Hoe ga jij om, met een break up?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Hoe ga jij om, met een break up?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:19

@winged: Nouja... Je hoeft toch niet meteen halsoverkop in een nieuwe relatie te duiken dan? Kan ook gewoon leuk zijn :+

Het enige dat gewoon het allemaal makkelijker zou maken is om een gewone fatsoendelijk einde aan je relatie te krijgen. Ik snap dat relaties uitgaan enzo, gevoelens weg gaan. Maar moet dat altijd in combi met een nieuwe griet of vreemdgaan? Maakt t et niet makkelijker op.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:42

Maartje1990 schreef:
@winged: Nouja... Je hoeft toch niet meteen halsoverkop in een nieuwe relatie te duiken dan? Kan ook gewoon leuk zijn :+

Het enige dat gewoon het allemaal makkelijker zou maken is om een gewone fatsoendelijk einde aan je relatie te krijgen. Ik snap dat relaties uitgaan enzo, gevoelens weg gaan. Maar moet dat altijd in combi met een nieuwe griet of vreemdgaan? Maakt t et niet makkelijker op.

Dat is ook zo. Toch een deuk in het zelfvertrouwen :(:)

Hier goed uit elkaar gegaan... Maar op dit moment zou ik juist willen dat ik woest op hem kón zijn. In de hoop dat het op die manier makkelijker word

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:47

Ik ga ook nooit meer mijn leven opgeven voor een relatie. Heb dat in mijn vorige relatie wel gedaan, nu heb ik het wel al snel weer helemaal opgepakt, maar ga dat echt nooit meer doen. Wil echt niet meer afhankelijk zijn van één persoon.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:17

De eerste paar dagen ben ik heel verdrietig. Maar langzaam klim ik er bovenop en verberg ik mijn emoties eerst achter mijn masker en langzaam verdwijnt dit masker weer naar de ik wie ik gewoon ben.
Al moet ik zeggen, ben een week nadat het uit was naar een feest geweest, en om dan stelletjes klef te zien doen... Dat was even niet makkelijk, maar ik laat ze gewoon hun gang gaan.
Ik bekijk 't zo er zijn nog genoeg vrijgezelle visjes in de zee.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:54

Mijn relatie hangt aan een zijde draad. Ik weet het niet meer.
Iemand met wie ik via PB mag praten. Openbaar een topic openen met mijn probleem doe ik liever niet.
Heb even steun en advies nodig.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:01

Suus__ schreef:
Ik lees mee hier! sinds 1,5 maand uit een relatie van 2 jaar....

Ben de eerste week erg verdrietig geweest, maar ik weet dat het beter is zo...

Ik onderneem veel leuke dingen, en werk veel! Maar ik voel me af en toe zo alleen..... :(

Ik heb precies hetzelfde, 1.5 jaar relatie gehad, nu een maand uit.
Eerste week was ik er kapot van, daarna ging ik heel veel ondernemen en voelde ik me wat beter.
Maar op 9 van de 10 avonden voel je je zo alleen en wil je zo graag lekker tegen hem aankruipen of een arm om je heen.. :\

Ik heb op dit moment ook nog ontzettend veel contact met hem, wat aan de ene kant fijn is want het is m'n beste maatje, maar aan de andere kant zo confronterend..

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:03

Niemand? ;(

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:07

Lisa_H schreef:
Ik kreeg zelfmoordneigingen en heb verschillende pogingen gedaan.... Ik luisterde veel depressieve muziek, ging op mijn bed liggen en at of dronk niet meer.

Op de betere momenten doe ik gewoon niks. Ik staar wat naar de tv en naar mijn laptop, zoek afleiding en leef geef op automatische piloot. Buikje grommelde dan eet ik, droge mond dan drink ik. Tot middag of langer in bed, depri muziek...
Op de erge momenten, dus vooral s'avonds als ik niks meer te doen heb kreeg ik dezelfde gedachten wat doe ik hier nog, ik wil het niet meer.
Mede door alle andere situaties buiten uit dat het zover kwam eigenlijk.
Ik snap je situatie wel.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:08

PB maar hoor :D. Ben alleen niet meer de hele avond online

Hier een paar jaar terug relatie verbroken door vriend, omdat zijn OUDERS het niet zo geschikt vonden (grap was dat ik al jaren bevriend was met zijn vader). Inmiddels woon ik 4 jaar samen met een leuke kerel (en leuke ouders :P), en is hij diep ongelukig en single. Moet zeggen dat die wetenschap mij in hyet begin wel troost gaf.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:25

Papegara schreef:
Niemand? ;(

Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ik daardoor mezelf weer slechter ga voelen, sorry...

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:22

Heb je ook een berichtje gestuurd! :*

Ahh Carolien.... :(:) Ja ik heb met hem eigenlijk geen contact ja af en toe appt hij mij maar ik heb afstand nodig, en héél veel tijd om echt over hem heen te kunnen komen...

