Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:19

Cayenne schreef:
Fiebie schreef:
Zolang een 65 jarige een kind op de wereld kan zetten, maak ik me geen zorgen hoor :+

Dat is meestal met IVF behandelingen etc ;)

Ik dacht heel even, ik bewijs het tegendeel :')
Maar die vrouw van 63 (foutje van de regie, dus geen 65 :o ) heeft het via eicel donatie gedaan.....

Dus das inderdaad niet op de natuurlijke manier geweest :n

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:32

Sammie schreef:
Meestal := Zeg maar gerust altijd. :P De oudste natuurlijke zwangerschap waar ik persoonlijk van heb gehoord was 48.

Ik hield voor de zekerheid nog een slag om de arm :P :D

Destino

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:35

Ik zat ook even te googelen en volgens google ben je rond je midden 20 het meest vruchtbaar :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:40

Dat zou andere onderzoeken over het uitgegroeid zijn van je baarmoeder (24) tegenspreken :P

Dat wij tegenwoordig lichamelijk vaak te laat aan kinderen beginnen is helaas wel een feit. 35 en 40 is stretching it zeg maar :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:43

Midden 20 is toch dezelfde leeftijd dan ongeveer?
Ik heb geen idee trouwens of dat uitgegroeid zijn ook met vruchtbaarheid te maken heeft :+ Maar midden 20 neem ik aan dat ze 24-26 ofzo bedoelen?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:44

Destino schreef:
Ik zat ook even te googelen en volgens google ben je rond je midden 20 het meest vruchtbaar :+

Laat ik volgende maand nou midden twintig zijn.... *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:44

Oh sorry :') ik las 20 jaar :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:50

Fiebie schreef:
Destino schreef:

Laat ik volgende maand nou midden twintig zijn.... *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Hahaha 26 is ook midden 20 he :))

Haha Sammie dat dacht ik al :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:02

Ik ken het gevoel.
Ik heb ook rammelende eierstokken.
We hebben eindelijk een woning waarin het zou kunnen, zitten we financieel weer slecht.
Vriendlief zit nu in de ziektewet, is een tijdje terug geoppeerd aan zijn knie. Hij was stratenmaker maar helaas kan hij dit beroep niet meer uitoefenen, want dan zou hij over 5 jaar geen knie meer over hebben. Een beetje onzekere toekomst op dit moment, en dat maakt mij wel zo verdrietig af en toe.
Ben indd bang dat het straks ook te laat is, of dat het niet wil lukken.
Als het aan mij lag was ik nu al gestopt met de pil. Mijn vriend wil eerst wachten tot hij weer werk heeft. Ik hoop dat het lukt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:29

Sammie schreef:
Dat zou andere onderzoeken over het uitgegroeid zijn van je baarmoeder (24) tegenspreken :P

Dat wij tegenwoordig lichamelijk vaak te laat aan kinderen beginnen is helaas wel een feit. 35 en 40 is stretching it zeg maar :=

Dat is mijn leeftijd :oo

*gooit pil in de vuilbak* *\o/* Die kans moeten we toch niet laten liggen *\o/*

Maarja financieel hé :x . En soms word ik er echt moedeloos van. Ik wil graag een woning gekocht hebben omdat het mij zo moeilijk lijkt om er voor te kunnen sparen als je ook nog eens een kind ten laste hebt. Maar gisteren hoorde ik weer hoe verschrikkelijk moeilijk het tegenwoordig is voor een jong koppel om een woning te kunnen kopen. Dan denk ik daar moeten we nog jààren voor sparen -O- . En dan denk ik soms, ach als we nu gewoon eens een huisje met wat meerdere slaapkamers huren en we zien zelf wel waar we ooit terecht kunnen. Er zullen toch meerdere koppels zijn die gewoon huren en toch kinderen hebben. Maarja die angst voor de toekomst hé ;( .

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:36

Ik krijg ook een beetje kriebels van dit topic, maar dan niet positief :')
In veel berichten lees ik: "ik heb altijd geroepen dat ik nooit kinderen wil en ze verschrikkelijk vind, maar nu gaan de eierstokken klapperen en de hormonen worden gek".
Ojee, ik roep ook "nooit kinderen, vervelende snertjong", en wil helemaal niet omslaan naar kinderliefhebber. Het is best eng om te lezen dat zoveel mensen om zijn geslagen, dat wil ik niet! :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:38

xConnie schreef:
In veel berichten lees ik: "ik heb altijd geroepen dat ik nooit kinderen wil en ze verschrikkelijk vind, maar nu gaan de eierstokken klapperen en de hormonen worden gek".
Ojee, ik roep ook "nooit kinderen, vervelende snertjong", en wil helemaal niet omslaan naar kinderliefhebber. Het is best eng om te lezen dat zoveel mensen om zijn geslagen, dat wil ik niet! :+

Wàààààcht maar...over twéééé jààààààrrr spréééééken wij elkaar nog wel eens.... }:) ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Hahaha of dat zeiden ze toch altijd tegen mij en ik "neeee, nu niet en nooit niet" :') _O- _O-

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:39

Máár ik ken ook die hebben net als mij gezegd wil nóóit kinderen etc. en hebben ze ook werkelijk niet. Moet zeggen wil mijne nu echt niet meer missen maar was ze er niet geweest, was het ook prima geweest.
Mijn vriend en ik hebben ons leven er wel helemaal op aan moeten passen, we waren echt flierefluiters eersteklas en 'spontaan' is er niet meer bij eigenlijk. Alles moet geplanned worden.

