Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:15

Het kunnen zowel de binnenste als buitenste zijn. Maar in de meeste gevallen gaat het om de binnenste schaamlippen die veel groter zijn dan de buitenste.
Voor de beeldvorming: Stel je voor een schaamlip die vele centimeters onder het lichaam hangt (zonder deze aan te raken). Vandaar de verwoording "flappen".

Wat ik zo even snel vond voor een plaatje: http://www.kliniekervaringen.nl/behandelingen/overige/schaamlipcorrectie/
Maar dit kan nog veel erger.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:17

Je hebt ze in alle soorten en maten, net als piemels.

En ja, ze kunnen behoorlijk lang, groot zijn. Daar zijn ook operaties voor. :j

Berdien

Ik wilde net zeggen, ik vind vagina's sowieso niet aantrekkelijk. En piemels ook niet. Liever een knappe vent in een strakke boxer dan een knappe, volledig naakte, vent :+ Zelfde met vrouwen. Liever in mooie lingerie dan naakt.

Bij een 'behoorlijke lading vel' denk ik aan schaamlippen die tot je knieën hangen := :')

Seb8iaan

F_Orumster schreef:
En hoeveel down unders heb jij al meegemaakt dat je hier zo'n aversie tegen kweekt?

Aversie is een groot woord, maar het is gewoon niet mijn ding.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:18

F_Orumster schreef:
Hhilde; De binnenste komen er toch altijd een beetje uit?

:n

Citaat:
Ik vind vagina's sowieso lelijk. Net alsof dat het einde van het naaiwerkje is en je het knoopje toch ergens moet laten :')
Maar penissen zijn ook lelijk.

Ja, dat sowieso. Een vriendin van mij had een keer een scharrel die de eerste keer vroeg 'vind je hem mooi?' Ehhh... Nee?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:18

F_Orumster schreef:
Seb8iaan schreef:
Even een vraag uit nieuwsgierigheid hé... Wat moet ik me bij extreem grote schaamlippen voorstellen? :+

Seb8iaan schreef:
Ik ga omwille van de regels even geen foto's posten ;)
Maar ik bedoel van die hangende "flappen". Schaamlippen horen er gewoon bij, maar echt een behoorlijke lading vel is niet zo mijn ding.

En hoeveel down unders heb jij al meegemaakt dat je hier zo'n aversie tegen kweekt?

Hhilde; De binnenste komen er toch altijd een beetje uit?

Ik vind vagina's sowieso lelijk. Net alsof dat het einde van het naaiwerkje is en je het knoopje toch ergens moet laten :')
Maar penissen zijn ook lelijk.

:wow: Een mooie penis is echt nie lelijk. Ik heb er wel eens eentje gehad, daar kon ik de hele dag alleen al naar kijken. Zo'n mooie, grote gespierde penis. Of klinkt dit een beetje creepo :') ?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:19

EliseBrouwer schreef:
Haha, wij vrouwen hebben bijna het hele topic al overgenomen :')

Gezien het feit, dat elke poging om een topic, voor de paar mannen op bokt te open faalt, doordat vrouwen het overnemen.. verbaasd het me niet :')
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 09-05-13 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:20

:')
Nou ja, er zijn mooie en minder mooie exemplaren.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:21

ZoeyDercks schreef:
mayniac_val schreef:
Vans, all stars en ballerina's afknappers -O- ?

Geruststelling: Ik loop vrijwel altijd op Vans of Allstarts (of paardrijlaarzen, en ik heb voor de afwisseling twee paar hakken)
En ik heb ook gewoon een vriend :+

Crush is ook nog eens kleiner dan ik als ik hakken draag, dus why bother :') Dat lijkt mij juist een afknapper _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:21

Pieter25 schreef:
EliseBrouwer schreef:
Haha, wij vrouwen hebben bijna het hele topic al overgenomen :')

Gezien het feit, dat elke poging om een topic, voor de paar mannen op bokt te open faalt, doordat vrouwen het overnemen.. verbaasd het me niet :')

:') Haha, maar vrouwen hebben hier ook wel de overhand.. En niet zo'n beetje ook!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:22

EliseBrouwer schreef:
Geryon schreef:
Uhm schaamlippen hangen altijd... Het is niet in een lijn met de rest hoor of heb ik nou nog nooit een gelukte poedersuiker gezien?

Oei.. Die van mij zitten wel strak tegen elkaar..
Ik heb geen idee eigenlijk wat normaal is.. Ik weet alleen hoe die van mezelf eruit zien ;-)

Het gaat er niet om dat ze strak tegen elkaar aan zit. Maar het is vanaf je bovenbeen geen rechte lijn naar de andere bovenbeen. Ze hangen er altijd gewoon tussen :=

Vind het trouwens raar om te spreken over 'moeten'. Er is echt geen superkut waar alle poedersuiker aan horen te voldoen :')

Komt wel vaker voor geloof ik dat de binnenste niet meteen te zien zijn. Maar als dat anders is, so what?! Een man die afknapt op zoiets en er op zo'n respectloze manier over praat verdient niet eens een vind ik.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:22

EliseBrouwer schreef:
Pieter25 schreef:

:') Haha, maar vrouwen hebben hier ook wel de overhand.. En niet zo'n beetje ook!

Bingo :') 25 ofzo tegen... :')

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:23

ZoeyDercks schreef:
mayniac_val schreef:
Vans, all stars en ballerina's afknappers -O- ?

