Maar het "herstellen" moet je zelf doen. En er door achteraan blijven jagen, lost niets op of helpt daarmee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarisdB schreef:waarom maak je je er nog druk om of het waar is of niet. Steek die energie in een leuk offline leven, knap je sneller van op denk ik.
Het is heel rot wat je is overkomen. Ik vraag me vooral af wat hij er bij gewonnen heeft. Heb je geld naar hem overgemaakt?
... Nynke1 schreef:Slimmerik mag ik vragen waarom jij denkt dat hun onder een hoedje spelen?

dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent toch..
Dus ik geloof ook dat hij een stuk echter is als Ethan.
.Venix schreef:Cayenne schreef:Dat is ook moeilijk. Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Die jongen verdween opeens van de aardbodem nadat ik er achter kwam dat het nep was. Daar zit je dan met al je vragen.
Het enige wat je kunt doen is de deur achter je sluiten en er van leren.
Zo ging het bij mij ook inderdaad.. Maar bij mij heeft hij me ook echt 'gehersenspoeld' bijna. Hij had er gewoon plezier aan om mij eraan kapot te zien gaan.. Hij heeft mij 4x naar zijn stad laten komen om vervolgens niet te komen met een rotsmoes (maar je bent 'verliefd' dus je gelooft dat) En hij is toen 2x naar mij gekomen waarvoor ik vrij had geregeld en hij nooit kwam.. Dan sta je daar maar mooi.
En hij heeft mij ook verteld dat hij kanker had, nog kort te leven. Een aantal zelfmoordpogingen en mij dan afscheidsbrieven gestuurd. Zijn nichtje naar mij laten bellen omdat hij spoorloos verdwenen was en ik de enige was die zou kunnen weten waar hij was? En nog meer van dat soort dingen... Ze kunnen zooo verschrikkelijk ver gaan..![]()
En toen ineens was hij verdwenen. Zijn nr werkt niet meer, zijn email is verwijderd, enz. Zoooo frustrerend.
Joscaa schreef:Colway schreef:Inderdaad sluit het af. Waarom nog naar die ander gaan
...als "sluit het af" toch eens zo makkelijk was als het klonk, had het zoveel mensen ellende bespaard.![]()
Eclair, are you serious?![]()
Joscaa schreef:Ze heeft ook filmpje gehad hoor van 'm, waar in 'ie zegt "I'm not fake", dus dat zal allemaal wel mee vallen.Dus ik geloof ook dat hij een stuk echter is als Ethan.
. Korte pijn is beter dan lange pijn, dus stop itttt is mijn advies!!