Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Staat beetje stom als er 2 geopend hebben, 't om 5 uur knoert druk is en die de andere lekker laten stikken 'Ik ben klaar, houdoe!' 

Courses schreef:^ Grinnik hahahaha. Wij hebben nu grote Wiekse Witte glazen, die dingen zijn zulke drama's om te lopen.
[ Afbeelding ]
En hopsa, daar ging er weer eentje over de grond

(werk ik een kroeg)
_Patriciaa schreef:Hier nog iemand uit de horeca ^^
Oooh weet je waar ik zo'n hekel aan heb.. Mensen die met hun vingers knippen om de aandacht te krijgen.. Ik loop dan altijd perongeluk expres nog een rondje de andere kant op...
En mensen die vanaf het terras op het raam gaan tikken om de aandacht te krijgen wanneer je net druk in de weer bent met een vol dienblad oid ..
Verder vind ik het heerlijk ! Lekker een praatje maken met de mensen, leuke wijnen verkopen, mooie gerechten aanbieden!
Niet dat ik zelf zo oud en wijs ben met m'n 21 jaar..

_Patriciaa schreef:Oooh weet je waar ik zo'n hekel aan heb.. Mensen die met hun vingers knippen om de aandacht te krijgen.. Ik loop dan altijd perongeluk expres nog een rondje de andere kant op...
En mensen die vanaf het terras op het raam gaan tikken om de aandacht te krijgen wanneer je net druk in de weer bent met een vol dienblad oid

Iejoorr schreef:Hier nog een horea-er bij He.ma![]()
Zelfbediening dus en in het hok worsten verkopen
Ik erger me er altijd aan dat mensen maar denken dat jij de opruimer bent. Er staat duidelijk en vriendelijk gevraagd of de mensen hun dienblad in de kar willen zetten, zodat wij makkelijker kunnen afwassen, zie je toch regelmatig overal en nergens dienbladen staan![]()
Ook kan ik gek worden van ongeduldige mensen die in de rij staan, mensen die voordringen, of mensen die het heel rustig aan doen bij de kassa terwijl het onwijs druk is!
En als er geen messen/vorken meer zijn, dat ze dan komen vragen of er nog messen/vorken net uit de vaat zijn, als we ze weer uit de vaat hebben, dan staan ze er, staan ze er niet, dan lijkt het me logisch dat we ze niet hebben
Daar kan ik ook boeken over schrijven._Nancy schreef:Er is trouwens een groot verschil tussen hand opsteken of in je vingers knippen vind ik
Als iemand in de vingers knipt ga ik er echt niet met een rotgang naar toe hoor, nee ik ga eerst langs een ander tafeltje of neem mijn tijd..
Als iemand de hand op steekt of roept; mevrouw/juffrouw, dan sta ik wel gauw naast je tafeltje.
Laatst vroeg iemand hoe ik aangesproken wilde worden..
'Mevrouw, juffrouw, mejuffrouw, hé of joehoe?'
Hahahaha. Nou, ik zou zeggen 'Gewoon .. niet?
'