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:31

Mijn vriend heeft vanmorgen de relatie beëindigd en komt morgen zijn spullen ophalen..

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:49

Wat vervelend voor je Papegara. Mijn pbbox staat voor je open :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:49

Sterkte Papagara... :(:) Had je het zien aankomen?

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:52

Ja en nee.. We hebben gisteravond ruzie gehad. Maar wist niet dat als ik vanmorgen op zou staan dat hij er een einde aan kwam maken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:53

Klinkt zo een beetje als een overhaaste beslissing... :(:)

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:56

Eten, slapen, praten, vriendinnen en paard lastig vallen. Alleen zijn vind ik dan ook wel heel fijn.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:12

Ik voel me verschrikkelijk, machteloos en eenzaam.
Ik wil niet zonder hem, we hebben het zo leuk met elkaar gehad die jaren.
De afgelopen weken heb ik veel ruzie met hem gehad betreft zijn vakantieleugen. Afgelopen weekend nog goed gepraat. Gister kreeg ik giga ruzie thuis, werden er door mijn moeder dingen over mijn relatie geroepen, ik ben in de war geraakt, kreeg ruzie met hem wat heel heftig werd. Dit is voor hem de druppel geweest.

Ik had nooit verwacht dat een ruzie met mijn ouders zulke gevolgen zou hebben.
Ik hou zoveel van hem. Ik weet het niet meer. ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:20

Papegara schreef:
De afgelopen weken heb ik veel ruzie met hem gehad betreft zijn vakantieleugen. Afgelopen weekend nog goed gepraat. Gister kreeg ik giga ruzie thuis, werden er door mijn moeder dingen over mijn relatie geroepen, ik ben in de war geraakt, kreeg ruzie met hem wat heel heftig werd. Dit is voor hem de druppel geweest.

:(:) Misschien ook combinatie van 'opgejut door vrienden'. :(:) oliebol, zie nu dat ik zelf ook 'oplossingen' ga zoeken voor het probleem.... Terwijl ik er zelf ook een hekel aan heb als mensen dat doen.. Gewoon alles eruit gooien, zet des noods je gedachten op papier (niet naar hem sturen!) en wees lief voor jezelf :(:)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:24

Ik heb maar weinig vrienden, heb veel opzij geschoven voor de relatie. Niet dat dit van hem moest, maar geheel onbewust. Ik was zo op hem gefocust.
Nu voel ik me alleen, alsof ik er alleen voor sta. De jongens waar ik mee omga, kan ik mee praten maar oh wat mis ik een goede vriendin. Met dit soort dingen heb ik een vriendin nodig, geen jongens die me proberen op te beuren. :(

Nu zie ik pas hoe belangrijk vrienden eigenlijk zijn.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:04

Papegara, Misschien is het ook wel beter ookal wil je dat nu niet horen. Lekker even alles eruit halen. En vooral genieten. Zoek je oude vrienden weer op en doe vooral dingen wie je leuk vind. En misschien ga lekker op vakantie? Gedachten op zij? Komt goed :(:)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:15

Ik ga echt slecht om met een break up. Laatste keer kon ik alleen maar huilen. At niks, was 5 kilo afgevallen en zat de eerste week alleen maar binnen. Daarna ging k weer stappen. Ik zoop me elke keer klem en vond het heerlijk al die aandacht van mannen. Had toen ook de een na de ander. Gelukkig is dit maar een periode geweest!! Maar heb wel lang last gehad van die break up.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 23:17

werken, of in elk geval afleiding zoeken. Zeker geen zielige liedjes luisteren of zielige films kijken, 't is al lastig genoeg zonder dat.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 01:07

Papegara schreef:

:(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :* :*

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 01:23

Gelukkig nooit heel erg liefdesverdriet gehad, en ben nu super gelukkig met mn vriend dus zit er ook niet aan te komen!
Leef met alle meiden hier mee die er wel last van hebben, knuffel voor jullie!

De jongen waarmee ik voor mn huidige vriend iets mee had heeft toen wel een klein barstje achter gelaten...
We gedroegen ons al een tijd als vriendje-vriendinnetje maar draaide telkens om het gesprek heen, dus kwam die sticker er nooit op te zitten. Uiteindelijk ben ik om bevestiging gaan vragen, iets wat ik nog nooit gedaan had. Ging eigenlijk van een goeie uitkomst uit maar helaas, meneer liet me keihard vallen. Had geen zin in een echte relatie, just the benifits of it. Week later kwam ik hem op een feestje tegen met een ander meisje in zn armen, zak!
Na een tijdje kniezen eron zag ik toch in dat het beter was zo, en kwam vlak daarna mn huidige vriend tegen :D
Eind goed al goed!