Rare gewoontes van jezelf!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:51

Ik bijt ook op mn wangen...vind het echt verschrikkelijk, maar ik kan er niet even wat opdoen waardoor ik het niet meer ga doen oid ;(

Daarbij controleer ik altijd dingen van m'n auto..als ik uitstap check ik altijd de volgende dingen 3 x:
of de handrem erop staat
of het licht uit is
of de deur op slot zit

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:52

Als ik jeuk heb aan mijn linkerbeen, moet ik ook altijd even aan mijn rechterbeen krabben (geldt ook voor armen enzo). Rechterschoen moet altijd iets strakker zitten dan de linker. Verder eet ik mijn avondeten in 'vakjes' op (dus niet gemixt), en altijd eerst het vlees. Als ik stress heb bijt ik de velletjes van mijn vingers af en zit ik de hele dag aan mijn voorste plukjes haar te draaien. Verder (zoals veel anderen) een vaste computervolgorde: Facebook, Hotmail, Bokt. De volumeknop van mijn autoradio moet ALTIJD op 58 (is niet hard hoor, gewoon een flutradio), zelfs als hij op 56 staat en het verschil niet eens te horen is. En als ik de trap afloop moet ik altijd met links beginnen. Doe ik dat niet, dan moet ik daarna mijn linkervoet 2x achter elkaar neerzetten omdat het anders ongelijk aanvoelt.

Dat ik niet spoorde was bekend, maar dat het zo erg was... en dan ben ik nog de helft vergeten denk ik :')

Anoniem

Re: Rare gewoontes van jezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:53

Bomen tellen :+
Nagels pulken :(

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:56

Kirsha schreef:
Als ik jeuk heb aan mijn linkerbeen, moet ik ook altijd even aan mijn rechterbeen krabben (geldt ook voor armen enzo). Rechterschoen moet altijd iets strakker zitten dan de linker. Verder eet ik mijn avondeten in 'vakjes' op (dus niet gemixt), en altijd eerst het vlees. Als ik stress heb bijt ik de velletjes van mijn vingers af en zit ik de hele dag aan mijn voorste plukjes haar te draaien. Verder (zoals veel anderen) een vaste computervolgorde: Facebook, Hotmail, Bokt. De volumeknop van mijn autoradio moet ALTIJD op 58 (is niet hard hoor, gewoon een flutradio), zelfs als hij op 56 staat en het verschil niet eens te horen is. En als ik de trap afloop moet ik altijd met links beginnen. Doe ik dat niet, dan moet ik daarna mijn linkervoet 2x achter elkaar neerzetten omdat het anders ongelijk aanvoelt.

Dat ik niet spoorde was bekend, maar dat het zo erg was... en dan ben ik nog de helft vergeten denk ik :')

Dat is een leuke.. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:58

Ja ik weet het haha, ik weet ook niet hoe ik erop kom!

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:59

Las van twee verschillende sokken aanhebben, dat heb ik ook altijd idd := ik eet ook tabasco los (op je hand druppelen en eraf likken :o ) en van die vitamine C bruistabletten, daar sabbel ik eerst ook een tijdje aan voordat ik ze netjes oplos :Y)
Kan er ook heel slecht tegen als kalenders niet bijgewerkt zijn, en laatst was ik ergens waar één boek in de boekenkast op de kop stond, daar kan ik ook nauwelijks naar kijken. Moest me enorm inhouden om er niet iets van te zeggen, of hem om te draaien :=

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:14

ik ga altijd boven naar de wc.
ik kan eigenlijk alleen thuis of in een compleet dichte wc mijn behoeftes doen
anders houd ik het op tot ik thuis ben :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:49

Ik knak altijd een keer of 2 per dag mijn rug. Addict ? }>

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:13

Ik heb gister avond 1 van mijn gewoontes proberen te veranderen....
Maar ik moet gewoon van mijn linkerzij naar mijn rechterzij draaien en weer terug, als ik wil gaan slapen :')
Anders kan ik echt niet slapen :P

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:14

Mijn haar cónstant achter mijn oren toen terwijl dat zo #*)$*(("#{ lelijk staat _O-...

