Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:27

Nynke je hebt hem wel door maar je gevoel neemt een loopje met je. Gewoon helemaal kappen met die zooi. Je bent nog enorm vatbaar om besodemieterd te worden. Geloof me, de waarheid krijg je nooit boven tafel. Die Ethan en die fotograaf zullen ook wel onder een hoedje samenspelen en lachen zich het apezuur. Gewoon kappen met beiden.

Maar het "herstellen" moet je zelf doen. En er door achteraan blijven jagen, lost niets op of helpt daarmee. :n

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:41

MarisdB schreef:
waarom maak je je er nog druk om of het waar is of niet. Steek die energie in een leuk offline leven, knap je sneller van op denk ik.

Het is heel rot wat je is overkomen. Ik vraag me vooral af wat hij er bij gewonnen heeft. Heb je geld naar hem overgemaakt?

Gelukkig heb ik een leuk "offline" leven >;) ...

Nee ik heb geen geld naar hem overgemaakt.
Slimmerik mag ik vragen waarom jij denkt dat hun onder een hoedje spelen?

Rosa_

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:45

Jeetje Nynke, wat een verhaal! En dan was ik nog zo naief om te denken dat die catfisch van MTV is scene is gezet, nou dat gebeurd dus echt. Wat moet jij je rot voelen zeg. Heel veel sterke, gelukkig vanavond een leuk avondje weg. Ben je nog meer te weten gekomen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:00

Nynke1 schreef:
Slimmerik mag ik vragen waarom jij denkt dat hun onder een hoedje spelen?

Omdat het allemaal iets "te toevallig" is. En dat Sage jou ook wel "leuk" vindt en jou die kant op probeert te krijgen.... De kans dat het allemaal echt eerlijk is, is mij te gering. Ik zou het risico niet nemen als ik jou was. Je wordt misschien wel "afgehandeld" door de hele vriendengroep....

Gewoon accepteren dat je genaaid bent en verder gaan met liefjes zoeken irl.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:05

Inderdaad sluit het af. Waarom nog naar die ander gaan

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 19:20

Colway ik ga niet naar die ander, maar ik geloof niet dat Sage in het "complot" zit. Ik zit verder ook niet meer "leuk" met Sage te smsen, dat is 1 keer geweest en voor de rest hebben we alleen contact wbt deze Ethan.

Afsluiten wil ik het zeker en dat ga ik ook doen. Ik wil alleen zó graag weten wie Ethan nu is, gewoon omdat ik een gezicht er bij wil hebben. Of ik dat ga krijgen, dat betwijfel ik ook..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:24

Yay, ik was even bang dat ik de enige was die er zo over dacht... :o
Ik bedoel, ik had hetzelfde gedaan Nyn: een dikke klopjacht op die gozer geopend en dat heb je ook absoluut gedaan. Maar ik ben, net als een paar anderen hier, bang dat je er nooit achter zult komen. En omdat ik om je geef(ondanks dat je hierom kwaad op me wordt, dat neem ik graag voor lief), wil ik je ertegen beschermen dat je jezelf verliest in deze oliebol. En die oliebol bestaat uit Ethan, Sage en het mysterie rondom beide personen...
Je hebt mijn inziens er alles aan gedaan om erachter te komen wie de echte Ethan is, maar elk spoor loopt dood. Ik zou echt elk contact verbreken en er een punt achter zetten.. steek je energie in dingen/mensen die er toe doen, waar je beter van wordt...die je energie geven in plaats van energie vreten.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:28

Misschien is het al voorgesteld maar misschien kan je zijn naam facebooken of google?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:29

Colway schreef:

...als "sluit het af" toch eens zo makkelijk was als het klonk, had het zoveel mensen ellende bespaard. ;)

Eclair, are you serious? _O- _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:29

eclair98 schreef:
Misschien is het al voorgesteld maar misschien kan je zijn naam facebooken of google?

:') Schattig...

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:46

eclair98 schreef:

_/-\o_

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:49

Wat een erg verhaal ik zal er ook wel even mee uitkijken dat die Sage niet zelf een spelletje speelt. Dus het al die tijd wel was en zelf alles verwijdert bijvoorbeeld.. alhoewel ze hebben natuurlijk een andere stem.. Wel erg naar voor Sage dat hij de dupe is van zo een persoon die zijn identiteit eigenlijk gestolen heeft. Ik zal ook wel nieuwsgierig zijn naar wie die Ethan dan wel zal zijn, vooral als je zo een klik heb gehad.. maar aan de andere kant snap ik ook wel dat mensen zeggen wegwezen daar, hij heeft je natuurlijk al zo belazerd dus je heb er dan alsnog niet veel aan wat moet je met zo een ''gek''. Het zal vast een heel onzeker persoon zijn en dat zal zo zijn redenen hebben. Wat ik mij afvraag, had hij wel verstand van fotografie en paarden? Of moest hij dan naar antwoord zoeken op internet? Echt erg verhaal dit..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:21

eclair98 schreef:

hahahaa *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:45

eclair98 schreef:

