Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jaime_ schreef:Ik heb het ook een keer meegemaakt, en dat terwijl ik altijd heel goed op mijn drankje let. Ik was naar buiten gegaan om een sigaretje te roken (alleen, rest van vrienden zijn verstandig en roken niet) ik had een jurkje aan en geen zakken, dus ik had mijn telefoon in mijn laars gestoken. In 1 hand mijn sigaret en in de ander mijn drankje, en mn telefoon voelde ik trillen. Dus ik heb ongeveer 3 seconden mijn drankje op de sta-tafel naast me gezet om te bukken en de telefoon uit mn laars te halen. In die paar seconden moet het dus al gebeurt zijn. Ondertussen was ik wat over en weer aan het smsen en van mn drankje aan het nippen. Opeens keek ik op van mijn telefoonscherm en zag ik alles om me heen draaien. Ik weet nog dat ik dacht 'dit is niet goed' (ik drink zelden tot nooit alcohol en als ik alcohol drink heel weinig en had die avond nog maar een halfglaasje op) ik herinner me dat ik nog dacht dat ik mijn polzen onder een koude kraan moest houden. (Hoe ik daarbij kom en waarom geen idee?!) Ik had het ook ineens behoorlijk warm, ik weet ook nog dat ik naar de toiletten ben gegaan om dat te doen.. en daarna weet ik niets meer weet pas weer van de volgende ochtend toen ik wakker werd in mijn bed.
Schijnbaar ben ik nadat ik naar de toiletten ben geweest naar buiten gegaan (frisse lucht?) en ben ik daar op een terrasstoel out gegaan. Collega heeft me daar gevonden (ik werkte in de horeca dus kende op dat moment gelukkig heel veel mensen in de stad) die heeft de vriendin waarmee ik uit was erbij gehaald en die heeft daarop mijn toenmalige vriend gebelt die mij met de auto heeft opgehaald en thuis heeft gebracht.
In mijn situatie had ik geluk dat er genoeg vrienden en kennissen waren en weet ik dus zeker dat er niets met me gebeurt is verder. Maar het idee van de controle te hebben verloren vond ik verschrikkelijk (daarom drink ik ook zelden/nooit) ben daarna ook behoorlijk ziek geweest, hele dag misselijk. Vermoeden ook GHB, maar mijn tante (drugsconsulente) houdt vol dat ik dat had moeten proeven..
Ik weet niet of ik het had willen weten of ik misbruikt was ja of nee.. op het moment maak je niets mee en dan is het een beetje wat niet weet wat niet deert, om het zo maar te noemen. (Gelukkig is het bij mij onmogelijk dat ik ben misbruikt, maar als de kans er wal was dan nog had ik het denk ik niet willen weten.)
Sterkte ermee!