Woon je nu in Leeuwarden offeee?!
Hoe bevalt je (nieuwe) werk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar dat is nu eigenlijk al helemaal over.Roosch schreef:Ik ben niet gelovig nee.
Ik zal het even uitleggen. Ik ben vrij sociaal aangelegd en maak me op zich niet druk over sociale contacten. Boktmeetinkje hier, sportschooltje daar, eens kijken bij een stal/manege..
Maar het is een hele omslag, van Limburg naar Friesland.![]()
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik de baan heb waarop ik had gesolliciteerd, en ik vroeg me alleen af 'wat nu?'
Het is de bedoeling om nu een huisje te zoeken met vriendje, maar tot de tijd dat het zover is kan ik bij mijn schoonzusje bivakkeren.
Zijn er mensen die voor hun relatie naar een andere plek (en dan bedoel ik niet 20km verderop..) verhuisd zijn?

Weinig te doen dus veel lastiger qua contacten.
).
Gelukkig woont mijn schoonfamilie ook dichtbij dus als ik een goed gesprek nodig heb ben ik er zo en kan ook zo naar binnen lopen zonder te vragen
maessie schreef:Hey wat leuk dat je importfries bent geworden! Je zit niet zo gek ver bij ons weg als je in Lwd zit. Hoe bevalt het tot nog toe? Zie dat je ook fotos maakt, bij dezen mag je wel eens een shoot komen doen, maak zelf ook veel fotos, maar rijfotos komt er nooit van!