_O- _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:52

Of gewoon vragen of die Sage dan wel voor een webcam wil verschijnen ;) dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent toch..
Vraag me nu wel erg af wie die Sage is.. kan m niet vinden (A) :P

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:54

Ze heeft ook filmpje gehad hoor van 'm, waar in 'ie zegt "I'm not fake", dus dat zal allemaal wel mee vallen. :)) Dus ik geloof ook dat hij een stuk echter is als Ethan.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:28

Het lijkt me verschrikkelijk om erachter te komen dat alles een leugen is, sterkte..

Wat ik wel vreemd vind is dat Sage zegt dat Ethan al 5 jaar al zijn foto's steelt, maar blijkbaar zijn fb niet afschermt hiervoor. Dat zou ik als eerste doen als iemand mijn identiteit kopieert :x

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:24

Wat een rot situatie, wat lijkt me dat ontzettend zwaar!
Heel veel sterkte ermee, en hopelijk kan je nog van je vakantie genieten!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:35

_Nelleke_ schreef:
eclair98 schreef:

:') Schattig...

:') :+

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 23:59

Ingedebruijn Sage stelde zelf voor om te gaan Skypen met beeld en dat is inmiddels ook gebeurd, daarnaast heeft hij ook een heel andere stem ;).

Hazel dat heeft Sage gedaan, net als z'n instagram account. Sage heeft zelf al een nieuwe fb aangemaakt om te zorgen dat Ethan sowieso geen toegang meer heeft tot Sage zijn foto's. blijkbaar had ethan tot vorige week nog wel toegang tot sage z'n instagram account. Ethan heeft zelf toegegeven dat dit onder verschillende nep accounts is.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:42

Venix schreef:
Cayenne schreef:
Dat is ook moeilijk. Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Die jongen verdween opeens van de aardbodem nadat ik er achter kwam dat het nep was. Daar zit je dan met al je vragen.
Het enige wat je kunt doen is de deur achter je sluiten en er van leren.

Zo ging het bij mij ook inderdaad.. Maar bij mij heeft hij me ook echt 'gehersenspoeld' bijna. Hij had er gewoon plezier aan om mij eraan kapot te zien gaan.. Hij heeft mij 4x naar zijn stad laten komen om vervolgens niet te komen met een rotsmoes (maar je bent 'verliefd' dus je gelooft dat) En hij is toen 2x naar mij gekomen waarvoor ik vrij had geregeld en hij nooit kwam.. Dan sta je daar maar mooi.
En hij heeft mij ook verteld dat hij kanker had, nog kort te leven. Een aantal zelfmoordpogingen en mij dan afscheidsbrieven gestuurd. Zijn nichtje naar mij laten bellen omdat hij spoorloos verdwenen was en ik de enige was die zou kunnen weten waar hij was? En nog meer van dat soort dingen... Ze kunnen zooo verschrikkelijk ver gaan.. :\

En toen ineens was hij verdwenen. Zijn nr werkt niet meer, zijn email is verwijderd, enz. Zoooo frustrerend.

:\

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:58

Joscaa schreef:
Colway schreef:

...als "sluit het af" toch eens zo makkelijk was als het klonk, had het zoveel mensen ellende bespaard. ;)

Eclair, are you serious? _O- _O-

He kan ook een keuze zijn. Een relatie afsluiten is ook niet makkelijk o.i.d. Toch moet je op een gegeven moment verstandelijk de balans opmaken en een beslissing maken

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:52

Joscaa schreef:
Ze heeft ook filmpje gehad hoor van 'm, waar in 'ie zegt "I'm not fake", dus dat zal allemaal wel mee vallen. :)) Dus ik geloof ook dat hij een stuk echter is als Ethan.

Het gaat er TOTAAL niet om wie er wel en wie er niet echt is, je moet gewoon hoe moeilijk het misschien ook is de eer aan jezelf houden, ermee kappen, zulke zielige mensen gaan echt niet opeens hun 'ware' identiteit laten zien, ben je misschien nog 1,5 jaar in de ban van zo iemand om Sherlock te spelen (wat logisch is, maar niet de beste keuze ) Sometimes the hardest en the right thing are the same :) . Korte pijn is beter dan lange pijn, dus stop itttt is mijn advies!!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:03

Wil Ethan niet als nog een foto van zichzelf sturen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:22

Mavelle schreef:
Wil Ethan niet als nog een foto van zichzelf sturen?

En dan? Wachten op de volgende leugen?