Daarbij controleer ik altijd dingen van m'n auto..als ik uitstap check ik altijd de volgende dingen 3 x:
of de handrem erop staat
of het licht uit is
of de deur op slot zit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kirsha schreef:Als ik jeuk heb aan mijn linkerbeen, moet ik ook altijd even aan mijn rechterbeen krabben (geldt ook voor armen enzo). Rechterschoen moet altijd iets strakker zitten dan de linker. Verder eet ik mijn avondeten in 'vakjes' op (dus niet gemixt), en altijd eerst het vlees. Als ik stress heb bijt ik de velletjes van mijn vingers af en zit ik de hele dag aan mijn voorste plukjes haar te draaien. Verder (zoals veel anderen) een vaste computervolgorde: Facebook, Hotmail, Bokt. De volumeknop van mijn autoradio moet ALTIJD op 58 (is niet hard hoor, gewoon een flutradio), zelfs als hij op 56 staat en het verschil niet eens te horen is. En als ik de trap afloop moet ik altijd met links beginnen. Doe ik dat niet, dan moet ik daarna mijn linkervoet 2x achter elkaar neerzetten omdat het anders ongelijk aanvoelt.
Dat ik niet spoorde was bekend, maar dat het zo erg was... en dan ben ik nog de helft vergeten denk ik
ik eet ook tabasco los (op je hand druppelen en eraf likken
) en van die vitamine C bruistabletten, daar sabbel ik eerst ook een tijdje aan voordat ik ze netjes oplos

...
xColorCross schreef:Als ik met iemand praat en enthausiast ben kan ik met omg antwoorden, gewoon omg. Niet oh-em-gee, ofzo, maar zoals je het schrijft. Het floept er zo uit, en dat klinkt grappig volgens degene die ik dan spreek. Ik krijg het er gewoon niet uit. ;P
Of als ik me verveel in de auto, ga ik met een denkbeeldig Mariopoppetje over 'hindernissen' langs de weg heenspringen, zoals die kleine groene bordjes, kleine paaltjes, vangrails of schaduwen. Ik maak dan van die knikbewegingen met mijn hoofd, anders springt 'ie niet.

Saars schreef:Waarom stop je je mobiel in je schoen, Iejoorr?![]()
Ik heb ook wel rare gewoonten... Maar eentje is toch wel dat ik overal zing. Overal. Thuis zing ik onder de douche, in mijn kamer, tijdens het koken en op het toilet, op school zing ik in het auditorium en zelfs tijdens examens en verder zing ik ook op de fiets, tijdens het paardrijden, zelfs tijdens een springwedstrijd.
prugelpiet schreef:xColorCross schreef:Als ik met iemand praat en enthausiast ben kan ik met omg antwoorden, gewoon omg. Niet oh-em-gee, ofzo, maar zoals je het schrijft. Het floept er zo uit, en dat klinkt grappig volgens degene die ik dan spreek. Ik krijg het er gewoon niet uit. ;P
Of als ik me verveel in de auto, ga ik met een denkbeeldig Mariopoppetje over 'hindernissen' langs de weg heenspringen, zoals die kleine groene bordjes, kleine paaltjes, vangrails of schaduwen. Ik maak dan van die knikbewegingen met mijn hoofd, anders springt 'ie niet.
zelfde hier, maar dan met een paard

Ik heb niet altijd zonnebrand bij me xD
En grootste probleem is dat ik niet let waar ik heen loop (gelukkig wel op auto's etc, maar bedoel kwa weg, of ik bij de kruising links ga of rechts, of toch rechtdoor), dan als ik uitgerent ben kijk ik vaak: waar ben ik nu weer beland? Gelukkig loop ik vaak bij iemand (klasgenoot, moeder, vriend(in) etc) dus die kan me vaak genoeg tegen houden xD 
)

)