Geruststelling: Ik loop vrijwel altijd op Vans of Allstarts (of paardrijlaarzen, en ik heb voor de afwisseling twee paar hakken)
En ik heb ook gewoon een vriend :+

Crush is ook nog eens kleiner dan ik als ik hakken draag, dus why bother :') Dat lijkt mij juist een afknapper _O-[/quote]

Ja he!
Ik was laatst met mijn vriend in een schoenenwinkel, en hij had rode lak-killerheels voor me uitgezocht die ik moest passen, want die vindt meneer nogal... tsja. En toen stak ik dus boven hem uit, ineens minder leuk :P!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:24

Er zijn ook mannen met een kromme of een mini.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:25

Geryon schreef:
Vind het trouwens raar om te spreken over 'moeten'. Er is echt geen superkut waar alle poedersuiker aan horen te voldoen :')

Komt wel vaker voor geloof ik dat de binnenste niet meteen te zien zijn. Maar als dat anders is, so what?! Een man die afknapt op zoiets en er op zo'n respectloze manier over praat verdient niet eens een vind ik.

Nee een voorbeeld waar de rest aan moet voldoen is er zeker niet. Je hebt allerlei variaties, de een mooier dan de ander. Ben IRL ook nog nooit iets tegen gekomen wat mij af zou schrikken.

Vind je trouwens dat ik er respectloos over praat? Want dat is absoluut niet de bedoeling :)
Laatst bijgewerkt door Seb8iaan op 09-05-13 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:26

@Zoey Toch vinden veel mannen dat wel mooi hoor :j . Ik ben tegen de 1.80 en heb hele lange, slanke benen en als ik op stap ga of naar etentjes heb ik altijd hakken aan en vooral tijdens het stappen hoor ik daar echt niks negatiefs over. Ik wil zelf alleen niet met iemand zijn die kleiner dan mij is als ik hakken aan heb, want ik vind dat niet mooi.
Laatst bijgewerkt door Nynke1 op 09-05-13 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Suzanne F. schreef:
Er zijn ook mannen met een kromme of een mini.

Of een lange dunne.
Ik heb liever dat ie weet van een goede warming up en met alle gereedschappen overweg kan dan dat zijn penis perfect is.

Kahawa

8nnemiek schreef:
Mijn vriend rent gillend weg als hij 'het patty brard' type voorbij ziet komen op tv :+

Iemand die steeds zooo overdreven lacht zou ik ook wel heel irritant vinden.
http://youtu.be/6JhPnxHW1HY
:D

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:30

Guinevere schreef:
Grote moedervlek zoals Cindy Crawford, zeker als er een grote haar uit groeit
Hoge piepende stem met dom gegiebel (dat superneppe onschuldige bah) afhankelijk van hoe erg het is
Dikke makeup kan er af
Borsthaar
Heel mannelijk zijn
Hoge hakken aandoen maar er niet op kunnen lopen ze moeten het toch leren, maar sommige zijn echt ongeschikt
Roken afhankelijk van hoeveel ze roken
Liegen
Te hoge eigendunk hebben
Ongetemde bos schaamhaar
Ongeschoren oksels
Nagels zo lang dat het net een klauw is. Hoelang is te lang?
Niet kunnen sparen

Best lange lijst maar als ik er even over nadenk kan ik nog veel meer verzinnen. De meeste dingen zijn overigens geen dealbreakers

In meer of mindere mate zijn bovenstaande wel afknappers idd.

sporten schreef:
Me vriend zegt altijd al gedacht dat vrouwen bezitterig waren

Vrouwen die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken is een afknapper :')
Net als mensen die "sowieso" niet kunnen schrijven :P

Wat toevoegingen aan de lijst:
-Onhygienisch (tussen de benen)
-Naar zweet ruiken
-Veel te dik, wat vetrolletjes mogen best hoor <3
-Uggs, birkenstock, sleehakken (maar dat zijn geen dealbreakers, moet wel wat aan gebeuren :P)
-Kort haar, er zijn maar weinig vrouwen die daar mee weg kunnen komen. En al helemaal niet die dikke veertigers die denken lekker gek te zijn met hun korte rode haar :')
-Mannelijke stem
-Vrouwen uit achterbuurten met bijbehorende manieren
-Zwaar aan de kerk
-Dodelijk saai
-Workaholic
-Drugs
-Frigide vrouwen
-Te kleine vrouwen

En dat geneuzel over schaamlippen :') Waar maak je je druk om zeg, alsof een slappe zak aantrekkelijk is voor vrouwen :')

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:32

Nynke1 schreef:
@Zoey Toch vinden veel mannen dat wel mooi hoor :j . Ik ben tegen de 1.80 en heb hele lange, slanke benen en als ik op stap ga of naar etentjes heb ik altijd hakken aan en vooral tijdens het stappen hoor ik daar echt niks negatiefs over. Ik wil zelf alleen niet met iemand zijn die kleiner dan mij is als ik hakken aan heb, want ik vind dat niet mooi.

Lange vrouwen altijd +1 ;)

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:33

Biebabeloeba schreef:
Mijn vriend zegt altijd: "Trek eens aan mijn vinger" en dan op het moment dat ik trek PRRRFFFFT :+

Hier echt precies hetzelfde :')

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:34

appelsappie schreef:
Biebabeloeba schreef:
Mijn vriend zegt altijd: "Trek eens aan mijn vinger" en dan op het moment dat ik trek PRRRFFFFT :+

Dat deed mijn moeder altijd bij mij, toen ik 8 was :+

Kahawa

appelsappie schreef:
Biebabeloeba schreef:

Waarom trekken jullie dan ook. :')

Berdien

Hahaha Ossi wat een heerlijk nuchter bericht :D

Maar wat is kort haar? Als in, niet langer dan enkele centimeters of is alles wat boven de schouders komt al kort?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 20:35