Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

EllenB schreef:Ja, geweldig... vooral als je bedenkt dat de veren uit speciaal gekweekte hanen worden getrokken. "Maar dat doen we diervriendelijk hoor, mevrouw." Oh ja, uit levende hanen diervriendelijk plukken. Uhm...
Ik pronk liever niet met andermans veren. Doe mij maar lekker nep!
.
Roosje01 schreef:ik heb mail contact met haar gehad over de kleuren die ik zou willen en krijg daar vanavond een foto van. Die zal ik dan hier plaatsen dan weet ik ook of het lange of korte veren zijn. Volgens mij zijn ze wel echt en niet synthetisch. Heb haar gewoon mijn vragen gemailt en heb netjes overal antwoord op gekregen.
of anders deze die spreekt mij ook wel aan iets duurder maar wel meer kleuren en keuze uit verschillende lengtes.
http://link.marktplaats.nl/677606754

heidy_wilco schreef:Jammer dat het leuke topic op deze manier verpest moet worden...
kon er niet minder want die hadden ze niet in blond en het was toch maar 2 euro... en nog een hulp om het op te zetten. Was in totaal iets van 17 euro kwijt ongeveer.heidy_wilco schreef:Jammer dat het leuke topic op deze manier verpest moet worden...
heidy_wilco schreef:Jammer dat het leuke topic op deze manier verpest moet worden...