Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Hhilde; De binnenste komen er toch altijd een beetje uit?
Citaat:Ik vind vagina's sowieso lelijk. Net alsof dat het einde van het naaiwerkje is en je het knoopje toch ergens moet laten![]()
Maar penissen zijn ook lelijk.
F_Orumster schreef:Seb8iaan schreef:Even een vraag uit nieuwsgierigheid hé... Wat moet ik me bij extreem grote schaamlippen voorstellen?Seb8iaan schreef:Ik ga omwille van de regels even geen foto's posten
Maar ik bedoel van die hangende "flappen". Schaamlippen horen er gewoon bij, maar echt een behoorlijke lading vel is niet zo mijn ding.
En hoeveel down unders heb jij al meegemaakt dat je hier zo'n aversie tegen kweekt?
Hhilde; De binnenste komen er toch altijd een beetje uit?
Ik vind vagina's sowieso lelijk. Net alsof dat het einde van het naaiwerkje is en je het knoopje toch ergens moet laten![]()
Maar penissen zijn ook lelijk.
EliseBrouwer schreef:Haha, wij vrouwen hebben bijna het hele topic al overgenomen
ZoeyDercks schreef:mayniac_val schreef:Vans, all stars en ballerina's afknappers?
Geruststelling: Ik loop vrijwel altijd op Vans of Allstarts (of paardrijlaarzen, en ik heb voor de afwisseling twee paar hakken)
En ik heb ook gewoon een vriend
Pieter25 schreef:EliseBrouwer schreef:Haha, wij vrouwen hebben bijna het hele topic al overgenomen
Gezien het feit, dat elke poging om een topic, voor de paar mannen op bokt te open faalt, doordat vrouwen het overnemen.. verbaasd het me niet
EliseBrouwer schreef:Geryon schreef:Uhm schaamlippen hangen altijd... Het is niet in een lijn met de rest hoor of heb ik nou nog nooit een gelukte poedersuiker gezien?
Oei.. Die van mij zitten wel strak tegen elkaar..
Ik heb geen idee eigenlijk wat normaal is.. Ik weet alleen hoe die van mezelf eruit zien
ZoeyDercks schreef:mayniac_val schreef:Vans, all stars en ballerina's afknappers?
Geruststelling: Ik loop vrijwel altijd op Vans of Allstarts (of paardrijlaarzen, en ik heb voor de afwisseling twee paar hakken)
En ik heb ook gewoon een vriend
Geryon schreef:Vind het trouwens raar om te spreken over 'moeten'. Er is echt geen superkut waar alle poedersuiker aan horen te voldoen![]()
Komt wel vaker voor geloof ik dat de binnenste niet meteen te zien zijn. Maar als dat anders is, so what?! Een man die afknapt op zoiets en er op zo'n respectloze manier over praat verdient niet eens een vind ik.
8nnemiek schreef:Mijn vriend rent gillend weg als hij 'het patty brard' type voorbij ziet komen op tv
Guinevere schreef:Grote moedervlek zoals Cindy Crawford, zeker als er een grote haar uit groeitHoge piepende stem met dom gegiebel (dat superneppe onschuldige bah)afhankelijk van hoe erg het isDikke makeupkan er af
Borsthaar
Heel mannelijk zijnHoge hakken aandoen maar er niet op kunnen lopenze moeten het toch leren, maar sommige zijn echt ongeschiktRokenafhankelijk van hoeveel ze roken
Liegen
Te hoge eigendunk hebben
Ongetemde bos schaamhaar
Ongeschoren okselsNagels zo lang dat het net een klauw is.Hoelang is te lang?
Niet kunnen sparen
Best lange lijst maar als ik er even over nadenk kan ik nog veel meer verzinnen. De meeste dingen zijn overigens geen dealbreakers
sporten schreef:Me vriend zegt altijd al gedacht dat vrouwen bezitterig waren
Nynke1 schreef:@Zoey Toch vinden veel mannen dat wel mooi hoor. Ik ben tegen de 1.80 en heb hele lange, slanke benen en als ik op stap ga of naar etentjes heb ik altijd hakken aan en vooral tijdens het stappen hoor ik daar echt niks negatiefs over. Ik wil zelf alleen niet met iemand zijn die kleiner dan mij is als ik hakken aan heb, want ik vind dat niet mooi.