Ik zal nooit tegen iemand zeggen wacht maar af, dat weet je nooit zeker!

Met kinderen of zonder kinderen, eigen keuze (of soms heb je niet echt de keuze natuurlijk, maar da's een ander verhaal) Maakt voor mij qua mens-zijnde er niet anders op! Mijn vrienden blijven mijn vrienden, aantal mét kinderen en bewust zonder kinderen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:52

Kwanyin schreef:
Wàààààcht maar...over twéééé jààààààrrr spréééééken wij elkaar nog wel eens.... }:) ~~}> ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Hahaha of dat zeiden ze toch altijd tegen mij en ik "neeee, nu niet en nooit niet" :') _O- _O-

hahhaah ja die uitspraak heb ik ook gedaan tot mijn 27e :+ :')

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:28

Kwanyin schreef:
xConnie schreef:

Help, ik wil er niet aan haha :=

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:50

Hier ook van het een op het andere moment kriebels. Heel vaag, huis gekocht en iedereen zei: nou dan wordt dit de babykamer, maar nee ik wilde echt (nog) geen kids. Nog geen alf jaar later moest en zou het en liever nog gister als vandaag :D

Net 26 bevallen van de eerste, 2,5 jaar later van de tweede, heerlijk die kids. Nu twijfelen of er ooit een derde komt.

Qua baan, Tsja, heb ook geen vast contract. Vriendlief wel, maar zegt ook niks. Daar zou ik niet op wachten.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:42

xConnie schreef:

Wees maar niet bang hoor :(:)
Je kan namelijk gewoon jezelf blijven als je kinderen krijgt. Als je een kind hebt, hoef je niet je hele leven te laten overheersen door het moederschap. Je kan best andere interesses houden en over andere dingen praten dan over je kinderen. Je hoeft ook niet gelijk alle kinderen leuk te vinden, als je die van jezelf maar leuk vind. Jouw kinderen hoeven anderen geen overlast te bezorgen op feestjes of in openbare ruimtes. Ook kan je na je zwangerschap je oude figuur weer terugkrijgen en leuke kleren dragen. :D

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:45

God, kijkt net of ik dit heb geschreven! Helaas is mijn vriend en nog niet aan toe anders had ik het wel geweten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:50

Heb totaal het tegenovergestelde gevoel, vandaag nog met een vriendin over gehad!
Ben nog maar 17, maar loop al een paar jaar rond met de gedachte dat ik echt never nooit kinderen wil. Ik heb een broertje van 8 en zusje van 4, heb ze beide vanaf geboorte meegemaakt, en echt sorry dat ik het zeg, maar ik zie het plezier van een baby gewoon niet. Niet alleen baby's maar ook oudere kinderen. Als mn broertje of zusje iemand mee heeft te spelen erger ik me alweer kapot. Die nieuwschierige snuiters moeten altijd keihard naar boven en beneden rennen en als je ze wat zegt luisteren ze nooit. Nee, hoe ik er nu over denk wil ik absoluut nooit kinderen. Doe mij maar lekker een pony, paar katten en wat nijntjes, voel ik mij veel beter bij.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:53

Ooohhh wat leuk... Heb dan wel al een kindje van inmiddels twee maar die eierstokken blijven klapperen hahaha... Nu nog geen ruimte voor kindje 2 ( al zouden we het beide super graag willen ) zitten midden in een verbouwing.. Maar t is inderdaad net alsof iedereen om je heen zwanger is hahaha...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:08

amoj schreef:
Heb totaal het tegenovergestelde gevoel, vandaag nog met een vriendin over gehad!
Ben nog maar 17, maar loop al een paar jaar rond met de gedachte dat ik echt never nooit kinderen wil. Ik heb een broertje van 8 en zusje van 4, heb ze beide vanaf geboorte meegemaakt, en echt sorry dat ik het zeg, maar ik zie het plezier van een baby gewoon niet. Niet alleen baby's maar ook oudere kinderen. Als mn broertje of zusje iemand mee heeft te spelen erger ik me alweer kapot. Die nieuwschierige snuiters moeten altijd keihard naar boven en beneden rennen en als je ze wat zegt luisteren ze nooit. Nee, hoe ik er nu over denk wil ik absoluut nooit kinderen. Doe mij maar lekker een pony, paar katten en wat nijntjes, voel ik mij veel beter bij.

En zo was ik dus ook toen ik 17 was :D :D :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 23:20

Ik ook :D

Sterker nog, toen ik 20 was ook hoor..... :')
Het gevoel werd vanaf mijn 22ste steeds sterker.... Inmiddels kan ik geen kind meer normaal aankijken of er verschijnen hartjes in mijn ogen :roll:

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:31

‘adjiekoedjieboeeee :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 23:33

franka75 schreef:
‘adjiekoedjieboeeee :D

:')
Erg he....

Maar inderdaad... dat dus :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 07:00

Erm... Het blijven geen kinderen, hoor. Ze groeien op en dan moet je grenzen stellen. Regels hanteren enzo. Vooral dat laatste lijken veel mensen tegenwoordig te vergeten ;)