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:48

Als ik met iemand praat en enthausiast ben kan ik met omg antwoorden, gewoon omg. Niet oh-em-gee, ofzo, maar zoals je het schrijft. Het floept er zo uit, en dat klinkt grappig volgens degene die ik dan spreek. Ik krijg het er gewoon niet uit. ;P

Of als ik me verveel in de auto, ga ik met een denkbeeldig Mariopoppetje over 'hindernissen' langs de weg heenspringen, zoals die kleine groene bordjes, kleine paaltjes, vangrails of schaduwen. Ik maak dan van die knikbewegingen met mijn hoofd, anders springt 'ie niet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:51

xColorCross schreef:
Als ik met iemand praat en enthausiast ben kan ik met omg antwoorden, gewoon omg. Niet oh-em-gee, ofzo, maar zoals je het schrijft. Het floept er zo uit, en dat klinkt grappig volgens degene die ik dan spreek. Ik krijg het er gewoon niet uit. ;P

Of als ik me verveel in de auto, ga ik met een denkbeeldig Mariopoppetje over 'hindernissen' langs de weg heenspringen, zoals die kleine groene bordjes, kleine paaltjes, vangrails of schaduwen. Ik maak dan van die knikbewegingen met mijn hoofd, anders springt 'ie niet. :')

zelfde hier, maar dan met een paard :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:07

Mijn tas moet altijd op mn rechterschouder/arm hangen, anders klopt het niet :+
Zelfde met mijn mobiel, die moet altijd in mijn linker kontzak zitten, of in mijn linkerschoen, anders voelt het gek :')

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:46

Waarom stop je je mobiel in je schoen, Iejoorr? >;)

Ik heb ook wel rare gewoonten... Maar eentje is toch wel dat ik overal zing. Overal. Thuis zing ik onder de douche, in mijn kamer, tijdens het koken en op het toilet, op school zing ik in het auditorium en zelfs tijdens examens en verder zing ik ook op de fiets, tijdens het paardrijden, zelfs tijdens een springwedstrijd.
:')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:53

Saars schreef:
Waarom stop je je mobiel in je schoen, Iejoorr? >;)

Ik heb ook wel rare gewoonten... Maar eentje is toch wel dat ik overal zing. Overal. Thuis zing ik onder de douche, in mijn kamer, tijdens het koken en op het toilet, op school zing ik in het auditorium en zelfs tijdens examens en verder zing ik ook op de fiets, tijdens het paardrijden, zelfs tijdens een springwedstrijd.
:')

Omdat ik alleen maar kontzakken heb, en dan zit het niet lekker :')

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:06

In mijn gedachte praat ik vaak Engels haha! :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:39

prugelpiet schreef:
xColorCross schreef:

zelfde hier, maar dan met een paard :')

Ik ook, springpaard en sinds een jaar of zo een paard met galopwissels :=

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:07

Ik kan slecht tegen veranderingen.
Ik drink elke avond uit hetzelfde glas, gister had de vriend van mn zus die gepakt. Ik ben de hele avond chagrijnig en geïriteerd geweest.
Ik verbeter automatisch in bijv. een wapp gesprek iemands fouten qua D's en T's, dit wordt vaak niet erg gewaardeerd :')

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:34

Sommige hier hebben echt geniale tics, kan ze soms nog best snappen ook :D
Enige wat ik heb wat raar is, is in de winter lippen pulken en bij voorkeur tot bloedens toe. Maar ALLEEN in de winter, waarom weet ik niet eigenlijk?

En ik heb soms van die velletjes/nagel stukjes aan de zijkant van mijn nagel?
He-le-maal wild wordt ik ervan. Ga er lekker voor zitten, pak de pincet, en probeer dat ding met zoveel mogelijk kracht er in een keer uit te rukken.
bij voorkeur met wortel en lekker bloederig, dat de pijngrens tegen het randje zit.

Geloof dat ik rijp ben voor een gesticht, want vriendlief kijkt regelmatig weer vol ongeloof als ik er weer eens eentje heb en blij de pincet pak, maar kan er niets aan doen :+

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:56

Tazziexxx schreef:
In mijn gedachte praat ik vaak Engels haha! :')

ik ook
soms ook hardop en dan zie je mn ouders weer raar kijken :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:12

Haha geniaal topic!

