hoe die beer aan die gepiercte oren komt(viel me ook niet eerder op met die bos wol die uit die oren hangt }:0 )

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 17:56

Traiectum schreef:
Toen ik nog een kleutertje was heb ik m'n vader's autosleutels door de wc gespoeld := ze hebben úren gezocht :')

:') :')
_O- _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 18:12

Yunaa schreef:
Traiectum schreef:

:') :')
_O- _O-

Ik heb de autosleutel van mijn oma eens (toen ik 2 was) verstopt in een kledingwinkel ;-)
Toen ze hem aan mij vroeg zei ik continue: Oma zoeken!!

Uiteindelijk is opa opgebeld om te komen met de reservesleutel.
Toen opa vroeg: Zeg Elise, wat een goeie grap zeg! Waar heb je de sleutels verstopt??!
Liet ik mijn opa zien waar ze lagen :')
Gelukkig had ik nog onthouden waar ze waren.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:50

Mijn vader is een keer in een dronken bui zijn fiets kwijt geweest. Bij de eerste kroeg zijn fiets neergezet en bij zijn weten niet meegenomen naar de 2de kroeg. En zoeken bij die eerste kroeg... Niet gevonden, 'zal wel gestolen zijn'. 5 km naar huis gerend! Ja gerend :') :') Volgende dag toch maar even kijken of ie er toch niet stond, had ie 'm bij de 2de kroeg neer gezet... Hélemaal vergeten haha

Ook een keer een gehuurd boek bij de bibliotheek!
Mee op vakantie, nérgens meer te vinden. 5 jaar later komt ie tevoorschijn, had 'ie verstopt gezeten tussen het eettafel bankje en het raam

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:05

Traiectum schreef:

_O- _O-

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:46

uhm heb een keer als 14 jarig meisje een flauwe grap uitrgehaald met een meisje waar ik ruzie mee had :o
we hadden alle sleutels in een beker water in de vriezer gezet :o
heb er nu nog spijt van eigenlijk

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:47

_O-
Die vind ik stiekem best wel leuk :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:48

tsja ijsje met sleutels zullen we maar zeggen :=

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:49

little_birdy schreef:
uhm heb een keer als 14 jarig meisje een flauwe grap uitrgehaald met een meisje waar ik ruzie mee had :o
we hadden alle sleutels in een beker water in de vriezer gezet :o
heb er nu nog spijt van eigenlijk

Haha hij is wel goed :')
Wel je excuses aan geboden? :P

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 11:57

Ooh die sleutels in het ijs vind ik gewéldig :') ,kan ik mijn man eens mooi terugpakken met al die flauwe rotgeintjes altijd :Y) hihi,het is nogal een klusser en fanatiek motorrijder,zouden die sleutels van zijn gereedschapskasten en motor ook in een bekertje passen O:) *\%/*

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:00

Ik ben heel vaak mijn ipod of telefoon kwijt en vind ze altijd weer terug in mn kledingkast :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:02

tyleysmiley schreef:
Ooh die sleutels in het ijs vind ik gewéldig :') ,kan ik mijn man eens mooi terugpakken met al die flauwe rotgeintjes altijd :Y) hihi,het is nogal een klusser en fanatiek motorrijder,zouden die sleutels van zijn gereedschapskasten en motor ook in een bekertje passen O:) *\%/*

In een emmer misschien? }>
Of in een oud ijsbakje of zo, gewoon een keer eentje bewaren. :P

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:46

zolang er geen electronica oid inzit vast wel :)

nou zal het sterker vertellen ze is tegenwoordig al bijna 5 jaar mijn beste vriendinnetje :D