Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
enzino schreef:DaniBanani schreef:Er zullen vast uitzonderingen zijn, hoor, maar als iemand mij vertelt een Rolex te hebben heb ik toch beeld. Ik bedoel, ik vind deze allemaal niet om aan te zien (Rolex):
En daar pak je me ook een paar voorbeelden...![]()
Wat minder opvallend:
[ Afbeelding ]
Betteke schreef:Scandinavische ontwerpen vind ik wel vaak heel erg mooi.

Betteke schreef:Scandinavische ontwerpen vind ik wel vaak heel erg mooi.

Huertecilla schreef:pmarena schreef:Ik vind het op het eerste gezicht volstrekt on-interessant wat voor horloge iemand draagt,
Je ziet ook niet of je het smaakvol vindt of niet?Citaat:Persoonlijk vind ik het vooral een afknapper als mensen met overduidelijke merknamen enzo rond willen lopen
´ROLEX oyster perpetual date, submariner 1000 ft = 300 m superlative chronometer officially certified, swiss made, ROLEX*ROLEX*ROLEX**ROLEX*ROLEX*ROLEX*ROLEX*ROLEX*ROLEX*ROLEX´
http://1.bp.blogspot.com/_Cv-0TBEhWVE/S ... deView.jpg
duidelijk genoeg?

DaniBanani schreef:Sowieso moet 't bij voorkeur een leren bandje hebben. Geen (overheersend) goud, geen bling. Gewoon móói, elegant, maar niet te klein en ook niet te eenvoudig. Met een detail waarvan je kan zeggen 'goh, dát vind ik leuk/apart/bijzonder!' Zoiets:
[ Afbeelding ]
Met vierkant tandwiel.
pmarena schreef:Mocht het me toevallig opvallen omdat iemand er *kuch* opvallend mee rondzwiert of het vol in het zicht legt ofzo, dan zou ik er uiteraard wel een mening over hebben als het iets aparts is

pmarena schreef:Wat mij betreft is het dus eerder een slecht teken als een horloge opvalt, want dan ben je als persoon zelf blijkbaar niet interessant genoeg
F_Orumster schreef:De Seiko voorbeelden van Hc vind ik veel te braaf en degelijk.
pmarena schreef:Als ik iemand maar een paar minuten spreek dan ben ik bezig met wat iemand zegt, de uitstraling, de oogopslag, manier van praten en de blik, het gezicht daarbij...ik probeer dan het karakter te peilen en kijk echt niet naar kleding of horloge, maar meer naar het bovenste deel van de persoon zeg maar, waar ik veel meer informatie uit kan halen. Daarom zou het horloge me niet eens opvallen
enzino schreef:sflj schreef:Wanneer iemand in de lift mij naar m'n horloge zou vragen, ging ik even een stukje verderop staan!
Dat is het voordeel van een lift: het is zo'n kleine ruimte.
Maar het is tenminste origineler dan: "lekker weertje vandaag he?" of "kom je hier vaker?"
enzino schreef:Deze is 36mm wat een normale mannen maat voor een horloge is. Alleen is er nu tijdelijk een trend van (veel) grotere horloges maar een "trend" gaat een beetje tegen "tijdloos" in.
mylittlejoy schreef:Goh, dat formaat bij mannenhorloges ook al zo'n ding is...
sflj schreef:Ik bedoelde natuurlijk dat ik bang zou zijn mijn (dure) horloge kwijt te raken.