Ik heb het met lichten aan en uit doen. En ook de kraan trouwens.
Als ik onder de douche vandaan kom, heb ik mijn hand op de knop en tel in mijn hoofd tot 10 en druk dan nog ff een paar x er op. Als ik mijn tande poets om naar bed te gaan of juist met opstaan, en de kraan uit doe druk ik er weer op en tel tot 10. Daarna doe ik hem weer omhoog en ga eerst 10 slokjen water nemen xD daarna weer dicht en tot 10 tellen.
Als ik de badkamer verlaat, je raad het al, doe het licht uit, hou mijn hand op de knop en tel tot 10. (Daarna controleer ik het nog een paar keer, zelfs als ik al geïnstalleerd ben in bed).

Ik heb ooit de stijl tang aan gelaten en het licht in de badkamer en toen ben ik zo geschrokken toen mijn moeder dit merkte en me op belde dat ik nu alles zo extreem controleer.

En, als mijn vader savonds heeft gekookt controleer ik altijd of hij het gas heeft uit gedaan, hij is dit namelijk al 5x vergeten en toen kwam ik er achter. Brr.

Hmm, nog meer? Ja! Ik tel soms tijdens het koken of rondlopen. Dus vanaf 1 tot weet ik veel haha. Net zolang totdat ik klaar ben of vergeet waar ik was en dan begin ik weer opnieuw.

MxP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:17

Grappige dingen komen hier voorbij. :)

Ik moet altijd 1000 x checken of alles nog wel in mijn handtas zit zodra de rits open is geweest, als ik met de honden wandel en mijn tel/sleutels zitten in mijn jas zak (zonder rits) voel ik elke paar meter of het er nog in zit. Zo irritant!

En rug/vingers knakken.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:26

Een vest aan met 30 graden en er nog in rennen ook, pas als er geen zon schijnt doe ik hem uit :') Ik heb niet altijd zonnebrand bij me xD

Als ik pijn heb in me rechter enkel loop ik soms echt te hinke als een gek en opeens loop ik weer normaal... Doe het uit zichzelf dus niet met opzet.

Als ik door iets schrik en ik zie niet zo goed/snel wat, op de vlucht slaan (jippy, kan je me ophalen 1 kilometer verderop als je me niet snel genoeg te pakken heb), 2 dagen voor de vakantie was er een vuurwerkbom en ik schrok voor het eerst niet, was een wonder :') En grootste probleem is dat ik niet let waar ik heen loop (gelukkig wel op auto's etc, maar bedoel kwa weg, of ik bij de kruising links ga of rechts, of toch rechtdoor), dan als ik uitgerent ben kijk ik vaak: waar ben ik nu weer beland? Gelukkig loop ik vaak bij iemand (klasgenoot, moeder, vriend(in) etc) dus die kan me vaak genoeg tegen houden xD

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:47

Breek me de mond niet los :')

- Velletjes langs nagels plukken
- Mijn paard Manny spreek ik nooit zo uit, er komt altijd iets uit als Munnieeee.
- Mijn hond heet Sandy, maar die noem ik altijd Drolletje. (luisterd ze ook nog naar :') )
- Vingers knakken.
- Vriend moet altijd rechts lopen, maar als we gaan slapen moet ik wel links slapen, anders slaap ik niet :')
- Ik moet ook altijd exact 15 minuten tegen hem aan liggen voordat ik me (vaak onbewust) omdraai om te slapen
- Vriend mag 's ochtends ook nooit rap muziek opzetten, dan ben ik chaggie :')
- In gedachten praat ik ook veel Engels, en als ik boos ben (dat zeg ik dan hardop) dan krijgt het pispaaltje ook een hele tirade over zich heen.. In het Engels..
- Vriend zit in Thailand en om exact 12 uur 's middags moet ik skype op de een of andere manier opstarten om te kijken of hij er is (hij is er nooit, maar voor het geval dat :') )
- Als ik 's nachts naar de wc moet kijk ik NOOIT in de spiegel. Kijk ik er toch in krijg ik als ik van de wc af kom een paniek gevoel. Alsof er iets op het punt staat mij op de vreten :P

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:55

Vingers knakken :')
Veder weet ik eigenlijk niks. Ehm ohja 1 liedje dat heel lang mijn wekker is geweest kan ik s'ochtends niet uitstaan :)) geen idee waar dat vandaan komt haha